Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Laitetaanko foorumi vain rekisteröityneille näkyväksi?

Aloittaja Webmaster, 12 marraskuu 10, 14:10:30

« edellinen - seuraava »

patu

Eiköhän noita salaseuroja ole ihan tarpeeks muutenkin.Tästä on tällasena paljon hyötyä varsinkin "aloittelijoille" jotka vois aristella tota rekisteröitymispakkoa.Tieto on tehty jaettavaksi sanoisin.

Lyytinen

Lainaus käyttäjältä: nicnac - 12 marraskuu 10, 16:42:53Itse ainakin haluaisin, että esim. projektit osio olisi pelkästään rekisteröidyille käyttäjille. Tässä hienossa tietoyhteiskunnassa itse alkanut olemaan hieman kriittinen näissä yksityisyys asioissa. Näinhän on monellakin foorumilla. Monella foorumilla ei ole rekisteröimättömille käyttäjille kuin osa foorumista luettavissa.

Tämä kompastuu siihen, että mistä tiedetään, että se rekisteröitynyt on ihan asiallinen hahmo eikä mikään ohranan kätyri?

Kaaleppi

Äänestän myös ei-vaihtoehdon puolesta.
Foorumi toimii hienosti ja tietoa on helppo käydä ammentelemassa.
Kiitokset ylläpidolle myös britti&japsi osiosta. Liika merkkifanaattisuus on hivenen ahdistavaa.

Vette427

ei täältä kans.
jos yksikin uusi harrastaja löytää "itsensä" ja alkaa rakentaan pyöräänsä johonkin suuntaan tän sivuston ansiosta niin jo se on hyvä asia. eihän välttämättä joku osaa yhdistää pelkkää nimeä sivuston sisältöön/asiallisuuteen. en ite ainakaan olisi ensin rek. jos en olisi selannu sivuja hetken aikaa.
monia sivustoja selanneena täällä on asiallisuus pistäny silmää alusta asti, siitä suuri kiitos

Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Smokie

Miten muuten netissä ylipäätään voi olla salassa? Mitä oon ite katellut, niin aika usein on joku robotti ruttunen kirjautuneena ties mihin foorumiin, suljettu tai ei. Välimuisteista löytyy kaikenlaista salaista, muitten unohtamaa tai itse kirjoittajan poistamaan. Sitten on vielä wayback machinen kaltaiset palvelut, tallentaa sivustot varmaan paremmin kuin ylläpitäjien omat varmuuskopiot ::) Ite ainakin pidän semmoiset asiat ittelläni mitä päivänvalo ei kestä. Onneks se on helppo homma..

nicnac

No eikai sitä täysin salassa pääse olemaankaan, mutta avoimelle foorumille kirjoittelu omista jutuista tuntuu kuin pitäis tuvan ovia auki. Eli siis joka tavis jamppa pääsee tirkistelemään sisälle. Vaikka nyt mitään salattavaa ei ookaan niin...

Roobbotithan ei näihin suljettuihin sivuihin pääse käsiksi, koska ne ei osaa rekisteröityä ja välimuistin otto kielto menee lähdekoodiin jota roobbotti sitten lueskelee ja jättää välismuistit ottamatta.

patu

Harvemmin salailu on asioita parantanu.Mitä helvetin hyötyä tosta projektiosin rekisteröimispakosta olis.Mitä salattavaa siellä on.Ei ymmärrä.

nicnac

Eikai sielä mitään salattavaa ookkaan ;D

Joo tehkää mitä tehkää. Sehän oli vain se IMHO ;D

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 12 marraskuu 10, 16:06:11
Eihän siitä mitään tule jos tämän foorumin 20 aktiivisinta juttelee keskenään siitä että onko pyörä chopperi vai ei ;D...

No ei niin! Eihän tossa nyt oo mitään keskusteltavaa, sopperi on sopperi ja tynkäpyörät tynkiä... ;D ;) :P

Mä ajattelin ryhtyä oppositioon ja äänestää kyllä. Ei mulla mitään järkevää syytä siihen oo, mutta pitäähän nyt jonkun olla vastarannan kiiski... :P
Long John Stroker

Kiiski

Kiitti!
Nyt mä en enää tiedä mitä mieltä tässä pitäis olla. Ehkä mä olen puolesta ja vastaan.

Juvakka

Foorumin lukeminen on miun mielestä helpompaa kirjautuneena, (näkyy kuvat, uusimmat lukemattomat) joten siinä mielessä aivan sama...  Jotenkin kuitenkin ääni menee positiivisen vaihtoehdon puolelle...  Makuasia sanoi Musti, kun muniaan nuoli.
Ehkä sitä luulee olevansa suojassa pahalta maailmalta... ::)
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Antti S.

Mun mielestäni tämä on toiminut just hyvin tälläisenään ja saa luvan toimia jatkossakin.
Ihmeen hyvänä foorumin henki on säilynyt,mitään ihmeempiä trollejakaan ei ole pahemmin näkynyt.
Tahatonta trollailua taitaa olla enempi,mutta niitä ei lasketa ;D

jakke

kiitoksia vaan hyvästä foorumista ylläpidolle ja muillekkin.

itsellä on ainakin automaattinen kirjautuminen käytössä juurikin sen takia että näkee uusimmat keskustelut, sillon huomaa heti onko itseä kiinnostavissa osioissa tapahtunu jotain.

kirjauduin ensimmäistä kertaa sisään juurikin sen takia että sai projektikuvat näkyviin vaikka olisi se luultavasti muutenkin tapahtunut.

ehkä ilman rekisteröitymis pakkoa on helpompi tutustua sivustoon ennenkun kirjautuu  ::) hyvähän sitä sisältöö on vähä nähä ensin. vaikka toisaalta tossa purkissahan se lukee "for bike builders"  :P

patu

Täytyy vissiin häipyä täältäkin ettei vaan tul kenellekkään sivulliselle kerrottua mitään salaisuuksia,sehän vois lisätä kiinnostusta tähän harrastukseen.

Smokie

Joo ja jos joku kysyy niin kiellä nyt ainaskin kolmesti ;D