Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kesä tulossa?

Aloittaja valkama, 29 tammikuu 11, 15:17:41

« edellinen - seuraava »

Tuukka

Vai keksiikö mr chopper tässä vaan jotain tekosyitä... :o Laatikon staagi maksaa muistaakseni 35â,¬... siitäkö se on kiinni? ;D
C.O.G.

Jack

sopperimies varmaan tarvii popperimiehen näyttämään miten se laitetaan... ;D :D
Flatheads!!!

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 23 toukokuu 11, 09:13:50
Isoa peukkua... Choppereissa ei ole kytkinkahvoja.
Juuri näin,,,

Rezi

Hyväksytäänkö tämmönen kytkinkombinaatio tässä armoitettujen tyylittelijöiden joukossa?

Ei muuten oo ihan NIIN paska ajaa, mitä ajattelin. Aluksi opettelutti, mutta nyt muutama sata kilsaa kaupunkiajoa ja on tuohon oppinut. Itse asiassa aika jees. Vaikeinta tietysti parkkipaikkapyörittely, mutta sitä hommaa helpottaa se, että pyörä on kevyt ja helposti yhdellä kädellä ohjattava bobberi.

Tuukka

Eihän tossa sinäänsä ulkonäöllisesti mitään vikaa ole, mutta ihan jo käyttömukavuuden nimissä laittaisin jalkamallin. Kyllähän tolla ajaminen jossain ruuhkassa on jo ihan uber suicidea ainakin käsi lihaksistolle  ;D
C.O.G.

Tuusulan T-Bone

Olkaas viisastelemati sielä, mul on hydraulikytkin. Ja koska mulla menee kaikki ylimääränen aika TraFi:n kanssa joogaamiseen ja testaamiseen, en kerkiä kehittämään mitään DIY-juttua pääsylintereineen nykyiseen vaihdepolkimeen.
Long John Stroker

Miikka

^Selitys hyväksytty ;D

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 25 toukokuu 11, 21:49:29
Olkaas viisastelemati sielä, mul on hydraulikytkin. Ja koska mulla menee kaikki ylimääränen aika TraFi:n kanssa joogaamiseen ja testaamiseen, en kerkiä kehittämään mitään DIY-juttua pääsylintereineen nykyiseen vaihdepolkimeen.

Sama mulla. Itse ratkaisin asian rahalla, ostamalla valmiit hydrauliset jalkahallinnat, mutta pari ideaa on sittemmin syntynyt miten homman olisi voinut hoitaa toisinkin ja paljon edullisemmin...
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 25 toukokuu 11, 21:49:29

taas jotain ylimääräsiä särkyviä osia ja nestettä, hui, pyörässä... ;D
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

^Voi hyvänen aika sentään... no, on se muutenki huono, ku siinä venttiilit roikkuu vaarallisesti kannessa. ;D
Long John Stroker

Hemuli

Neste kuuluu pulloon siinä missä kuminauha kalsareihin ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Miikka

Roadrunner

Lainaa

No mitäs siellä bensa- ja öljytankissa sitten on...  ;)

Jack

Lainaus käyttäjältä: Roadrunner - 26 toukokuu 11, 08:49:13
Lainaa

No mitäs siellä bensa- ja öljytankissa sitten on...  ;)

YLIMÄÄRÄISIÄ....
Flatheads!!!

Psycholasse

Taitaa se kesä tullakkin. Tänään sai otettua ekat savut. Savua olikin sen verran että rupes näkökenttäkin hämärtymään. Vielä pitäis snadisti hipistellä niin pääsis ajelemaan(toivottavasti)

Lasse