Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Barnett Scorpion kytkin

Aloittaja Rautahauli, 02 helmikuu 11, 23:02:19

« edellinen - seuraava »

Rautahauli

En muista minkä väristä mutta ei ole mitään extra strongia eli on helposti purettavissa.

Kiitokset! Viikonloppuna pitäisi kasata loppuun.
FXEF-81

Rautahauli

Kaveri kysäs että kun kiristän kytkimen pitkän mutterin momenttiavaimella niin milläs lukitsen akselin ettei pyöri mukana. No tuotaaa, olipa hyvä kysymys. :D

Pingismaila-malli on aika hankala toteuttaa kun ne 6 holkkia mihin painelevy kiristetään on vaan muutaman millin kytkinkorin ulkopuolella. Ja jos saan sellaisen kaverilla teetettyä niin eikö ne holkit väänny kun "pitkää mutteria" kiristää/avaa?

Minkälaisia virityksiä muut on tehneet vai käytetäänkö yleisesti vaan pulttimopoa?

Vanhasta kytkin-, välilevy setistä saisi lukituspalikan kun hitsaisi niitä muutaman nippuun, nailonkiilalla sitten kori jumiin.
FXEF-81

Rautahauli

Sellaista jumikäikälettä saa jopa tehdastekoisena.

Jos jollain on muutama käytetty kytkin-, ja välilevy ylimääräisenä niin voisin jopa maksaa euron-pari.
FXEF-81

rodchop

Itse olen kyllä käyttäny aina ihan vaan pulttipyssyä, hyvin toiminu. Onko sulla se kiila siihen akselin & skygän väliin ? Löytyy kahta koulukuntaa: jotkut sanoo ei killaa. Itse oon kyllä käyttäny. Tuossa kuulemma voi käydä niin että jos kiila jostain syystä poikii niin tuo skygä jumahtaa niin pahasti pääakseliin ettei lähde kuin rälläkällä.
HOG Forever Forever HOG

Rautahauli

On kiila ja kyllä sen siinä pidän mutta voisihan sen vaihtaa uuteen, hyvä pointti. Katselin kesällä kun kaveri kiskoi kicksin ratasta irti joka oli tosi tiukassa. Siitä oli kiila halki.

Ei ole kasaamisessa kiirettä mutta jos ei nyt pienellä vaivalla työkalua saa tehtyä tai jostain saa halvalla valmista niin papatan sen pulttipyssyllä. Niin ne muutkin kuulemma tekee. Momentit vaan jää arvailun varaan mutta ei taida olla niin tarkkaa kunhan on kiinni.

Hotbike tilaa härvelin, 25â,¬. Ei paha.
FXEF-81

Rautahauli

Ja tulipa avattua tästäkin kestovoitelulta suojattu laakeri ja täytin sen laakerisalvalla. Ääni muuttui kun pöydällä pyörittelee.
FXEF-81

Rautahauli

Hyvin pelittää Barnetin lock plate! Nailon/vinyyli(mikälie)kiila enskaketjun ja rattaan väliin ja hyvin pysyy napa jumissa. Ei tarvi käyttää pingismailavirejä. Pitää vielä hakea lukitetta lisää.
FXEF-81

Rautahauli

Nyt on ensiöveto nipussa ja kopat kiinni.

Kuvassa lukkolevy, kahvat ei tullut levyn mukana. ;)

FXEF-81