Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

spora88

Aloittaja newski, 24 helmikuu 11, 10:06:45

« edellinen - seuraava »

newski

tere.muutamia kuvia omasta myyntiprojektista.lisää kuvia tulee kun alkaa olla valmis.

mista

Pakko heti kysyä mistä tuo moottorin yläkannakkeen knuckle on? Saakos jostain aihioita ostettua? Ihan paskaraudasta miel..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

newski

se on vesileikattu ja hitsattu alkuperäiseen kannakkeeseen.mustaa rautaa,menee kromaukseen.omaa tuotantoa on.

newski

tässä vielä omasta moposta jonka rakensin viime talvena

Kokkonen

Tuossa BT:ssä hieman ottaa silmään tuo satulan ja takaloksun väli, vaikka syyn luulen tietävänikin. Siihen mun kritiikki sitten päätyykin.

Hienoja yksityiskohtia molemmissa. Voin vain nyökytellä päätäni hyväksyvästi ja toivoa näkeväni jatkoa.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

mista

Lainaus käyttäjältä: newski - 24 helmikuu 11, 10:48:57
se on vesileikattu ja hitsattu alkuperäiseen kannakkeeseen.mustaa rautaa,menee kromaukseen.omaa tuotantoa on.

Saako lisää ja oliko kalliskin :) Omakin pyörä kaipaisi moista/moisia..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

newski

omasta moposta yksityiskohtia

newski

Keje69

Komiaa on kyllä kädenjälki.

Tony

Mites leveä tuo takanakki on? 240-260? Itellää tulossa 280 (reunasta reunaan mitattuna 260) ja meinasin pitää vedon vasemmalla myös. Tukilaakerin joutuu heittää kampuran päähän ihan oman mielenrauhan vuoksi.
Satulan "häntä" tossa kyllä kans hyppää hieman silmille, oisko ton penkin voinut tehdä kahdessa osassa/saranoitu, että toi häntä olis saatu lokkaria vasten..?
Hienoa käden jälkeä ennen kaikkea!

newski

voi sen tehdä myös kaks osasena mut kyllä se aika tällin antaa ku montusta ajaa kunnolla et ei mun selkä kestä sitä.ja se on maku asia,mä tykkään tommosena.sportsteriin tulee ilmatyynyillä,saa laskettua ihan runkoon kiinni tai nostettuu 5cm rungosta ylös.omassa on 260 ja sporassa 250.niin kyllä se tukilaakeri on oltava,mullakin tulee aika leveelle toi systeemi.

newski

joo tässä ois valmiista spora88 ja omasta moposta yhteis kuvia.

Kokkonen

Sukulaisuus on selvästi havaittavissa.  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

valkama

Saisko vedon toteutuksesta kuvia :)?

Ite tein samanvuoden vehkeeseen 300 takasen ja aika projekti saada kunnon tukilaakerointi.

newski

tossa on muutama kuva tukilaakerista,en tiedä saako mitään selkoo.sorvasin reikäterällä orkkisrattaasta keskustan pois ja tein holkin mihin toiseen päähän tuli laakeri ja rattaan kehä,toiseen päähän hitsasin takas booriosan.sit sorvasin laakerin keskiosalle sopivan tapin ja se on kiinitetty tohon tukilevyyn.