Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Daytona Bike Week 2011

Aloittaja issakka, 21 tammikuu 11, 14:43:20

« edellinen - seuraava »

Natking

Hahah, buffalon kivekset. Eli amerikaksi ''Rocky Mountain Oysters''

Mua vahan hairitti tuolla limpdick osastolla se etta sita erikoisuutta tarttee vaan hakea sen takia etta se olis erikoista ::)
Suurin osa ihan hirveen nakosia paskakasoja, mihin on vakisin koitettu vaantaa jotain mita muilla ei ole. Ja sen kylla huomas.
Se ykskin sontiainen missa oli takki kuin aamustondis makuupussissa, siinapa ajelee juippi virtiuaali seisokki leuan alla, stana! 
Toivottavasti putoo amerikan kapy paahan ja lyo leegonsa siihen tankkiin.

Jaajuu, toi jalka astinlauta. Sehan on vanha hotrod kaasupoljin, jostain kultaiselta -70 luvulta. Niita ei saanut aikoinaan kuin oikeen katisia/jalkasia.
Mulla oli lattiksessa joskus vastaava setti, mutta nain sen verran vaivaa etta tein vasemman alumiinista plasmalla leikaten, malli tietenkin omasta jalasta.
Just trying to be different (like everyone else)

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Natking - 28 maaliskuu 11, 22:33:56
Mua vahan hairitti tuolla limpdick osastolla se etta sita erikoisuutta tarttee vaan hakea sen takia etta se olis erikoista ::)
Suurin osa ihan hirveen nakosia paskakasoja, mihin on vakisin koitettu vaantaa jotain mita muilla ei ole. Ja sen kylla huomas.

Mua mietitytti viime vuonna ihan sama asia, eikä pelkästään limpdickissä... itse asiassa se on mietityttänyt jo vuosikausia kun seurailee kaikenlaisia näyttelyitä.

Mut ehkäpä asian vaan pitääkin olla juuri näin. Joskushan joku onnistuu tekemään jotain uutta, toimivaa ja hyvännäköistäkin. Ja sellaisen näkeminen aikaansaa hyvän mielen ja hövelin käytöksen.
Long John Stroker

Antti S.

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 28 maaliskuu 11, 22:50:17

Mua mietitytti viime vuonna ihan sama asia, eikä pelkästään limpdickissä... itse asiassa se on mietityttänyt jo vuosikausia kun seurailee kaikenlaisia näyttelyitä.

Mut ehkäpä asian vaan pitääkin olla juuri näin. Joskushan joku onnistuu tekemään jotain uutta, toimivaa ja hyvännäköistäkin. Ja sellaisen näkeminen aikaansaa hyvän mielen ja hövelin käytöksen.

Äläs nyt,kyllä mä ainakin viihdyin limpnickies lotilla,toisin kuin boardwalkilla...
Josta taisin teikäläistäkin varottaa,että nää saattaa sitten ampua hieman yli ;D

Hessu

Tässä lauseessa kiteytyy hyvin koko ton häppeningin anti.  Karseeta kateltavaa...

Miikka

Tuusulan T-Bone

Onhan limpdickillä ja toisaalta boardwalkilla ja rotankololla eroa, mutta loppujen lopuksi kuinka paljon? Ihan samanlaista erilaisuutta erilaisuuden takia oli joka paikassa.

Mut älkääs nyt olko noin suppeita, modernissa moniarvoisessa yhteiskunnassa tulee suvaita erilaisuutta... :P ;D ;) ::)

Muuten, viime vuonna oli Jam Onin swapin yhteydessä yks päivä trikenäyttely. Siellä oli erilaisuutta... ;D
Long John Stroker

issakka

Niin.. kuka mitäkin hakee...siitähän se kyse on... Harvoimpa noita kiiltävimpiä tuotoksia olen nähnyt liikenteessä vesisateessa.

Ja "muutaman" kerran Norrtäljessä käyneenä, nää ylihiotut "kaveriporukalla" tehdyt fillarit tuntuvat tavanomaisilta. Näyttelyissä on se tosiasia, että jollakin erotuttava massasta.  Näyttelyssä ei pärjää enää sillä että tekee runkomuutoksen jäykäksi. ostaa tollen keulan, ostaa billettivanteet, laittaa rantapallon taakse, pyytää kaverin maalaamaan pääkalloja ja liekkejä ja perkeleesti lakkaa..pari kotkaakin sinne tänne... sitten Kury-kakilta kaikki kiiltävä...niin ja mahdollisimman iso tarvikemotti ja avobeltti tietenkin.

ja helppohan nuo Limpin pyörät ois vetää kromiin ja peilimaaliin.

