Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

1975 Rautis "Jungle Green”, Shovel "Eyes on the Road" ja XLX Scrambleri

Aloittaja mista, 19 helmikuu 11, 13:47:05

« edellinen - seuraava »

filtteri

ylijäämävarastosta sarkahousut ja eikun hanaa ;D

Spöke

..ja näillä keleillä sarkahousuista lahkeet pois ja lisää hanaaaaa!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

erakko

Dimexit käy varsin hyvin joka kelille. Ja Sieviläiset.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: erakko - 30 kesäkuu 11, 20:34:23
Dimexit käy varsin hyvin joka kelille. Ja Sieviläiset.

Sieviläisten kantapää kun sulaa putkeen se haisee karseelle ja sottaa putken...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

mista

Uskomattoman taistelun saattelemana sain takajarrun vihdoin ilmattua. Saas nähdä miten toimii. Samalla laitan thermoteciä hiukan tuohon oman jalan kohdalle ja jarrusylinterin kohdalle, kun sekin on aika hollilla. Sitten tarvis kääräistä ihan hiukan hiekkapaperia tangon ympärille raisereidein kohdalle, jotta tanko ei pyörähtäisi. Kunnolla kun koittaa pyörää työntää eteenpäin niin tuo ape antaa kunnon vipuvarren ja pääsee kääntymään hiukan.

Sitten alkaakin vissiin olemaan sellainen tilanne, että tarvis soittaa vakuutusyhtiöön ja pistää pyörä takas ajoon..

Niin ja se kaasarin perkele vielä tarkistaa kun kusee ylivuotoletkusta kokoajan kun pyörä käy...
Kokemäen tapahtumaan on vielä hiukan aikaa, joten voi jopa päästä omalla pyörällä sinne..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Jake

Kaasarissa on vaan roska neulaventtiilissä. Tai voishan se olla kohokin puhki, mutta tuskinpa.


mista

Lainaus käyttäjältä: Jake - 30 kesäkuu 11, 22:47:16
Kaasarissa on vaan roska neulaventtiilissä. Tai voishan se olla kohokin puhki, mutta tuskinpa.



Joo täytyy irroittaa kaasari ja putsata niin eiköhän se sillä.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Titus

pistö termot suoraan jalan ympärille :D Eikö sauhuta jos tulvii yli koko ajan , luulis käyvän tulppien päälle. Voihan se neulaventtiili olla ottanut vähän itseensä noin pitkästä seisokista.

KK

Kyllä se uusikin koho voi olla särkenä, mulla ainakin Linkertin uusi koho päästi sopat sisäänsä. :(
Shortsit on huonot ajohuosut, mutta niin kivan viileät, vaikka hyvin harvoin lyhyemmillä lahkeilla ajelen, niin kumpaankin koipeen on tullut testattua putken lämpöä.. Jesh! Aina se opettaa jotain.
F.U.

mista

Eilisesta viisastuneena kävin äsken käärimässä molempiin putkiin hyvän pätkän thermoteciä.. Nyt kelpaa. Samalla vahvistin takajarrusylinterin telinettä.

Nyt vain se  kaasarin tarkistus ja alettais olee loppusuoralla. Siis jos ne vaihteet suostuu pelaamaan :)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 27 kesäkuu 11, 00:16:41
Miten mulla on sellanen käsitys, että -2 springeri on perushydran mittanen? Viisaammat korjaa :-\
-Spöke-

Viisaudesta tiedä, mutta vertailtiin viikonloppuna, niin DNA +/-0 springeri on samanpituinen kuin superglide-keula/softail-hydra, eli vanhaan hydraan ja springeriin verrattuna +4". Siten tuo -2" DNA on edelleen vanhaan verrattuna +2".
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

mista

Katselin tuossa kun latauksen merkkivalo vain palaa ja palaa.. No mittasin akulta pyörän käydessä niin jännite 12.17V.. Tosin tyhjäkäynnillä.. Milloinkas tuo alkaa virallisesti lataamaan?

No polarisoin laturin vetämällä sille piuhan a napaan ja raapaisemalla plussaan.. Ei vaikuttanut ja latauksen valo palaa edelleen..

Testasin laturia niin, että otin johdot irti ja mittasin a navasta jännitettä pyörän käydessä noin 2000rpm ja jännite näytti noin 2VDC, joten ei siinä ainakaan mitään pitäisi olla.. En tajunnut polarisoinnin jälkeen mitata akulta latausjännitetta, mutta ainakin merkkivalo paloi kokoajan..

Kuuluukos tuon ladata edes tyhjäkäynnillä vai pitäiskös mitata isommilla kierroksilla? Latauksen valo palaa kyl oli kierrokset mitkä tahansa.. (led valo)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Kokkonen

Kyllä nuo aika pian tyhjäkännin yläpuolella alkavat lataamaan, mutta 2000 rpm on hyvä kohta tarkastaa. Pitäs olla jo se mikä tulee, eikä siitä jännitteen enää pitäs suuremmin noustakkaan.

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

ma^ko

Ledi kyllä saattaa latausvalona palaa vaikka lataisikin, ne kun palaa niin vähällä. 12,17V ei kyllä ole lataus, mutta tarkista siten että on hieman kierroksia.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Pietari

Itellä myös ledivalo latausvalona Rautiksessa eikä muuta kuin vilkkuu tyhjäkäynnillä kuten kuuluukin...