Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

RevTech Accelerator 1???

Aloittaja max, 01 maaliskuu 11, 19:33:48

« edellinen - seuraava »

max

Mahtaneeko kenelläkään olla muistilokeroissa jotakin infoa RevTechin Accelerator 1 kaasarista, tai infoa mistä sitä saa? Mulla on kyseinen värkki seisari shovelissa kiinni ja aiheuttaa pääasiallisesti  karstoittumista, koneen sammumista matalilla rundeilla ja yleistä päänvaivaa. Pytyt on porattu ylikokoon, mutta onko tuo kaasari kuitenkin tyystin väärä värkki ja pitäisikö suosiolla vaihtaa esim S&S´n Super E´hen? Säätöjä on testailtu, eikä homma ota parantuakseen... Hjälp hjälp!!!!

ma^ko

Vaihda Keihinin CV niin toimii simppelisti...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

max

Lompakko raukka huutaa hoosiannaa....

ma^ko

Noit CV-Keihinei kyl liikkuu ihan hyvin käytettynä. Se ei ole hieno ja välttämättä se ei anna "lisärispektiä" mut sen kanssa on helppo elää. Käynnistyy hyvin, käy alhaalta hyvin jne.

max

Respectillähän ei tunnetusti etiäpäin pääse, vaan toimivalla pelillä. Otanpa neuvosta vaarin ja ryhdyn kaasarinmetsästykseen!

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 maaliskuu 11, 20:18:52
Noit CV-Keihinei kyl liikkuu ihan hyvin käytettynä. Se ei ole hieno ja välttämättä se ei anna "lisärispektiä" mut sen kanssa on helppo elää. Käynnistyy hyvin, käy alhaalta hyvin jne.

Tähän on pakko yhtyä. CV keihin on erinomainen kaasuttaja. Mitä vähemmän modifioitu sen parempi. Joku vuosi sitten ebäystä sai noita puoli ilmatteeks, mutta nyt amerikkalaisetkin ovat heränneet.
C.O.G.

Kiiski

Mä voin vaihtaa päittäin tollasen CV Keihinin tohon sun Revtechiin. Mä en voi sietää sitä edes hyllyssä ;D. Mä kato vähän niinku kerää kaikkee toivotonta sittiä.

Kokkonen

Onko se tuollanen kuin tuossa kuvassa alla? Vai onko tuo Accelerator 2?
(Kuvan nimi ei välttämättä ole oikein)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

max

Tutunnäköinen häkkyrä kuvassa, mutta en nyt mene valalle josko kyseessä on versio 1 vaiko 2. Asia tutkitaan heti huomenissa, kun pääsen aparaatin ääreen. Mitä vaihtokauppoihin tulee, niin sekin otetaan vakavaan harkintaan. Mutta mistä mahtanee johtua, että kyseinen kaasari ja siihen liittyvä info on kadonnut kuin mummo sumuun? Ainoa artikkeli versiosta 2 löytyi powersports network.comin sivuilta. Kiinnostaisi kovasti saada jotakin lisätietoa kyseisestä kaasarista...

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 01 maaliskuu 11, 20:29:26
Mä voin vaihtaa päittäin tollasen CV Keihinin tohon sun Revtechiin. Mä en voi sietää sitä edes hyllyssä ;D. Mä kato vähän niinku kerää kaikkee toivotonta sittiä.

Kylhän cv on tohon kiilotettuun linkertiin verrattuna kaasutin... Oikein säädettynä aina laakista käymään, vie vähän bensaa ja toimii muutenkin ku tyhjäkäynnillä ja täyskaasulla. hymiö hymiö.
C.O.G.

Miikka

Mikäs Tuukka se Ameriikan firma oli missä on niitä kohtuu prepattuja Cv kaasareita ja osia tarjolla?

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: max - 01 maaliskuu 11, 21:28:13
Mutta mistä mahtanee johtua, että kyseinen kaasari ja siihen liittyvä info on kadonnut kuin mummo sumuun?

Kukaan ei halua muistaa/tunnustaa moista edes koskaan olleen olemassa?  8)

Tuukka

C.O.G.

Miikka

max

Kommenteista päätellen ei tuo apparandumi ole edes sen arvoinen, että sillä kehtaisi vesilintua viskoa. Joten tidan suosiolla unohtaa historianopiskeluni tähän paikkaan, kiittää herrasväkeä ohjeistuksesta ja tehdä ainoan oikean ratkaisun ja raottaa kukkaronnyörejä jouhevamman etenemisen ja kiroilun kurissapitämisen nimissä. Vaihtaa siis toimivaan!!! Suuret kiitokset vielä osallistumisesta. Jos jollakin vielä jotakin asiaan lisättävää, niin be my guest. Oppia ikä kaikki. cheers!!!