Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kesä tulossa?

Aloittaja valkama, 29 tammikuu 11, 15:17:41

« edellinen - seuraava »

valkama

Moron,

Mitäs sanotte ihmiiset jos lykkästään topikki projekteistä idealla 'missä mennään ny'.

Omasta maatalousmoottorista sain öljyn kierään miten pitääkin ja käytiin..  niin pitähään sitä ilosanomaa jakaa :D

Tammikuu 2011

Mutu

Toivottavasti ei ihan vielä toi kesä tule.... on vielä pikkasen kesken.... eka kuva Marraskuulta ja toi toinen on Tammikuulta.
Hullu saa olla mut ei tyhmä!!!

Janne R.

tuuba

onko jäsen valkaman putket "hand made"... komiat on
sopii ku sormi suutarin pojan perseeseen
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

valkama

Lainaus käyttäjältä: tuuba - 29 tammikuu 11, 21:27:18
onko jäsen valkaman putket "hand made"... komiat on
sopii ku sormi suutarin pojan perseeseen

Juu, 'hand made' motonetin käyristä :)

filtteri

eikait tässä vielä mitään kiirettä ole :P

Don Quijote

Vielä on puuhaa mutta aika hyvällä mallilla on. Muutamia kiinnikkeitä ym. hitsattavana, vähän sähköhommia, takalokkarin teko, pientä hieromista siellä täällä ja ehkä jotain väriä pintaan. Tällä hetkellä lähinnä jännittää, löytyykö uusi tallipaikka ennenkuin muutto tästä nykyisestä tulee eteen.... :-\ Tallin sekaisuus johtuu juuri tästä, kamat on osittain jo pakattu muuttoa varten.

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

filtteri

don quijoten tallissa lepää amerikkalaista rautaa ja hiilikuitua sulassa sovussa.näyttää olevan muillakin ahdasta itte operoin vanhassa pesutuvassa....kauhujen kryptassa

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 04 helmikuu 11, 18:42:18
don quijoten tallissa lepää amerikkalaista rautaa ja hiilikuitua sulassa sovussa.

Hyvä huomio 8) Taustalla pilkottaa myös italialaista ohennettua teräsputkea ja kuvasta on juuri ja juuri rajautunut titaaniraami pois  8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

erakko

Tässä mikään kiire vielä ole..  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

jakke

mä oon erakkoo askeleen edellä, mun runko on maalattu jo  ;D

filtteri

clip on mallailua josko menis kesällä rystyset edellä

Jake

Taitaapa vekotin tulla tänä keväänä valmiiksi ennen kuin ajokausi alkaa  :)

mopo-ukko

Akku pitäis laittaa paikoilleen.Sain ladattua,siinä tämän talven projekti.

Jake

Mulla lähti lapasesta taas. Piti vaan sähköt vetää uusiksi..