Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

125cc Bobber

Aloittaja -Teme-, 04 tammikuu 11, 10:14:14

« edellinen - seuraava »

-Teme-

uusimmassa BSH:n numerossa osui silmiin mainos 125cc bobberista, voisi sopia aloittelevalle motoristille kyykkykevarin tilalle
http://www.knockout-bikes.com

LainaaEngine       125 cc cylinder 4-stroke-engine
Power       9,9 HP (6,8 KW)
V-Max.       approx. 100 km/h or 80 Km/h
Consumption    approx. 2-3 l/100 Km
Type of fuel    ROZ 95 unleaded
Fuel capacity    6l
Gearbox       Sequential with 5 gears
Transmission    Chain drive
Brakes       Front disc brake
Rear          drum brake
Starter       Electrical starter
Dry weight       110 kg
Vehicle load capacity    150 kg
Length       218 cm
Width       90 cm
Height       100 cm
Colours       Black /Red / Blue



eeko

Argh, aika paha.  >:(
-eeko

ma^ko

Poikani 15v totesi tuosta että ompas typerän näköinen häksätin ku pieni moottoripahainen tyhjyyden keskellä. Oli vakaasti sitä mieltä että Honda Shadow 125 ja Hyasintin custom piikki on paljon osuvampia valintoja.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

JaZZo

Tuo oli joo melko typerän näkönen keksintö.


Kikker 5150 Hardknock on sentään vielä asiallisen näkönen hökötin mutta silläkään ei vissiin suomessa saa ajaa kuin omalla tontilla. Toivottavasti näette kuvassa mainitun pyöränkin :D
Shovelpiä

eeko

Tuo vosu peittää kaiken oleellisen eli siis moottorin.  8)
-eeko

ma^ko

Jälkimmäises tuo Monkey-mallin moottori eli tuollaisenhan sais kilvitettyä mopoksi 50cc koneella.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

JaZZo

Muistaakseni moottorivaihtoehtoja oli tuo 50cc ja 150cc..  ::)

googlesta löytyy kuvahaulla lisää.
Shovelpiä

JaZZo

http://www.kikker5150.com/indexb.html

Tuossapa noita olisi, ihan käyttäjäkuntaa myöten kuvattuna.

Btw. Varmaan jossain on jo keskusteltu aiheesta mutta minkälainen savotta olisi saada tommonen 49cc Kikkeri suomessa rekisteriin?
Shovelpiä

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 09 tammikuu 11, 12:05:25
Btw. Varmaan jossain on jo keskusteltu aiheesta mutta minkälainen savotta olisi saada tommonen 49cc Kikkeri suomessa rekisteriin?

45km/h mopona ei kummoinenkaan. Veroja ei ole(ALV:tä lukuunottamatta) ja jos on vaaditut valot ja kone on rajoitettu 45km/h nopeuteen ni ei mitään ongelmaa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiiski

#9
Niin paitsi päästötodistukset, e-hyväksynnät, sähkömagneettiset yhteensopivuustodistukset ja jne. Varmaan ihan vitun helppoa, ihan kuin päivä puistossa. Toisin sanoen ei mitään jakoa vai mitä T-Bone.

edit. ton vehkeen nopeuttakaan ei pystytä virallisesti mittaamaan Suomessa käsittääkseni?

http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1203.15  T-Bonen vastaus nro 20 selventää tilannetta.

Jack

mikäli oikein olen ymmärtänyt, V-Twin city toi tai piti tuoda noita, mutta se kaatui johonkin, vissiin just kilvittämiseen....
Flatheads!!!

ma^ko

Siis mopona, käytetään kuitenkin kiinamoottoria niin käyttäen samaa versiota kiinamoottorista jota täällä jo myydään mopoissa ei ongelmaa muodostu. Moottoripyöräksi/kevytmoottoripyöräksi varmasti hankalaa muttei mopoksi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jack

juuei, kone ei liennyt se ongelma, vaan muut hyväksynnän vaatimat osat, jarrut valot vilkut jne. Hyväksyttäminen aikalailla kallista. Siksi oikeita Monky'täkään ei tuoda...jarrut ei rumpuina riitä, jne.

mutuahan tää on, mutta johonkinhan se kaatui...
Flatheads!!!

ma^ko

Jingsengin Manki ja Dax on ihan rumpujarruilla. Kompastuu todennäköisesti hintakehitykseen. Mopona tuon saaminen kilpiin ei kuitenkaan ole mitenkään ylipääsemätöntä, mutta se mihin hintaan se kilpikuntoisena, kiinanmoottorillisena, olisi täällä myytävissä voi kaataa sen hyvinkin nopeasti.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ma^ko

Yksittäiskappaleen jos haluais helpoin tie olis varmaan ostaa yks Prince/Raptor tms "custom-mopo" ja heittää siitä kone etc tuohon ja käydä muutosleimalla. Massa ei muuttuisi oleellisesti, eikä välitykset etc lainkaan. Muutosleimassa ei siis olisi ongelmaa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.