Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Laitetaanko foorumi vain rekisteröityneille näkyväksi?

Aloittaja Webmaster, 12 marraskuu 10, 14:10:30

« edellinen - seuraava »

Woody

Nykyinen tyyli hyvä. Itsekkin tuli luettua foorumia todetakseni se asialliseksi ja mielenkiintoiseksi ennen rekisteröitymistä.

Make

Ainoa keino enää parantaa forumin tasoa on aukioloajat viikonloppuisin.
Että arvoisa käyttäjä, suljemme tänään klo 21.

Hyvä tää on!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jussi

Lieneekö se sulkeminen alkuperäisen ajatuksen mukaista? Saattaisi hiljentää keskustelua ja kävijöitä radikaalista. Ainakin omalta kohdaltani näin kävisi, automaattista kirjautumista kun en periaatteesta laita päälle ja noin 99 kertaa sadasta tätä tulee lueskeltua kirjautumatta. Keskustelun asiallisuus ja asiattomuus on kiinni moderaattorista ja hyvin se on toiminut.

Minunkin mielestäni hyvä näin. Ja hyvä foorumi muutenkin, kiitokset vetäjille.

shoveltimppa

-Teme-

Mun mielestä tähän sopii vanha ja kunut sanonta "If It Works, Don't Fix It"
Eli nykyinen malli on hyvä

Make

Lainaus käyttäjältä: -Teme- - 13 marraskuu 10, 01:40:16
Mun mielestä tähän sopii vanha ja kunut sanonta "If It Works, Don't Fix It"
Eli nykyinen malli on hyvä

Juu ei kai kukaan toimivaa prätkääkään ala räpeltämään  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Lexus

Joku tuossa aiemmin sanoi, että  osa voisi olla julkista ja osa vain rekisteröityneille.
Mitkä olis sitten vain rekisteröityneille niin sen valitseminen ei oo varmaankaan helppo asia.
Tällä lailla pääsee tutustumaan ja toteamaan hyvä taso ja sitten jos vielä kiinnostaa niin voi rekisteröityä.

Kyllä  ääni täältäkin.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Jack

Lainaus käyttäjältä: Lexus - 13 marraskuu 10, 09:33:21
Joku tuossa aiemmin sanoi, että  osa voisi olla julkista ja osa vain rekisteröityneille.
Mitkä olis sitten vain rekisteröityneille niin sen valitseminen ei oo varmaankaan helppo asia.
Tällä lailla pääsee tutustumaan ja toteamaan hyvä taso ja sitten jos vielä kiinnostaa niin voi rekisteröityä.

Kyllä  ääni täältäkin.

Jaa niinkuin kyllä ääni mille  ;D
Flatheads!!!

Lexus

Pää sekaisin heti aamusta.
Kyllä sille että vain rekkaantuneille.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

patu

Juu ja seuraava vaihe on sit se että vain omalla nimellä jne,muuta paskaa.Pussihousujen touhua.Good bye.

Miikka

Omasta mielestä homma toimii tällä tavalla hyvin, aiheet ovat pysynee yllättänkin  asiallisina kun vertaa joitain muita voorumeita.

nicnac

No aiheethan pysyy asiallisena oli ne näkyvillä tai ei rekisteröimättömille, koska eihän ne niihin kirjoittelemaan pääsee joka tapauksessa.

Itse en ainakaan näe erikoisena mörkönä vaikka olisi koko foorumi vain luettavissa rekisteröityneille. Se nyt kuitenkaan ei mikään suuri vaiva ole tänne rekisteröityä jos kiinnostaa.

Enemmän itse ainakin olen sen kannalla kuitenkin, että kaikki nuo tekniikka osiot sekä malli osiot voisi olla kaikille open. Loppujen kohdalla sitten harkinnan mukaan.

UGH

Miska

Nykyinen malli on mielestäni hyvä. Itsekin lueskelin juttuja suurella mielenkiinnolla, mutta kuvien uupuminen rupesi häiritsemään siinä määrin, että päätin rekisteröityä. Rekisteröitymistäni hillitsi se, etten uskonut minulla olevan kommentoitavaa tälle foorumille, kokemuksen puutteesta johtuen.
-Just another guy on the lost highway-

masa

Webmaster

Kiitos runsaasta palautteesta.
Asia selvä. Homma jatkuu kuten tähän asti.

Noin kolme neljästä äänestäneestä oli sitä mieltä että pidetään foorumi avoinna myös vierailijoille.
Äänestysprosentti oli 7,33% rekisteröityneistä käyttäjistä.

Foorumin toiminta ja kehitys ehdotuksia saa laittaa tulemaan yv:nä tai webmasterin sähköpostiin.
Parhaat ehdotukset saatetaan jopa toteuttaakin.  ;)