Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Daytona Bike Week 2011

Aloittaja issakka, 21 tammikuu 11, 14:43:20

« edellinen - seuraava »

issakka

Morjens.

Tungin itseni porukkaan joka lähtee Daytona Bike Weekille ja muutenkin pyörimään Floridan niemimaalle.

Onkos tämän foorumin porukoissa sellaisia henkilöitä jotka  osaisivat neuvoa hyviä vierailupaikkoja Daytonassa ja Orlandossa.

Ajattelin ostaa jonkin härpättimen isossa mualimassa käydessäni. Jonkinmoinen ohjelman on Daytona Bike Weekin ajalle, mutta toinen viikko on toimintavapaa...

tv.
Ipo
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

issakka

No niin.. siellä tuli käytyä.. Ameeriikan mailla... Aattelin vähän valaista porukalle minkälainen meininki siellä oli. Olihan siellä myös toinen tätä palstaa seurannut.. joka voi sitten tarvittaessa filtteroida mun valehteluja pois ;-)...

No.
Matka meni miten meni. Kaverini oli siinä kunnossa että palasi takaisin kotosuomeen Manchesterista.. se olkoon tarina erikseen.. laittelen tähän threadiin kuvia, jotka liittyvät rakennettuihin motskareihin.. avot... Aloitetaan ekasta Swapistä.

la 5.3. American Antique Motorcycle Associationin swappiin Eustisissa Orlandon lähistöllä.

Hemmetin hieno keli..aurinko paistoi. Swäpissä oli vanhaa tavaraa yllin kyllin. Evoluutio lähes loisti poissaolollaan.

Lättäpäitä, Knuckleja, Pannuja ja Shoveleja....vanhoja brittejä. ja paljon sellaista mistä en ymmärtänyt mitään. Jälkikäteen olisi pitänyt ymmärtää ostaa enemmän rojua.

Esimerkkinä.. 3500$ (n.2500e) kunnostettu Pannun kone Titlen kera. Runkoja olisi kanssa löytynyt samaan kasaan.

Minä löysin Shoveliin uudet S&S:n lohkot, jotka on sitten ensi talven projektina vaihtaa ajopyörään. Nykyiset lohkot vuotavat laakeriskoolin välistä öljyä.

Helskutin hieno meininki, paikassa olisi varmaan viihtynyt pitempäänkin.

Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

issakka

SU:  Oli lepopäivä. Tarkoituksena siirtyä Orlandosta Daytonaan.

Minä olin sopinut auton katsomisen Tampa Bay:n yläpuolella olevaan Holiday:n taajamaan. Ostinkin  sieltä punaisen Corvetten. Samalla reissulla kävimme vuokra-autolla katsomassa Clearwaterin rannan. Jestas oli valkoista hiekkaa.

Paluumatkalla kävimme katsomassa Fantasy of Flight -näyttelyn. Hienoja lentokoneita. Tosin hinta oli aika suolainen verrattuna näyttelyn antiin. Tikkakoski rules.

Oli peijoonin lämmintä. Auto toimi ok ja seura oli hyvää.

Tuusulan T-Bone

Mä olisin pärjänny hirveän hyvin ilmankin näitä Daytona-tietoiskuja... :'(

Pakko lähteä tästä käyttelemään shovelia, ettei ahista niin paljoa.
Long John Stroker

issakka

MA:

Maanantaina sitten lähdettiin kiertämään eri näyttelyalueita, mitä Daytonaan oli järjestelty. Osan tarvittavasta infosta sai lehtisestä, jonka sai hotellilta.

Me aloitimme kierroksen Speedwayn pyörä- ja tarvike-esittelyalueesta. Minulle tämä oli hieman pettymys, me tosin ei ehditty kiertää kuin HD-alue TM:n kanssa.

Baggerit on tulossa, tai onhan niitä ollut aina, mutta Daytonassa niistä sai nupin täytteen.

issakka

Sitten jenkit osaa jotenkin hienosti viedä kaiken yli. Tässä kunnon kromi-billet-kaiverrus -hässäkkä Knuckle.

issakka

Ainoa pyörä mikä hiukkasen kutitti... oli tämä automaatti-Honda.. siinä oli sitä jotakin. Olisiko noi Invader -vanteet?

issakka

Sitten tuli nähtyä... Springeri Boss-Hoss.

"Maassa jossa kaikki on suurempaa, Krapulakin", niinkuin eräs matkaseurueen kaveri totesi. voi nähdä mitä kummallisempia asioita.

Näitä.... liikuntavälineitä.. oli siellä vaikka hurumyckke... ei jostakin syystä lämmitä mieltä.

Raimo-Raato

Oliko toi K-spåra kanssa myytävänä? Hintaa?

Ja tuossa "rystyssä" voi lohduttautua onneksi siihen että kaikki pyörässä on uutta osaa moottoria myöten.
A.K.A. Rambe

issakka

Joo.. k-spora oli myytävänä.. minä kysyin hinnan, koska minuakin kiinnosti... ---> 12 000$ ---> sitten hiukan lopahti kiinnostus.

-wla-

Kyllä näköjään boshossistakin voi saada sellaisen että kehtaisi ajella, aiknakin jos vertaa tehtaan aikaansaannoksiin.

issakka

MAANANTAI JATKUU
================

Sitten mentiinkin Limpnickie Lot -ryhmittymän näyttelyyn. Valitettavasti alkoi jo hämärtämään, joten kuvien laatu laski. Toisin menin sitten kuittaamaan asian seuraavina päivinä...

Tämä oli se paikka, jota varten olin mennyt Daytonaan!!! Tajusin sen vasta siinä tilanteessa kun menin paikalle.

Huomatkaa seuraavan pyörän hieno tankkimaalaus...

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: issakka - 27 maaliskuu 11, 12:02:34
Joo.. k-sportster oli myytävänä.. minä kysyin hinnan, koska minuakin kiinnosti... ---> 12 000$ ---> sitten hiukan lopahti kiinnostus.

Eli kaikki wanha ja harvinaisempi kalusto on arvossaan. Liekkö kysynnän ja tarjonnan laki kun nostalgia on niin IN?
A.K.A. Rambe

issakka

Niin... Limpillä oli vanhaa kalustoa... mutta tienpäällä ei ollut kuin uutta kalustoa.  Kaikenmoisia valoja ja himmeleitä. Kotkapää/pääkallo -kalustoa. Pääasiassa TwinCamiä. Tai no.. tarjonnan määrän takia jäi vähäiseksi tuon ajokaluston tarkempi tutkiminen.

Näkeehän sen jo Craiglist -myyntipaikalta, että alkaa rautapäiden ja shoveleiden hinnat olemaan korkeammalla kuin evolaisten. Knuckleja, Lättiksiä tai pannuja sieltä harvoin löytää.

Jam On -swapissä oli oikeastaan pääosin Evo -kamaa... esim. Screaming Eagle -kansia irrallaan siellä täällä evolaisiin. Pari paikkaa löysin, mistä sitten ostinkin Shoveliin pytyt ja männät ja jotakin muuta kikkaretta.

Don Quijote

Hyvä Ipo, jatka juttua! Hyvin palautuu reissu mieleen näistä.
Ja laita se linkki siihen matkapäiväkirjaan vaikka privana, jos ei kestä julkista tarkastelua  ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.