Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannun öljysihti?

Aloittaja KK, 10 tammikuu 11, 18:06:57

« edellinen - seuraava »

KK

Kudaa tietäjät!
Tossa nappasin pannustani nokkakopan (se lienee sellainen nimeltään?) veks ja samalla putsasin öljysihdin, joka siellä sisällä on. Mutta mitenpä laitan sen sinne takaisin? En siinä hätäpäissäni katsonut että miten se siellä oli.
Olen sitä sinne yrittänyt asentaa vähän joka tavalla, mutta ei se tunnu sopivan silleen kivasti.
Kuva ois kiva..
F.U.

Kiiski

Jakopäänkoppa. Osta manuaali.

KK

Kiitos tarkennuksesta. Manuaali on hankintalistalla, mutta tähän hätään se että se on vielä kaupassa ei juurikaan auta.
Olen satavarma, että jollain teistä löytyy tietoa/osaa opastaa hölmöä.
F.U.

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kokkonen

Öh, olisko se kuitenkin tuo breather screen...
Alla kuva... jostain manuaalista.

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 10 tammikuu 11, 20:09:43
Öh, olisko se kuitenkin tuo breather screen...

En mä osannut edes ajatella et tuossa vois olla roplematiikka...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiiski

Hyvänä uutisena kysyjälle voin sanoa et jos ei oikeaa asentoa screenille löydy, niin jätä kokonaan pois. Niin mä tekisin. Shoveleissa ja Evoissa ei tota sihtiä enään ollut vaikka huohotus sama aina vuoteen-92 asti.

KK

Kiitos! Juuri tuota tarkoitin, tosin tuostakaan ei selviä miten se sinne asettuu. Itseasiassa frendi sanoi samaa et siinä ei suurta erhettä tule, jos se sinne ei päädykkään. Jostain perverssistä syystä mä sen sinne haluan laittaa, koska se siellä on tähänkin asti kulkenut.
F.U.