Ja.. kyllä minulla on niistä pitkäkeuloista ja rantapallo-pyöristä kuvia...älkää huolehtiko..  ;D

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan...
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

Hemuli

Noista Limpin pyöristä kaveri kommentoi että niissä oli kaikki näkyvimmät komponentit (tankki, lokari) maalattu pirun nätisti - suurin osa fillareista oli muuten lähes täysin viimeistelemättömiä "ajopyöriä". Kuvista vaan äkkiä välittyy hillitön määrä showpyöriä mutta tarkempi tarkastelu saattaa paljastaa todellisuuden...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

flhx

Tottahan tuo että osassa fillareita on jo väkisinvääntämisen maku, mutta kyllähän tuolla limpillä oli ihan hienojakin fillareita. Ja samaa mieltä Gangbangin kanssa että muutamissa oli kyllä juuri sellainen meininki että "teen tähän tälläsen urinaalista väännetyn bensakiulun koska muilla ei semmosta oo". Mutta, on noissakin kyllä sitten taas semmonen juttu että vaikka joku biitti ei silmää miellyttänytkään niin siinä mielessä sellaista voi jopa hieman arvostaa että siinä on edes haettu jotain massasta poikkeavaa ja harrastettu kädentaitoja. Ja mää tiedän että säkin Gangbang arvostat käsityötä, varsinkin Sharkissa jonkun kivan mussukan toimesta suoritettuna!
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

JaZZo

Mitenkä sitä rakentais pyörän joka ois ihan tavallinen mutta täydellinen eikä herättäisi kenessäkään mitään vastareaktiota ja että omistaja/rakentajakin olisi tyytyväinen?

Ei varmaan mitenkään koska aina joku tekisi jonkun asian toisella tavalla  ;D
Shovelpiä

Don Quijote

Noista Limpin fillareista vielä sen verran, että se näyttely oli koko ajan hieman vaihtuva. Eli jätkät polkas pyörän välillä käyntiin ja kävi heittämässä tunnin-parin lenkin ja ajoi takaisin näyttelyyn. Iltarientoihinkin tulivat ajamalla, kuten myös Tropical Tattoo -show:hun. Kuten Hemuli sanoi, ajopyöriä, ei pelkästään show-laitteita.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Roadrunner

Koko Daytona bike week on mielestäni ylimainostettu. Eipähän tarvitse pelkästään tämän tapahtuman takia amerikkaan matkustaa, mutta muuten sinne voin mennä lomailemaan.
Wild Hog elokuva tuli mieleen mainstreetillä cruisailua katsellessa  ;)
Mielestäni parempia näyttelyitä/kokoontumisajoja löytyy Suomesta ja Ruotsista roppakaupalla....
Mutta matkailu avartaa  8)

Natking

Lainaus käyttäjältä: Roadrunner - 29 maaliskuu 11, 14:12:41
Koko Daytona bike week on mielestäni ylimainostettu. Eipähän tarvitse pelkästään tämän tapahtuman takia amerikkaan matkustaa, mutta muuten sinne voin mennä lomailemaan.
Wild Hog elokuva tuli mieleen mainstreetillä cruisailua katsellessa  ;)
Mielestäni parempia näyttelyitä/kokoontumisajoja löytyy Suomesta ja Ruotsista roppakaupalla....
Mutta matkailu avartaa  8)
Joo, kyllahan se on ollu jo jokusen vuoden meen bikeweek pari paivaa pitka, sitten Orlandon hulinat ja A1 alaspain tsekkaamaan siella olevia jokusia paikkoja. ja tietty nyt on pari vuotta ollu AHDRA kisa viela Orlandossa eli siitahan alotetaan. Ens vuonna se on varmaan Gainesvillessa tai jopa Georgian puolella, eli sinne sitten.
Ei varsinaisella Daytonalla oo ainakaan mulle ihan hirveesti annettavaa, pari paivaa siella riittaa hyvin.
Niin, ja tuolla Sharkissa pitaa menna aina kaymaan, tai siis eeeh ''tulemaan'' :-*

Natking

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 29 maaliskuu 11, 09:10:58

Mut älkääs nyt olko noin suppeita, modernissa moniarvoisessa yhteiskunnassa tulee suvaita erilaisuutta... :P ;D ;) ::)
Kyllahan me suvaitaan, kun tilanne sallii.
Siteerataan tahan meen pomoa, kuka sattu vahinkossa ottamaan duuniin (hetkeks) ''sellasen'' kaverin.
''Kylla homo olla saa, muuta ei meen firmassa''

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: issakka - 27 maaliskuu 11, 00:10:34
Minä löysin Shoveliin uudet S&S:n lohkot...

Saapikos kysyä, mitä maksoivat? Oon kattellu eBayta sillä silmällä, mutta eivät ole ihan ilmaisia...

Eustisin tapahtuma on oikein kiva, vaikka viime vuonna keli ei ollutkaan paras mahdollinen.
Long John Stroker