Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STOP PRESS! Kiksikäynnistys evosportsteriin - vihdoinkin!

Aloittaja Hemuli, 04 maaliskuu 11, 09:19:09

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Ensiksi anteeksipyyntö, oheinen video näkyy todennäköisesti vain Facebookiin kirjautuneille.

Jenkkifirma Ledsled Customs on vihdoin tehnyt toimivan kiksikäynnistyksen evosportsteriin. Toivottavasti tämä tulee pian sarjatuotantoon, vieläpä kohtuuhinnalla! Firman tuntien se saattaisi olla jopa mahdollista. Kuvasta päätellen kiksi pyöräyttää konetta jollain konstilla vaihteiston pääakselin kautta. Ilmeisesti setissä tulee pidempi pääakseli, vitosen rattaassahan on läpireikä josta akseli mahtuu tulemaan läpi.

Video: http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150399158495507&oid=373663893626&comments

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

eeko

Kyllä näkyy vaikkei olekaan naamakirjassa.
Asiallisen oloinen pyörä.  8)
-eeko

rodchop

Asiaa ! Nythän vois harkita Sportyn hankintaa, Huntilta sais mankunkin.
HOG Forever Forever HOG

Jack

voi sviddu, ja mä kun melkeen vannoin etten enää ikinä osta harrikkaa, enkä ainakaan sportya. Taidan kuitenkin kompata Rodchoppia...
Flatheads!!!

Psycholasse

Mä en siis nähnytkään unta!!! Meinaan heräsin yks yö aivan hiessä kun olin unissani polkenut sportieeriä käyntiin ainakin tunnin. Mulle tollanen

Lasse

Hemuli

Vahva veikkaus on että tulee vaan viisivaihteisiin sportteihin...

Raimo-Raato

Saanen olla suppea. Pojjaat sovitaanko niin että jos sportyä potkia haluu niin pysyttelee rautiksissa ja jos haluaa huolettomasti painella nappia ja baanalle niin sit evolainen.   >:(
A.K.A. Rambe

Jack

Flatheads!!!

Mopopoika

Onks se nyt sitten niin että Sportsteri ei oo enään tyttöjen pyörä?  :-*

nimim. ostinko Pannun turhaan  ;D

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 04 maaliskuu 11, 18:39:36
Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 04 maaliskuu 11, 15:40:11
nimim. ostinko Pannun turhaan  ;D

Et ostanut. Pannua ei voi ostaa turhaan.

Joo eihän niitä voi liikaa olla, kuten ei muitakaan ilmajäähdytteisiä.
Toi ei haittais jos vaan viis pykäläiseen, ennemmin hankkisin rautiksen kun tuollasen 4-lovisen :P
Toivotaan että hinta ois kohillaan tuossa setissä & tulis nopee markkinoille.
HOG Forever Forever HOG

Hemuli

Kaveri jutteli eilen Ledsledin ukkojen kanssa Daytonassa - menee kuulemma ainakin kesään ennen kuin setti saadaan julkiseen myyntiin.

JaZZo

Tulispa nelivaihteisiinki, toi mun pyöräni ei vittuile vielä tarpeeks.  ;D
Shovelpiä

Hemuli

Veikkaan ettei onnistu vaihteiston rakenteesta johtuen. Viisivaihteisessa pääakseli pääsee tulemaan vitosen rattaasta läpi vaihteiston ulkopuolelle - voisin pistää aika ison summan vetoa että Ledsled on toteuttanut kiksin sitä kautta.

JaZZo

Justiinsa, nyt kun tarkemmin aattelee.  Välimallin porsteri, **ttu kaikki kiva on joko rautapäässä taikka viisvaihteisessa..  ;D No mut jaa, tykkään mä pyörästäni silti.

Kukaties tuo startillinen porsteri on joskus harvinainen kun kohta kaikilla on kiksi.  ::)  ;)
Shovelpiä