Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Vakuutus

Aloittaja tase, 20 joulukuu 10, 20:12:10

« edellinen - seuraava »

akrapu

Lainaus käyttäjältä: erakko - 18 huhtikuu 12, 15:34:01
Mulla on pannun vakuutus Entäs-yhtiössä ( nimi muutettu )
280â,¬ vuodessa liikennevakuutus&osakasko. Liikennevakuutus 50% bjonuksella. Ilman mitää jupinoita sain vaikka muutettuja osia 39%..  ;D
Tosin on tuo joitakin vuosia sitten alunperin otettu.

Juu, Entäksessä on vakuutukset minullakin. Ei ne sinulle jupisseetkaan, kun prossaraja osakaskolle on (tai oli ainakin 2 v sitten) 40%. Ja sama raja oli kaikilla muilla yhtiöilla, soitin jokaiseen syksyllä 2009. Aikaa on kulunut, enkä ole selvittänyt, mikä on tilanne tänä päivänä.
- akr

janne63

1985 FLHT IFissä täyskaskolla 320 vuosi,ei paha ;)

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: akrapu - 19 huhtikuu 12, 09:39:19
Lainaus käyttäjältä: erakko - 18 huhtikuu 12, 15:34:01
Mulla on pannun vakuutus Entäs-yhtiössä ( nimi muutettu )
280â,¬ vuodessa liikennevakuutus&osakasko. Liikennevakuutus 50% bjonuksella. Ilman mitää jupinoita sain vaikka muutettuja osia 39%..  ;D
Tosin on tuo joitakin vuosia sitten alunperin otettu.

Juu, Entäksessä on vakuutukset minullakin. Ei ne sinulle jupisseetkaan, kun prossaraja osakaskolle on (tai oli ainakin 2 v sitten) 40%. Ja sama raja oli kaikilla muilla yhtiöilla, soitin jokaiseen syksyllä 2009. Aikaa on kulunut, enkä ole selvittänyt, mikä on tilanne tänä päivänä.

Sama homma mulla muta en saanut osakaskoa tai mitään muutakaan kaskoa...täydet 100% mutta tais olla liian vanha tai jtn.

Piese

Kun ei tällä hetkellä ole ameriikan paukutinta niin pari toiselta saarelta tulevaa, tuleepahan jotain vertailupohjaa ja Pohjola on toi vakuutuksen tarjoaja, en tiedä onko halvin mutta kokonaishinnaltaan muiden vakuutusten kanssa tulee kuitenkin halvimmaksi.

SUZUKI  DR650R-SP44B640, 407,17â,¬ ja osakasko 74,53 e

SUZUKI  GSX1300R-A11112/1299, 535,95â,¬  ja isokasko 150â,¬ omavastuulla 1 280,82 e

Hinnat varottomia perusmaksuja, joihin sitten lisukkeeksi kunhan bonukset ja muut lisäalennukset on poistettu tulee vielä liikennevakuutukseen liikenneturvallisuusmaksu 1,01% ja molempiin sitten vielä vakuutusmaksuvero 23%.

Noi hinnat on ympärivuotisille ja vaikka kalliilta kuulostais äkkiseltään niin eipä noi jos koko vuoden kulut ynnää ja siitä laskee kilsaa kohden niin kuitenkin tulee autoa halvemmaksi.

Siis vuoden vakuutusmaksut on 1 449,11 euroa ja muut kulut siihen päälle niin vuoden kokonaiskulut on reilun 4000â,¬ luokkaa mutta eipä toi ole paljoo kun aattelee että niitä kilsoja tulee kuitenkin 14 000km ? 16 000km.

Hemuli

Nää vakuutusten hintojen vertailut on aika turhia jos summia ei ilmoiteta bruttona ENNEN mitään bonus- tai maksutapavähennyksiä. Ei mua kiinnosta tietää mitä joku maksaa jonkun härvelin vakuutuksista jos ilmoitettu hinta ei ole vertailukelpoinen sen kanssa mitä mä nään omassa vakuutuskirjassani ylimmällä rivillä - siis vakuutuksen perusmaksu.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Se perumaksukin vaan vaihtelee omistajan/haltijan iän, asuinpaikkakunnan yms tekijöiden mukaan. Kannattaa kysyä muutamast yhtiöst tarjous, muuten mitään todellista tolkkua saa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

SOHVELI-76

..ja bonuksetkin kasaantuu eri syklillä eri yhtiöillä..
0405691644

Natking

Mulla Bullin vakuutus Tappiolassa. Liikenne ja osakasko. Oli oikeen kaskokin vuoden kun tuli vetastyy ensin syksylla kierros itameren ympari ja sitten kevaalla superin reissu. Aattelin etta parempi olla itella kaikki vakuutukset kun vasilin ladassa ei kuitenkaan oo mitaan.

