Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Street rod / V-rod muscle omistajille kysymys...

Aloittaja SanttuS, 14 joulukuu 10, 14:25:06

« edellinen - seuraava »

SanttuS

...Voisiko joku ystävällinen sielu mitata mikä on etuhaarukassa lokarin kiinnityspulttien etäisyys toisistaan?
Ajan takaa sitä, että meniskö Musclen tai street rodin lokarin kiinnitysraudat / lokari suoraan mun Ducati-keulaan ( joka on siis kiinni mun HD:ssa...)
Kiitos!
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

Hemuli

Jos ei natsaa niin alla olevasta linkistä löytyy Ducatiin käypäisiä kuitulokareita sopuhintaan. Ostin tuolta emännän Sporttiin etulokarin ja pienen muotoilun jälkeen se on nyt kolmatta kautta kiinni.

www.ricambiweiss.de
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

SanttuS

Kiitos Hemuli linkistä - näyttää lupaavalta.
Haastehan tossa lokarihommassa on se, että kaikki lokarit, jotka menis tohon keulaan suoraan on 17 tuuman renkaille. No mullahan on 19. Ei näytä hyvältä jos säde on liian lyhyt. Tänään just kokeilin tollasta Ducati Monsterin hiilikuitulokaria. Ei hyvä. Olis kyllä ollu kevyt ( ja kallis ).

Haluaisin jonku suht valmiin ratkaisun - kun ei ole tota metallinkäsittelytaitoa, niin ei oikein pysty hirveitä muokkauksia vääntämään.
Mut kattellaan.

Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

SanttuS

Niin ja vielä sellanen kyssäri, että mikä on rodissa takaiskareiden kiinnityspultin silmäkoko?
Olisko hyvällä tuurilla puoli tuumaa?

-mikko-

Lainaus käyttäjältä: SanttuS - 14 joulukuu 10, 16:47:01
Kiitos Hemuli linkistä - näyttää lupaavalta.
Haastehan tossa lokarihommassa on se, että kaikki lokarit, jotka menis tohon keulaan suoraan on 17 tuuman renkaille. No mullahan on 19. Ei näytä hyvältä jos säde on liian lyhyt. Tänään just kokeilin tollasta Ducati Monsterin hiilikuitulokaria. Ei hyvä. Olis kyllä ollu kevyt ( ja kallis ).

Haluaisin jonku suht valmiin ratkaisun - kun ei ole tota metallinkäsittelytaitoa, niin ei oikein pysty hirveitä muokkauksia vääntämään.
Mut kattellaan.

Itse väkersin omaan Harrikkaan viimetalvena Ducatin keulan ja Brembon jarrut => vähän tuli jarrutehoa lisää 8) (eikä keulakaan näytä enää niin saatanan rimpulalta)!
Itse laitoin väliaikaisesti HD:n oman lokarin muokkaamalla kiinnikkeitä => sama vika mutta toisin päin, näytää helvetin tyhmälle kun lokarin kaari liian loiva  ::) Myöskin 19" tuumainen vanne/rengastus.
Nyt talven aikana tarkoitus tehdä sellaisesta valmiista ylisuuresta peltisestä lokariaihiosta kokonaan uusi lokari...
Täytyykin etsiä jos löytyisi kuvaa koneelta tuosta viimekesän etulokarista, on se niin saatanan ruma ;D

Ricambi weissilta olen katsellut niiden bugspoileria harrikkaan, on nimittäin aika edullinen...
- shine can never replace attitude -

SanttuS

Mites Mikko olet saanut keulassa säädöt kohilleen?
Itteä lähinnä mietityttää toi jousien esijännityksen säädön riittävyys - painoa on kuitenkin tollaset 100 kiloa Ducatia enemmän.
Mistä Ducatista toi sun keula on? Mulla on 2004 Multistradasta - oli muuten just saman mittainen kuin HD:n alkuperäinen. Etsin aika kauan, kun en halunnut lyhyempää keulaa - alkuperäisellä mitallakin kun raapii jalkatapit mutkissa 8).
Ja ihan mielenkiinnosta olis tosiaan kiva nähdä vähän tarkempia kuvia tosta sun pyörästä kuin toi avatar...

-mikko-

Lainaus käyttäjältä: SanttuS - 14 joulukuu 10, 19:28:08
Mites Mikko olet saanut keulassa säädöt kohilleen?
Itteä lähinnä mietityttää toi jousien esijännityksen säädön riittävyys - painoa on kuitenkin tollaset 100 kiloa Ducatia enemmän.
Mistä Ducatista toi sun keula on? Mulla on 2004 Multistradasta - oli muuten just saman mittainen kuin HD:n alkuperäinen. Etsin aika kauan, kun en halunnut lyhyempää keulaa - alkuperäisellä mitallakin kun raapii jalkatapit mutkissa 8).
Ja ihan mielenkiinnosta olis tosiaan kiva nähdä vähän tarkempia kuvia tosta sun pyörästä kuin toi avatar...
Oma keula on 2000 ST2:sta. Laitoin WP:n progejouset samalla kun huolsin sen, se näytää kyllä lyhyemmälle (matalammalle kuin sinun pyörä...), taitaa tuo paino tehdä sen että progejousten löysä osuus on jo kasassa... Tarkoituksella kyllä halusinkin pyörästä matalan.
Keula toimii todella hyvin, ei pohjaa missään tilanteessa ja on kuitenkin mukava ajaa!
Täytyy kaivaa koneelta parempia kuvia => tässä yksi missä "matkasatula" paikallaan ilman hallituksen pehmuketta :P p.s.kuvassa muuten näkyy se "self-made supertrapp" misrä oli puhetta toisessa topicissa...
- shine can never replace attitude -