Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kustomoinnin In ja Out

Aloittaja Kokkonen, 16 joulukuu 10, 10:55:22

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: callahan - 23 joulukuu 12, 23:44:20...on asioita joita jää kumminkin tutkimaan löytäen siitä hienoja ratkaisuja vaikka kokonaisuus ei miellyttäsikään...

Tässä on varmaan koko vuoden viisain lause tällä foorumilla. Toivoisin että muutkin tajuaisivat kuinka hienoa on löytää muuten maailman mauttomimmasta laitteesta jokin hieno ratkaisu jota voi hyödyntää jossain muualla.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ezmo

Olenko pahasti metsässä, jos väitän, että kromin määrä tulee vähenemään ja on vähenytynyt jo merkittävästi. Musta on/oli uusi kromi, mikä on seuraavaksi, valkoinen?

Komeat valkoiset vanteet ja muutenkin liki täysin kromiton maukas shoveli! Nam!

(HQ)THE REAL CHOPPER NARROW STRIKER
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Tuusulan T-Bone

Style, in, genre, out, school, chrome, black, rust, shit... mitähän varten näitä vehkeitä oikeen rakennetaan... ;)
Long John Stroker

Redneck

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 26 joulukuu 12, 10:05:48
Olenko pahasti metsässä, jos väitän, että kromin määrä tulee vähenemään ja on vähenytynyt jo merkittävästi. Musta on/oli uusi kromi, mikä on seuraavaksi, valkoinen?

Joko ollaan sota-ajan lamassa .. että kromatut osat korvataan maalilla ?
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

jerppe

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 26 joulukuu 12, 10:05:48
Olenko pahasti metsässä, jos väitän, että kromin määrä tulee vähenemään ja on vähenytynyt jo merkittävästi.

Eiköhän tuo kromin väheneminen ole pelkästään hyvä juttu? Ainakin mun mielestä. 8)
Flathead.

Oppet

Veikkaisin että syy kromin vähenemiseen on rosessin arvokkudesta johtuvaa nykysin, eihän sitä hommaa saa kohta missään enää tehdäkkään. Siinä yks syy HDn matahtuvaan mallistoon

Make

Ikuvanha topikki, mutta kyllä mun silmät kylillä nykyään sädehtivät onnesta kun pyörät ovat joko kapeita, pitkiä ja 70's henkisiä tai edes kahta noista. Tämä muoti saa jäädä pysyväksi!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Make - 13 heinäkuu 14, 21:22:39
Ikuvanha topikki, mutta kyllä mun silmät kylillä nykyään sädehtivät onnesta kun pyörät ovat joko kapeita, pitkiä ja 70's henkisiä tai edes kahta noista. Tämä muoti saa jäädä pysyväksi!
Ei huolta kapeiden pyörien muodin katoamisesta kun Joutsassa kalustoa katseli. Ja yhtä mieltä Maken kanssa. Sydämessä sykähtää kun tien päällä tulee vastaan kapea chopperi kapealla pukinsarvitangolla.

stoude

Muutenkin tuntuu siltä,ettei Suomessa sais muista rakentaa kuin harrikoista.Vai onko se vain omaa kuvitelmaa?? Ainakin pikkasen katsellaan säälien kun ajelee omalla pikkuisen muunnetulla japsilla.

ma^ko

Mä olen kyl erimieltä ku stoude, kyllä härmälandiassa on varsin avointa suhtautumista kaikenlaisista aihioista rakentamiseen. Britithän oli se pääasiallinen materia kustomiaplikaatioille vielä muutama vuosikymmen sitten, hyvin härräkkä köyhässä härmälandiassa. Japsipyöriin ja niiden rakentamiseen toiset suhtautuu vahvalla negaatiolla, mutta toisaalta on paljon ihmisiä jotka suhtautuu hyvin vahvalla negaatiolla härräköihin, oli rakennettu tai ei.

Jos fillari on hyvän näköinen ni se on, alkuperämaasta riippumatta, jos se kuulostaa hyvältä ni parempi, jos se miellyttää omistajaansa/käyttäjäänsä/rakentajaansa ni juttuhan on jo loistava.

Eikä onneks kaikkien tartte rakentaa tai ajaa anorektisel mopolla... eikä läskiperseel... eikä pitkäkeulal, eikä lyhyel, eikä leveel jnejnejne... kyl ne erilaiset mahtuu, jos kaikki diggais samast ni ei olis ku yhden laisia.

Moni japsil ajeleva vaan itse kokee sen moponsa vaisuna korvikkeena sille unelmien fillarille johon ei juuri ole realiteetteja syystä tai seittemännestä ja silloin jos itse häpeillen vetää korvikkeellaan, ni vaikka se olisi jollekulle muulle jo unelman täyttymys, ni tuntuu et sitä katotaan säälien.

mul o härräkän(joka ei ole kapee tsopperi) ohella Vespa, Honda, Matikka, Aermachi jne... kehtään ajaakkin muillaki ku härräkäl(itseasias tuntuu et jos mä ehdin jollain ajaa ni ajan jollain muulla ku omal härräkällä).
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: stoude - 14 heinäkuu 14, 22:37:15
Muutenkin tuntuu siltä,ettei Suomessa sais muista rakentaa kuin harrikoista.Vai onko se vain omaa kuvitelmaa?? Ainakin pikkasen katsellaan säälien kun ajelee omalla pikkuisen muunnetulla japsilla.

Päinvastoin, nykyäänhän on melkein muotia rakentaa jostain muusta. Liikut vaan väärissä porukoissa ;). Tietty jos se "pikkuisen muunnettu japsi" tarkoittaa että siitä on yritetty tehdä harrikan näköistä niin voihan se jotain myötähäpeää herättää. Pitäis lähteä rakentamaan ihan jotain omaa välittämättä mitä muut tekee.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Make

Siis yks asia joka tosiaankin on pop,  on just nämä pikkujapseista tehdyt raaserit. Viime vuosina aika rytinällä nousseet pinnalle. Tiedä sitten näistä uusista isommista customeista, rungot eivät taida olla ihan perinteisiä putkirunkoja, joka tekee muokkauksesta haasteellisempaa. Vanhaa tonninelisatasta intikkaa kyllä on nähty jo kauan rakenteluaihiona. Fighterit sitten vielä oma lukunsa.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

TEKE

Lainaus käyttäjältä: stoude - 14 heinäkuu 14, 22:37:15

Täysin omaa kuvitelmaa. Viime viikonlopun reissussa meitä oli noin 20 pyörää ja noin 40 prosenttia oli muita kuin HD lähtöisiä. Japsejakin oli useita ja kaikki rakennettuja.
Vaihda ajatusmaailmaasi ja rakenna mistä haluat !

Motomatti

Itse tunnen olevani tekniikkapervo kun noita italialaisia värkkään. Sääliä en ole tuntenut. En itse enkä muiden. On tieteskin niitä jotka tulee pikkukumarassa sanoon etten oo mikään bikeri kun ei oo Harrikkaa. No en sitten ole. Olen minä vain. Tittelitön.

stoude

Olipa hyvä jutunjuuri ja kyllä rakentelen pyörääni hyvillä mielin, olenhan erilainen "nuori".Kiitos kommenteista.