Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kustomoinnin In ja Out

Aloittaja Kokkonen, 16 joulukuu 10, 10:55:22

« edellinen - seuraava »

Danny

Redonkulous 30? Front Wheel

arho

Joillakin toi maku on sormessa ja sormi syvällä perseessä ;D
Do it doggystyle

Make

Lainaus käyttäjältä: arho - 25 maaliskuu 11, 13:12:26
Joillakin toi maku on sormessa ja sormi syvällä perseessä ;D

Ihan hyvännäkösiä tatskoja siellä blogissa oli.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Don Quijote

Noita isopyöräisiä näkyi Daytonassa jonkun verran, varsinkin laukkuvehkeissä. Kärrynpyörä edessä ja rantapallo takana näytti olevan trendinä. No, ei ole paha jos tykkää... ::)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Hemuli

Kerhokaveri joka oli myös nyt Daytonassa kertoi että noihin baggereihin oli saatavana valmista runkopalaa joka korvasi alkuperäisen emäputken alueen - tuollainen rinkula kun ei mahdu vakio runkoon ilman rankkaa stretsaamista.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

Melkoinen reikki näytti myös olevan noissa. Muutaman näin ihan liikenteessäkin, että kai niillä joku jopa ajaa, ainakin jonkun verran.
Tässä esimerkkinä yksi paikanpäällä kuvattu:
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Jack

tossa on kyllä rumuus huipussaan, tai no, onhan se kivan punainen
Flatheads!!!

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 26 maaliskuu 11, 20:21:50
tossa on kyllä rumuus huipussaan, tai no, onhan se kivan punainen

Parantaako se punasuus sitä muka jotenki?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jack

jooo-o punanen on aina hyvä :P
Flatheads!!!

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 26 maaliskuu 11, 20:54:25
jooo-o punanen on aina hyvä :P

Ok, mun mielkest se on vanteiden väri...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Natking

Jos jotenkin sattuu ostamaan vahinkossa tommosen Custom-Fagger lehden (ei, en se mina ollut), missa noita laukkusontiaisia on sivut taynna, niin aika usein tommosen omistajana sattuu olemaan hieman tummempaa kansan osaa oleva kori-jalkapalloilija. Niita jotenkin aina kiihottaa tommoset erikoisuudet.
Koskahan ne alkaa tekemaan Donk-Faggereita?
Just trying to be different (like everyone else)

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Natking - 28 maaliskuu 11, 22:41:04
Jos jotenkin sattuu ostamaan vahinkossa tommosen Custom-Fagger lehden (ei, en se mina ollut), missa noita laukkusontiaisia on sivut taynna, niin aika usein tommosen omistajana sattuu olemaan hieman tummempaa kansan osaa oleva kori-jalkapalloilija. Niita jotenkin aina kiihottaa tommoset erikoisuudet.
Koskahan ne alkaa tekemaan Donk-Faggereita?

Pitää muuten paikkansa, nyt kun mainitsit. Daytonassa näkyi niitä yön-timoja ja -tiinoja erilaisin kerhotunnuksin varustettuna sankoin joukoin ja tottakai baggereilla (ja trailereilla) liikenteessä. Yksi nais-seurue taisi jopa nauraa meikäläisen punakkaa habitusta, luulivat varmaan etten kieltä ymmärrä  ;D  Itsellä oli lähinnä naurussa pitelemistä kun näki niitä erittäin perseviä chapseihin pukeutuneita biker-siskoja vermeissään  ;D  Joka tapauksessa oli ihan uutta skeneä meikäläiselle tuo bagger/yön-timot -osasto

Hessu

Jaa, että kun 23" vanne nappulakumilla survotaan huonosti maalatun peanut tankin ja kolkyt senttiä leveen texasstongan eteen, niin se on asennetta ja älyttömän hieno. Mut ei muulloin.

Mun mielestä noi 23" ja 26" sopii laukkuvessoihin ihan hyvin. Niissä bäggereissä se muu överiksi vetäminen häiritsee enemmän.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 29 maaliskuu 11, 07:39:40
Mun mielestä noi 23" ja 26" sopii laukkuvessoihin ihan hyvin.

Ja tätä odotellessa....

Flatheads!!!

flhx

Olen kyllä Hessun kanssa samoilla linjoilla.

Itse bongasin tuolla Speedwaylla (ehkä jopa samalla standilla kuin tuo punainen DQ:n postaama laite?) ihan asiallisen näköisen baggerin, hopea hilemaalilla, matala ja Road Gliden katteella. Ensin kiertelin pari kertaa ja ihmettelin että onko toi ny sit saatanan ruma vai ei. Kiertelin hetken aikaa ja totesin että sehän on aika jees. RG kate sopii tonttiin vedettyyn ja reikattuun kapineeseen helkkarin paljon paremmin kuin batwing. Ja hyvä pointti kapineessa oli että siitä EI oltu tehty mitään vitun tivolilaitetta vaan siinä oli suht hillitty maalaus eikä mitään yliampuvaa roinaa.Näytti jopa siltä että sillä pystyy oikeasti ajamaankin. Etuvanne oli kai joku 23" tai 26", se oli ainoo mikä mua hieman jäi närästämään,tosin en ihan saanut keksittyä että millanen sen sitten olis pitänyt olla, mutta...

Noissa baggereissa mua häirittee aina iha vitusti se että niistä väännetään täsmälleen alkuperäisen käyttötarkoituksen vastaisia laitteita. Baggerilla pitää pystyä ajamaan horisonttiin ja senkin jälkeen, kelissä kuin kelissä, reissukamat mukana. Siksi en ymmärrä miksi niihin pitää tunkea sivulaukkujen kansiin, ulkopuolelle, kaiuttimia tai tankin päälle jotain ipodeja ja telkkareita. Ei saatana, eka sadekuuro ja elektroniset lelut saa heittää roskiin. Omassa baggerissa olen pitänyt sen periaatteen että sillä pitää pystyä ajamaan kelissä kuin kelissä ja tarpeen vaatiessa se pakataan ja ajetaan kuukauden euroopan rundi(jos vielä joskus on aikaa ja rahaa..), siksi maalausta ja bigborea lukuunottamatta laite on vakio, ei ole leveitä renkaita jne vaan vakio 16" = helppo löytää reissussakin uudet jos tarve vaatii. Harkitsin kyllä joskus hieman isompaa etukumia ja erilaista lokaria, mutta on toistaiseksi jäänyt ja taitaa jäädäkin.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.