Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Noskoolfab

Aloittaja Spöke, 04 joulukuu 10, 22:19:12

« edellinen - seuraava »

Spöke

Tein tässä iltapuhteina satulan. Pehmusteen neopreenikumia, päällä 3mm parkkinahka. Eilen illalla leikkasin sopivan palan ja venyttelin tuohon satulan rungon päälle sopivaksi. En jättänyt sitä pingotuksiin, vaan se lepäsi siinä omasta painostaan. Syövytin Shoveli bar&shield logon peilkuvana ja puristin sen vingalla märkään nahkaan. Kas, parissa tunnissa tuli kuvio ;D
Tänään vitunmoinen sisarniittien paukutus ja tulos olis alla kuvina, saunassa rasvattuna :P

Ja paska lähikuva logosta:

Meinaa loppua rakenteluaika, taas pariksi päiväksi reissuun :-\

-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jake

Hyvää jälkeä jälleen kerran! Varmistitko reunat liimalla?

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 05 huhtikuu 11, 23:05:02...Meinaa loppua rakenteluaika...

Eiköhän sulla lopu kohta rakenneltava, sen verran valmiilta alkaa näyttämään...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rezi

Hieno on jakkara!! Mutta eikö tuo rosterikoriste tuu aika lähelle..  ;D

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 06 huhtikuu 11, 10:00:14
Hieno on jakkara!! Mutta eikö tuo rosterikoriste tuu aika lähelle..  ;D

Mun on nyt pakko laittaa tähän tää:

;D
Long John Stroker

Spöke

Mä oon pikkupoikana pudonnut niin monasti fillarin polkimilta, ettei tunnumissään ;-) Sitäpaitsi lista on aika paljon satulan pinnan alapuolella.

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

flhx

Ja höh. Ite kerran todistin kun juurikin kuvissa näkynyt Laineen Pilin tuotos oli just palannut ajolenkiltä tekijähahmon pajalle, tuo kuvissa näkyvä kassipyydys oli niin peittoon teipattu ja pehmustettu että vaikka kuinka olisi yrittänyt niin itestään ei ois sopraanoa saanu. Eli ei siis minkäänlaista asennetta kun ei ajaja uskaltanu paljaalla vetää! Sen jälkeen meni usko ja luottamus ihan kaikkeen, joulupukkiinkin.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

petejiiii

jos saan veikata, niin tolla sun ajoasennolla (ryhdikäs etukeno), kassit on tunnottomat puolessa tunnissa. (tosin sillai käy ilman tota listaakin, niin että mitä väliä)

Jack

en usko, siis väitän ettei. Tosin enhän mä tiedä mimmost wehkeet siellä pallilla lepää. Mut se äkkitöyssy on murhaa...ai mistäkö tiedän?
Flatheads!!!

Spöke

Jotain pientä on tullut tehtyä; Jarrunestesäiliö, jonka aiemmin bongasin keskuslämmityskattilasta, aiemmin se toimi automaatti-ilmaimena. Juotin hopealla siihen juntturin 1/4" jarruputkelle, näin sain vedettyä myös paineettoman puolen jarruista kovalla putkella. Akun kii nnikkeen tein nahasta.

Takavaloa varten olin jo viime vuonna hakenut IKH:lta Fordson dextan lokasuojavalon takalinssin. Jalaksi sorvasin rosterista parikytsenttisen trumpetin, jonka lampunpuoleinen pää on ontto johdon läpivientiä varten. 65mm:stä alsasta syntyi lampulle pohja, johon on istutettu letukan polttimonkanta.

Kilpitelineen rakensin akkutelineen tyyliä noudattaen, ilmanvastusta on vähempi, kun on noita reikiä, kilpeehän tähän ei varmaan ikuna saa...

Viikon päästä pitäis olla T:reella shöwssa, tekemistä on vielä hemmetisti. Jarruja ilmailin viime yönä aamuviiteen laihoin tuloksin. Tuli työnnettyä nestettä ruiskulla ylhäältä alas, alhaalta ylös, lutkutettua vipua ja auottua banjoja. Palat liikahtaa vähän, mutta kahva menee pohjaan. Piti luovuttaa. Ei kait näyttelyssä jarruja tarvita, käymäänhän tuo tuskin ikuna lähtee. Vittu. >:(

Voiko vitutukseen kuolla?
-Spöke-

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 09 huhtikuu 11, 19:16:42
Voiko vitutukseen kuolla?

Tuskin, koska sillähän pääsis kaikest vitutuksest... hioeno tuost tuli vaik hieman pyrkiski possuamaan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Siis tallilla nykertäminen aamuyön tunteinahan on ihan parasta! Muista siekii spöke, että vitutus on elämän suola. :)
Long John Stroker

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 09 huhtikuu 11, 19:16:42...Viikon päästä pitäis olla T:reella shöwssa, tekemistä on vielä hemmetisti....

No jos se yhtään vitutusta helpottaa niin mä sain tänään fillarin valmiiksi ja enää on pesu ja kiillotus ennen Tampereelle lähtöä ;D...

Nähdäänkö Rajaportin saunassa perjantai-iltana? Lupaan tarjota oluen...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 09 huhtikuu 11, 22:26:32
No jos se yhtään vitutusta helpottaa niin mä sain tänään fillarin valmiiksi ja enää on pesu ja kiillotus ennen Tampereelle lähtöä ;D...

Nähdäänkö Rajaportin saunassa perjantai-iltana? Lupaan tarjota oluen...
Ei nähdä. Nautin T-luun mainitsemasta "elämän suolasta" ja varmaankin ilmaan jarruja. Maanantaina käytävä ostamassa sellainen ilmaushärveli. Ei näköjään toi keskuslämmitysjärjestelmästä lainattu osa ilmaa jarruja ;D Vituttaa toi tekemätön tammikuu. Nyt on jäänyt ainoastaan runsas kolme kuukautta rakenteluaikaa neljän sijaan. Laiskuus kostautuu. Mut joo, T.reella nähdään.
-Spöke-