Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kesä tulossa?

Aloittaja valkama, 29 tammikuu 11, 15:17:41

« edellinen - seuraava »

Natking

Eka 100km vedetty ja nyt korjataan lisaa.
Pakko ne laatikon (kytkimen ja rattaan) laakerit on vaihtaa, melkosta rallatusta.  Ei varmaan asiaa parantanut viime syssyn Norjan reissu kun takastullessa Esterin per###sta tuli vetta ja lootan huohotus letku mukavasti nakyvilla takaloksun kupeessa. Kommeeta kiisloa loota taynna.
Taallahan oli jossain jo noista rattaan puolen laakereista juttua, tarttee alkaan opiskeleen. KELE
Just trying to be different (like everyone else)

erakko

juu ei siinä mielessä mikään kiire ole kyl. keulasta uupuu 10 tuumaa ja pari muuta pikku juttua on myös vähä vaiheessa.  :P ajankäyttö ei sinällään ole ongelma,sitä ei vaan ole.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

flhx

Hemuli:Kyl mä olen aika helkkarin kömpelö mutta ei nyt tollasia aarteita pudotella(jos kertosin kuinka vähän noi tankit swapissa makso niin itkisit verta...).Vaikka siinä on just sopiva pikkunen lommo luonnetta lisäämässä niin enempää ei tarvita.Mutta sovitaanko etten ikinä, toistan IKINÄ näytä sulle tota yhtä isoa sportyn tankkia jonka olen raiskannut "hitsauksellani"=liimannut bensaapitäväksi ämpärillisellä tinaa surkeiden saumojen päälle, sen jälkeen sä murtautuisit tallille ja varastasit ton pikkutankin turvaan...Lupaan kuitenkin että sitä ei hitsailla...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

streamliner

Eilen otin ekat savut shovelista. Lievästi palovaurioinen pyörä saapui ameriikasta marraskuussa 2009 ja rupesin rakentamaan ilman, että moottoria olisi käytetty. Padan piti olla kunnossa ja kunnossahan se olikin. Kytkin kun saatiin pitämään, niin heti pörähti käyntiin. Välittömästi pihalle sutimaan. Roken roll!!!! Saatana että teki gutaa!

filtteri

Lainaus käyttäjältä: Natking - 28 huhtikuu 11, 23:30:17
Eka 100km vedetty ja nyt korjataan lisaa.
Pakko ne laatikon (kytkimen ja rattaan) laakerit on vaihtaa, melkosta rallatusta.  Ei varmaan asiaa parantanut viime syssyn Norjan reissu kun takastullessa Esterin per###sta tuli vetta ja lootan huohotus letku mukavasti nakyvilla takaloksun kupeessa. Kommeeta kiisloa loota taynna.
Taallahan oli jossain jo noista rattaan puolen laakereista juttua, tarttee alkaan opiskeleen. KELE
ajoitko turbo buellilla??

Raimo-Raato

Meikällähän toi pannuprojekti otti aimoharppauksen toissa maanantaina ja pääs jo radalle. Tältä näyttää erittäin pikaisen värin korjaamisen jälkeen:  ;D




A.K.A. Rambe

Jack

hmmm....vappusieniä??
Flatheads!!!

Mauri H.

Aaaah,

Tulihan kesän ekat esterin-perse-sateetkin niskaan kauppareissulla, makeeta ajella täysperävaunullisen rekan perässä tuossa maantiellä nahat päällä (ja joku laiska ei oo jaksanut edes käsitellä niitä viime kevään jälkeen). Olin jo unohtanut miten kylmä voi kymmenen asteen lämpötiloillakin olla...

