Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kustomoinnin In ja Out

Aloittaja Kokkonen, 16 joulukuu 10, 10:55:22

« edellinen - seuraava »

eeko

Komppaan tätä kyllä täysillä.
-eeko

Tuomo

kuvia mitä nuista jättivanteisista nähny niin aika järkkyjähän ne on ollu kuten esmes toi edelliselle sivulle postaamani softailkin. Mutta toi Hemulin postaamaa sportster... jotenkin kun sitä katto useemman kerran... niin rupes tuntuu et se on niin törkee et se on makee... sit löyty pari muutakin isopyörävideoo joista tykkäsin...
näen 4 eri selitysta ilmiölle:
1) videokuvassa missä laitteet liikenteessä näyttää aina paremmalle kuin staattiset valokuvat
2) ns. ford sierra -ilmiö. ottaa aikansa ennenkuin johonkin uuteen tottuu
3) isoista pyöristäkin pystyy tekee makeen laitteen, mutta juttu ei toimi jos hommassa ei ole muuta ideaa kuin pelkät isot pyörät. pyörän pitää toimia kokonaisuutena. vrt. pelkkä pitkä keula ei tee pyörästä hienoa
4) jonkinlainen pretraumaattinen oireyhtymä

Hemuli

Mulle tuli vähän sama fiilis kuin Tuomolla, tuollaisesta Sportsterista kun saisi vähän eri osia käyttämällä noilla vanteilla aika härskin BMX-tyylisen häksättimen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Noihin esimerkkifoton autoihin verrattuna noi ylikokovanteelliset mopot näyttää ihan fiksuilta. Tämän taisi kyllä mielestäni todeta tähän säikeeseen aiemminkin mutta ilmeisen väärällä terminologialla kun poistui bittiavaruuteen.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Raimo-Raato

Spåraan tommoiset ehkä sopiskin vielä just just mutta Big Twinissä tekniikkapaketti jo niin leveä että suoraan takaapäin katsottuna taatusti järkyn näköinen... Kuten esim. kaikki vakiosoftailit niiltä ajoilta kun takana vielä 130 kumi.
A.K.A. Rambe

ma^ko

Mut eihän joku 30"-40" riitä viel mihinkään...

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

JaZZo

ylläolevasta kuvasta innostuneena postaan tämän härvelin tänne, vaikka menis ehkä tonne omituisimpien härveleiden omaan threadiin. Ykspyöräsessä on riskinsä silti, mitenlie paniikkijarrutus..?

McLean V-8 Monocycle (Crash 2:55)

Shovelpiä

Avon

Postmoderni OUT  kansalliset arvot IN.  Puujäljitelmä runko, lakattu pahkaistuin ja taistelevat metsot kynäruiskumaalaus tankkiin. Super-perus ja persupyörä.

Kaaleppi


Avon

#129
Niin. tarkoitukseni vain oli herättää keskustelua siitä, että eduskunnallisen vallan vaihtuessa taide saatetaan  määritellä uudelleen.

Tuusulan T-Bone

En tiiä, onko oikea ketju, mutta tässäpä ajattelemisen aihetta.

Handmade Portraits: Liberty Vintage Motorcycles
Long John Stroker

Vette427

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 16 joulukuu 10, 14:36:44
Povaan näiden läskiperse-laitteiden vaipumista unholaan, vaikka mistä näistä ikinä tietää. Moinen tyylisuuntaus ei ole koskaan osaltani saanu mitään kummasempia tunteita, muutakuin että siinä menee taas monessakohtaa överiksi. Sama yleisesti koskien fillareiden maalauksia, nämä pääkallot ja muut möröt ja menninkäiset maltanristeineen ja liekkeineen lienee jo "Out",...... Mutta tyylitaju? Sitä kun ei kaikilla valitettavasti ole


olen onnistunut.. :-[
luin(ko) ku piru raamattua  :D

nooh seuraava on sit laukku pyörä piiiitkällä keulalla (ja toiv. yli 300 renkaalla) koska vaimo on tykästyny niiden "takatiloihin" ja mä matalaan pitkään keulaan ;D

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 16 joulukuu 10, 16:56:03


Nykyiset chopperit joissa on hyvin loiva keulakulma näyttää mun silmään aivan dorkilta, ennemmin karsee stretsi jos pitää olla älyttömän pitkä keula, mun silmään vaan hyvin loiva keula näyttää siltä että rungon niska on nitkahtanut. Muutoinkaan noi huomattavan pitkät ei kyllä osu mun silmään, mutta lyhytkeulaisetkin joissa keulakulma muutettu selkeästi "liian" loivaksi tökkii pahasti mun silmään. Toinen mikä tökkii on nuo ylileveät takarenkaat ja tökkii pahasti.


Toisin sanoen muo juurikaan kiinnosta mikä on muotia, mä tiedän nähdessäni pidänkö vai en ja sen mukaan menee mun näkemys laitteesta.

sama täällä, sii ei koskaan ole kiinnostanu ku se mistä ite tykkää, kuten v2000 ku tein eka isomman "rojektin" http://www.bajahill.net/mpgalleria.html hyvärinen kustomoi kolomas ylhäältä   ::) se keltanen, en muista miks ed jytäri kuviin tuli?
siinäkin oli lähtökohta vain et jalat maassa, buutsien kaa reisi pitää olla vaakatasossa. vatupassin kans kateltiin istuin korkeus ja sit tehtiin loput   :P

pahalle näyttä koptereissa ehkä vain laitteet jotka vaatii periskoopin et voi ajaa. kuten hyvin moni jenkki ohjelmissa ku ei niillä ole kulmia t-kappaleisiin? no, maku asia sano musti ku muniaan nuoli :)

muoti on mulle kirosana jota en toivottavasti tule koskaan kumartamaan vaan teen mikä itestä hyvälle tuntuuu  ;)
täällä olevista pyöristä 95% on todella upeita taideteoksia mutta ehkä vain 30% joita haluaisin omistaa/ajaa. mutta sitti on hienoa että tehdään ja vielä kun sellaisia mistä ite pitää!! se on mielestäni tärkeintä tässäkin harrastuksessa!! tällaiset in ja out asiat in ihan hyviä ajanvietto keskusteluita mutta toivottavasti kukaan ei muuta omaa pyörää sen mukaan. paitsi jos myyntiin ammatikseen tekee mut se on taas eri asia.
joskus -70 luvulla 13-14v jässikkänä näin 900 kawasta tehyn kopterin ja se oli menoa! ei ole vielä se kuva kadonnu varkkokalvolta ja rakentelu suuntaus varmaan säilyy vielä jonkun vuoden  ;D ;D
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

shoveltimppa


Avon

omega chopper - who sez u can´t ride it?

Voidaanko tämä tulkita taiteeksi vai onko kyseessä pelkkä  "tekotaiteellinen postmoderni kokeilu"

IN vai OUT ??

Jude

Onhan ainakin yksi pyörä tehty ns. BMX pyörän pohjalta, ja kans build to ride.
http://www.youtube.com/watch?v=HYfF5JFVsec&feature=player_embedded#at=263