Tappiolahan veti oikeen kunnon vanhanliiton jalkakynan noissa vakuutusmaksuissa, hinnat pikku pyoraytyksella vaan tuplattiin.  :o
Tai oikeestaan vuosi hinta pysy samana, mutta seisontahyvitysta saa vain touko-lokakuu valilta. Eli hinta on sama mutta se oikeestikin kasantuu nykyaan 6kk ajalle  >:(
Just trying to be different (like everyone else)

tippala

Minulla ifissä pelkkä liikennevakuutuksen perusvuosimaksu 1060, tänään tuli juuri kirje. Vaikuttaa kalliilta.....seisonta- ajallinen vakuutus. Muita vakuutuksia ifissä ei ole. Taidanpa soitella tarjouksia muista yhtiöistä.

filtteri

mulla on kans vakuutukset if:issä ja maksaa mitä maksaa,kyselin kanssa tota seisonta ajallista vakuutusta niin äijä sano et tulee halvemaks vaan siinä tapauksessa jos pitää ajossa 1kk päär vuosi eli jengi tavallaan pakotetaan tohon ympärivuotiseen vakuutukseen.

Janina

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 08 toukokuu 12, 17:34:26
mulla on kans vakuutukset if:issä ja maksaa mitä maksaa,kyselin kanssa tota seisonta ajallista vakuutusta niin äijä sano et tulee halvemaks vaan siinä tapauksessa jos pitää ajossa 1kk päär vuosi eli jengi tavallaan pakotetaan tohon ympärivuotiseen vakuutukseen.

Ite taas otin liikenteeseen talouden uutuuden eli 650 cc Triumph vm. 1957, johon rekisteröinni yhteydessä otettu Ifiltä seisonta-ajallinen vakuutus. Bonuksia pelkällä liikennevakuutuksella uuteen vakuutukseen annetaan 20 %. Seisonta-ajallisen vakuutuksen hinta 631,39 â,¬ / vuosi eli 52,61 â,¬ / kk ( 157,83 â,¬ / 3kk). Jatkuvan vakuutuksen vuosihinta 247,29 â,¬, ajaa tai ei aja.

Halvemmaksi tulee tässä tapauksessa siis käytön mukainen vakuutus, koska taloudessa muitakin ajopelejä, joista osa jatkuvalla vakluutuksella, osa muserekisteröityjä ja osa seisottamisen mahdollistavalla vakuutuksella. 90 vrk:n vakuutettuna olon jälkeen kasvaa myös bonukset, jos mällejä ei ole tullut.
Patinaa ei voi ostaa!

Hemuli

Mä kanssa tota ifin systeemiä ynnäilin ja tulin siihen tulokseen että käyttöpyörä saa olla jatkuvassa kun sillä kuitenkin ajetaan vähintään huhti-lokakuu, muut sitten seisovassa. Aika tarkkaan samoja lukemia mullekin tuli - seisovan vuosimaksu oli vähän yli kaksinkertainen jatkuvaa verrattuna. Kyllä se silti kannattaa kun tota kalustoa on sen verran siunaantunut että kaikilla ei ehdi koko kesää ajamaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Greasemonkey jake

ja tänään kävi tuuri...viime lokakuussa ilmoitin vakuutusyhtiöön(if),että pyöräni on pahvilaatikoissa,joten ei kiinnostaisi maksaa 900+ euroa vuodessa siitä...sieltä tuli ilmoitus,että vaihdetaan vakuutus seisonta ajan sisältävään vakuutukseen,eli paffilaatikossa olo maksaa 25e/kuukausi...tosin vuosimaksu oli 2200e(jumalauta),eli jos halusi pitää liikenteessä ympäri vuoden...tällä viikolla ajattelin ilmoittaa pyöräni ajokauden alkavan 13.5 ja laskeskelin hakalin billy lanen kanssa,että nykyhinnalla maksaisin 200+ euroa kuukaudessa pelkästä pakollisesta vakuutuksesta...melko kallista...lähetin internetin kautta kyselyn iffiin ja kas,tuli tarjous jostakin "vuodenaika vaihtelu vakuutuksesta",jonka vuosimaksu on 560e...boonuksia ei ole,vaan pelkkä keskittämis alennus...ne taitaa pitää minua kuolemattomana,tahi sitten tietävät ettei minulla ole perillisiä,joten olen helppo nakki...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

PK-67

Melko kallista omistaa bulu ;D meillä molemmissa pakollinen boonuksien & keskittämisen jälkeen alle 200â,¬ vuosi if:ssä myös.Niin ja viime vuosi tuli ihan kannatusen vuoksi maksettua omasta moposta.

JPP

Eikö tuo 560e vuodessa oo ihan hyvä tarjous ilman bonuksia? Itsellä ainakin 450 kuutioisessa endurossa samaa luokkaa vuodessa. Tosin sillä ajetaankin 11kk vuodessa.