Kai ne pisarat kesän mittaan tuntuu lärvissä vähemmän teräviltä, mutta ainakin talven kotiloinnin jälkeen sitä on kyllä melkoinen kermaperse... ja naama.
Fat Bob 2008
XR1200 2009

bootsi

Wappukurvailut kurvailtu...  ja raekuurossa naamaa hierottu.  Mutta on se vaan mukavaa. ;D

Kokkonen

No joo, sallitakoon, että: viikonvaihteessa reilut 700 km, kävimme kaverin kanssa pyörähtämässä Verdunissa. Lämmintäkin oli > 25 plussaa ja Shoveli on edelleen ehjä.
Keräiltiin vähän kranaatinsirpaleita....niitä siellä meinaan riittää. Vieläkin.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Natking

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 29 huhtikuu 11, 22:44:23
Lainaus käyttäjältä: Natking - 28 huhtikuu 11, 23:30:17
Eka 100km vedetty ja nyt korjataan lisaa.
Pakko ne laatikon (kytkimen ja rattaan) laakerit on vaihtaa, melkosta rallatusta.  Ei varmaan asiaa parantanut viime syssyn Norjan reissu kun takastullessa Esterin per###sta tuli vetta ja lootan huohotus letku mukavasti nakyvilla takaloksun kupeessa. Kommeeta kiisloa loota taynna.
Taallahan oli jossain jo noista rattaan puolen laakereista juttua, tarttee alkaan opiskeleen. KELE
ajoitko turbo buellilla??
Ihan normi versiolla. Tarttis sita ahdinta alkaa jossain vaiheessa tohon vasaamaan. Ekaks ny laitetaan toi kilparukki kuntoon ja kototaan josko siita tulis jotain.
Just trying to be different (like everyone else)

filtteri

siitä turbotuksesta  "vois" tulla jotain sit tonne projektit osioon ;)

Jake

Vrööm vrööm pääsiäisenä:



Tänään leikkasin rungosta penkin takakiinnikeitä 4cm alemmas eikä perse oo enää noin leijuvan näköinen. Mukavasti vaikutti ajoasentoonkin.

Kokkonen

Se on oikein hyvän näköinen! Kuskinkin kanssa.  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

streamliner

Eilen oli suuri päivä! Noin 200 tuntia työtä puolessatoista vuodessa kiteytyi konkretiaksi, kun sain tullista väliaikaisen rekkaritarran ja pääsin ensimmäistä kertaa tien päälle. Ensimmäisessä kiihdytyksessä huusin kypärän sisällä erilaisia voitonhuutoja ja pakanasuomalaisjumalien nimiä. Oli niin sanottu tilipäivä.

Ameriikan tuontilapiolla oli todella päräyttävää ajella. Stonganpää cafe racer peilistä ei näe juuri mitään, kääntyminen vilkutetaan käsillä, nopeus katsotaan sakkolapusta ja bensan määrä stetson Harrisonilla. Ennen lähtöä pakkasin reppuun kasan työkaluja ja eikun heti satasen lenkille routaiselle mutkatielle sianpaskan hajuun. Kun pyörä on vain kevyt, matala ja jonkun sortin cafe racer drag bike ristisiitos, niin ajaminen on kyllä helppoa. Ainut huono puoli tuossa mataluudessa (huonekaluputkiperä vaihdettu pyöreäputkiseen swingiin) on että, mutkissa jalanpuoli raapii todella helposti. Sivutueksi pitäisi kyllä kehittää joku out-of-the-box systeemi, sillä jalan sijainti remmin alla rungon vieressä ei oikein toimi matalassa pyörässä. Pitäs rakentaa sellanen keskijalka, joka akseloitas suurin piirtein samaan kohtaan missä on swingin akseli.
Muuten koeajo sujui loistavasti. Jopa vanhat tulipalotulpat (entinen omistaja oli amerikassa polttanut shovelin) toimivat hyvin, varulta haen tänään tuoreet.

+ kun kierroksia noin 6000 niin täristää niin, että meinaa kyydistä pudota
+ väärinpäin vaihdettu vaihdekaavio ja idioottivalon puute lisää harrastuksen tuntua
+ mottia avaamatta baanalle, tyhmyyttä vai ei, sen näemme jatkossa
+ liimatut ruuvit ja mutterit kestivät paikoillaan!
+ 150 km neitsytajo, no worries!

- tarvikekaasukahva on ihan paska. Ylimääräisen free playn poissäätöön loppuu varat ja tatsi on sitä luokkaa.
- kevyitä öljynroiskeita siellä täällä, vaikkei paikallaan vuoda...
- kaksimäntäinen ja yksilevyinen etujarru ei pahemmin stoppaa