Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kesä tulossa?

Aloittaja valkama, 29 tammikuu 11, 15:17:41

« edellinen - seuraava »

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 22 toukokuu 11, 23:17:00

Olen saavuttanut kehityksessä sen pisteen, että voin julkaista sopperin reseptin á la Tuusulan Chopper-Syndikaatti:

Keula +28-35 tuumaa (jos pumppukeula, ehdottomasti Tolle)
Keulakulma 55-63 astetta
Akseliväli 230-250 senttiä
Jättö 8-10 senttiä
Moottorisuositus shovelhead.

Tällä reseptillä ei ole mahdollista epäonnistua.

Jyrggä tykkää tästä! Vähän niikäku tuolla veispuukissa on tapana! ;D
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Don Quijote

Eilen taas testasin Kouvolassa suicide-jockey-yhdistelmää fööst taim evö. Pysyin pystyssä ja sain jarrutestin tehtyä sillä. Myydään kytkinkahva tarpeettomana.

Peukkua tälle ;D ;D 8) 8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Tuukka

Isoa peukkua... Choppereissa ei ole kytkinkahvoja.
C.O.G.

Miikka

^Eikä Customeissa... ;D

Tuukka

C.O.G.

Webmaster

Eilen taas testasin Kouvolassa suicide-jockey-yhdistelmää fööst taim evö. Pysyin pystyssä ja sain jarrutestin tehtyä sillä. Myydään kytkinkahva tarpeettomana.
Kytkinkahva chopperissa. Mikä se on? Mutta hienoa, että olet kokenut herätyksen tälläkin saralla.
Hyvinhän se Liesituuletin sai meikäläisen Pannunkin jarruteltua silloin Nummelassa.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 24 toukokuu 11, 16:25:20
Kytkinkahva chopperissa. Mikä se on? Mutta hienoa, että olet kokenut herätyksen tälläkin saralla.
Hyvinhän se Liesituuletin sai meikäläisen Pannunkin jarruteltua silloin Nummelassa.

Juusaatana, niin sai. Ja mä jarruttelin taas tänään suicide-jockey panshovelia. Asiallista puuhaa! :)
Long John Stroker

Miikka

^Eli joko Tii Bounen Chopperista on kytkinkahva heivattu lepikkoon ;) ;D

erakko

Minä tuossa joskus jossain katselin t-bonen pyörää ja ajattelin et mainitsisin kytkinkahvan tarpeettomuudesta mut tulin siihen tulokseen et olen hiljaa. Eikös nämä itäiset uskonnotkin opeta et tie valaistukseen kulkee nöyrtymisen kautta..  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

streamliner

Shovelin motti pantu lihoiksi ja sahuutuksen syyksi paljastui kärvähtänyt kannen tiiviste (oli ihan mielenkiintoista nostaa pata eka kerran pöydälle ja avata se (tiedän ettei olis tarvinnut irroittaa)). Molemmat männät olivat myös ottaneet hiukan kiinni sylinterin seiniin. Joutunee hommaamaan uudet ja hoonauttamaan pytyt.

Syytä outoon ääneen insidentin aikana en löytänyt. Ilmeisesti osat vaan kasaan ja kädet ristiin, että kestää Norrtäljeen. Niin ja takas.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: streamliner - 24 toukokuu 11, 23:56:30...Molemmat männät olivat myös ottaneet hiukan kiinni sylinterin seiniin. Joutunee hommaamaan uudet ja hoonauttamaan pytyt...

On ihan normaalia että varsinkin painepuolella (takapytyn pako- ja etupytyn imupuolella) on hankaumajälkeä, sen takia ei vielä kannata uusia mäntiä hommata. Jos kyse on sitten ihan kunnon leikkautumisesta joka näkyy yleensä molemmilla puolilla niin tilanne on tietysti ihan toinen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

streamliner

Jälkeä männissä oli suurin piirtein noilla kohdin, männän laen ja ylimmän männänrenkaan välissä. Ei muualla. Pyttyjen seinämissä ei näkynyt mitään outoa.

Hemuli

Jos välykset on mitoissaan männissä ja renkaissa niin en kyllä tekisi muuta kuin korkeintaan kevyen pyyhkäisyn hoonilla ja takaisin kasaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Miikka - 24 toukokuu 11, 22:46:05
^Eli joko Tii Bounen Chopperista on kytkinkahva heivattu lepikkoon ;) ;D

Jockey löytyis romukopasta, mut suicide puuttuu. Hankitaan, kun jossain välissä rikastutaan. :'(
Long John Stroker

Jack

vaihdepolkimesta saa tehtyä ihan hyvän....kettinkiä ja se kytkimen käyttöstaagi laatikon päälle pitää hommata (siis jos 4 lovinen)
Flatheads!!!