Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kesä tulossa?

Aloittaja valkama, 29 tammikuu 11, 15:17:41

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jake - 15 helmikuu 11, 18:55:07
Sissy vois leikkautua veke..

Ei se ole paha mutta käännä se keulan kanssa samaan kulmaan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

filtteri

sunnuntai päivitys,eli kohti voittoa

ma^ko

Hetken otti et filttrin kuva hahmottui verkkokalvolle, et mitä siin oikeastaan on...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

filtteri

joo se on päivitetty stealth tekniikalla :-\ nooh on se ehkä vähä parempi kuva kun toi edellinen et eteenpäin on menty silläkin saralla.widdu mä en tajuu tota kameraa alkuunkaan siinä on nappejakin niin perkeleen paljon et eihän sitä voi pitää kunnolla edes kädessä.

hdkaide

pikkasen olis meikäläiselläkin vaiheessa. alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan :D

Jake

Maalarifrendi lähetti mulle kuvan keskeneräisestä tankista ja olin pakotettu jakamaan..

Vähänkö pyörän joutuu ens talvena tekemään uusiksi!

*edit* Paree kuva..(photo by Jariart)*edit*

Vette427

eilen  ;D ;D kuulemma on jääny aamu lääkkeet ottamatta    :P

no, tänään keula pois ja yrittää löytää vika miksi puoltaa vielä hiukan oikealle. vuosi sit rungon suoruus tarkistettu ja korjattu mut keula epäilyttää vielä. en ole ihan varma miten sen tarkistan, mut jotain täytyy tehä.
tuo kytkin paketti aika raskas ja laatikkokin 45mm vasemmalla. akun laitoin oikealle vastapainoksi ja sillä parani hiukan. irto painoa kasasin oikealle aika paljon (6-7kg) mutta se ei korjannu tilannetta :-[
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Karvanaama

Kaveri otti todisteen, matka ei ollu pitkä mutta hyvältä tuntui.
Karvanaama + Harley korkkaavat ajokauden 2011

tyg

Kesä tulossa Japanissakin?

filtteri

siellä on jälleenrakennus kohteet laitettu näemmä tärkeys järjestykseen

Puuseppä

Elämä voittaa Japanissakin. Mutta kaiken inhimillisen menetyksen ja tuskan lisäksi ei voi edes kuvitella minkälaiset määrät korvaamatonta materiaalia on huuhtoutunut rakennusten mukana Ahdin valtakuntaan ja loputtomiin romukasoihin; antiikkia, koruja, taideteoksia, vanhoja prätkiä/autoja, jne, jne...

rieska

SOA väreissa raitiovaunu valmistuu pikkuhiljaa...
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Jake

Maalari toi osat (terkut Jariartin suuntaan :) ) ja mä nostin ne hetkeks hollille..

Ajattelin työntää pyörän ulos, niin olis vähän tuota väriä nähnyt, mutta kuka tonne perhanan hankeen lähtee  >:(

Tekemistä vielä piisaa esim. jakkarassa. Pitäähän toi nahanmuokkauskin opetella.

*edit* pannaas vielä toinen kuva tankin koukeroista..*edit*

Redneck

Joo..kyllä Jaken kelpaa tuolla ajella. Karkkivärikin on hieno  :)  60-luvun tyylinen.
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977