Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Chicago harley

Aloittaja Mika_P, 29 joulukuu 10, 06:46:51

« edellinen - seuraava »

Mika_P

Moro. Kattelin että aika monet on kys. firmasta tilannut OEM hd sälää, mutta eivät enää näköjään lähetä kuin fedexillä (kallis). Onko tiedossa jotain muuta luotettavaa paikkaa josta lähettäisivät suomeen? Vai onko joku tilannut isomapaa pakettia Fedexin kautta suomeen (etukate pitäisi mahtua), ja paljonko kustansi??

ss

Täältä voi kysäistä:
https://www.mandmcycles.com

Laita mailia ja pyydä tarjous. Osien hinnat suunnilleen samaa tasoa kuin kikakossa, mutta rahti on yleensä ollut halvempi. Kämäset webisivut jne, mutta olen tehnyt kaverin kanssa kauppaa oem-osista useamman vuoden ja aina on homma pelannut. Ainoastaan kerran on mennyt pitkään (pari kk), mutta silloin tilasin bulun osia ja tehdas oli jo pistänyt pillit pussiin. Tosin silloinkin sain tietoa tilanteesta, joten ei tarvinut panikoida (päinvastoin kuin kikakon kanssa yleensä, sieltä ei juurikaan vastauksia toimitusaikatiedusteluihin tippunut).

Jarna

http://www.stpaulhd.com/       Täältä tulee kamppeet nopeasti n.viikko. Myyvät myös Ebayssa ja käyttävät
USPS.ää joka on useimmiten halvin ;)

Mika_P

Asiaa! Kiitti vaan, tuossahan on jo kaksi hyvää vaihtoehtoa.. Olen itsekin huomannut jo aikaa sitten että USPS on ainoa oikea kun jenkeistä tilaa, kamat tulee hintaan nähden todella nopsasti. Taidan kysyä piruuttani vielä parista suomalaisesta putiikista hinnat & toimitusajat.

Hemuli

OEM-osissa taitaa vaaka kallistua vielä omatoimisen tilaamisen puolelle, tarvikepalikoissa ei enää juuri kannata ellei sitten ota tosi isoa mälliä. Kympin säästön takia en jaksa tullipostissa ravata.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Kannattaa varmaan mainita etta laittaa door-to-door rahdilla. Jaa ravaamiset valiin, 20e tais viimeks maksaa kun FedEx hoisi tullaamisen. Laatikon paalle pyytaa lahettajaa pistamaan pyhnumeron ja kuitti/kopio muovitaskuun ulkopuolle.
Eika tartte selitella tullissa ylimaarasia jos sattuu olemaan vahan yli-innokas ''palvelija''

Nim. ''Onko taa kyparan vuori eu;n hyvaksymaa kangasta?''
Just trying to be different (like everyone else)

atco

Liekö postin joulukiireet syynä kun joulukuun aikana tilatuista kolmesta paketista kaksi tuli tullin ohi suoraan kotiin. En valita ;)
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02

eeko

Varmaan on. Mulla puuttuu osa vielä jolulahjalevyistä
Amazonista, mihin lie jääneet.
-eeko

Mika_P

Jepjep, kiitti vaan vinkeistä kaikille. Tuon muovisen etukatteen tulo ehjänä perille atlantin yli jännitti sen verran, että päätin tilata sen sittenkin V-twin cityn kautta.  8)

mirka

Jenkeistä tulevat paketit melko hitaasti tämän ilmastonmuutoksen takia. ainakin mulla kesti reilun kuukauden usps kautta. Saksan kentillä on tuo ruuhka ollut lumikelien takia kuulemma...

Merimies-Toni

Tuntuu toimitukset tökkivän oikein kunnolla.
1½ kuukautta tullut jo odoteltua Chicago Harleyn tilausta.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

edamski

Lainaus käyttäjältä: Merimies-Toni - 05 helmikuu 11, 06:37:45
Tuntuu toimitukset tökkivän oikein kunnolla.
1½ kuukautta tullut jo odoteltua Chicago Harleyn tilausta.
Soita tai laita meilillä kysely sinne. Soittamalla hoituu parhaiten. Mulla on kaksi kertaa käynyt heidän kanssa niin että kun olen juuri tuossa puolentoista kuukauden kohdalla kysellyt tilaukseni statusta niin yllättäen tavarat onkin juuri lähdössä ja seuraavana päivänä on tullut sähköpostiin tieto shippauksesta. En tiedä oliko sattumaa vai täytyykö tosiaankin vähän tökätä hereille...

Merimies-Toni

Jep.
Sähköposteihin ei vastata, puhelin hälyttää varattua. No täytyy jatkaa soittelua....
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Kalju Partanen

No jopas...

Kohta 2kk odoteltu Chicagolta pakettia, soiteltu ja mailattu ja saatu lupauksia. Mitään ei ole tapahtunut ennen tätä iltaa. Nyt tuli ilmoitus että paketti on lähtenyt, rahti 270$  :o
Tavarat maksoi reilun tuhat taalaa, vaatetta ja osia.

kölvi

Mitenkähän tähän nyt tarvis suhtautua? Reilu kuukausi sitten tilasin osia hieman yli 600 taalalla. Tuli ilmoitus, että kaikki osat meni special orderiin, veloitus tapahtui luottokortilta silti heti.
Nyt kuukautta myöhemmin olen pistänyt sähköpostilla kolme statuskyselyä sekä koittanut soittaa. Soittaminen voi olla vähän niin ja näin, kun englannin ulosantini on mitä on. En ole saanut mihinkään vastausta. Sähköpostinkin tarkastin ja kyseessä juuri se osoite, mihin internettilauksien kyselyt tulisi osoittaa.
Eniten harmittaa tuo rahojen etukäteen veloitus, vaikka osista ei ole mitään hajua.

Kokemuksia varmaan ko. yrityksestä on muillakin, jääkö osat tulematta vai kestääkö muuten vaan?

Ensimmäinen tilaus aiemmin meni mutkitta, ainut miinus oli mielstäni se aloitekyvyn puute, minkä kyseinen tilauksenkäsittelijä osoitti. Kun tilasin kasan Twincamin tulppia voimassa olevalla, mutta vanhentuneella numerolla - eivät voineet muuttaa oikeaa numeroa vaan deletoivat koko rivin. Silti kuitenkin näkivät mitä olin vailla. Onko tämä normaalia toimintaa ko. yrityksessä?

Itse kyllä vastaavanlaisella alalla olevana osaan tarjota asiakkaalle oikeaa tuotetta jos on numero muuttunut.
Puhuu vähän - eikä silloinkaan asiaa.