Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Niin se vissiin taitaa olla. Pisteenä offtopikille pari kuvaa alla, Laverda vs Honda.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kernwaffe

Moro, Menee varmaa pikkasen ohi aiheesta, mutta mikäköhän Sportsteri ois paras ajattellen Flat Track Racer Projektia? Ja mistä vois kattella/kysellä runkoja(paperillisia) jne :)

erakko

Tuon tyyppisen meinasit tehdä?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kernwaffe

Lainaus käyttäjältä: erakko - 02 elokuu 11, 22:19:35

Tuon tyyppisen meinasit tehdä?

Jotain tuohon suuntaan. Kuitenkin katukelpoisen.

tyg

Tällä kaverilla on ollut Honda manki nuorempana?

mista

Lainaus käyttäjältä: tyg - 02 elokuu 11, 23:19:20
Tällä kaverilla on ollut Honda manki nuorempana?

Kattonu muutaman prätkähiiren liikaa. Kamala laite.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

filtteri

voip olla aika levoton peli motari nopeksissa ;D ;D

Leksa

Toivottavasti tämä ei ole vielä ollut tarkastelun alla , jotenkin toi väri/värittömyys on niin hieno.

mista

Lainaus käyttäjältä: Leksa - 11 elokuu 11, 20:48:58
Toivottavasti tämä ei ole vielä ollut tarkastelun alla , jotenkin toi väri/värittömyys on niin hieno.

Jotenkin kun tuota katsoo niin tulee omassakin projektissa se vaihe mieleen ennekuin maalasin pyörän. Löin viimeisen kerran kasaan jotta näki, että kaikki istuu ja oli vielä maalaamaton. Nyt kun katselee niitä kuvia niin oli melkeinpä hienompi silloin kuin nyt maalattuna..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

JaZZo

Ajelin omalla hököttimellä kaks kesää vailla maalia ja toivoin että olis ny vähän edes ruostunu mutta ku ei. Varsin moni oli joko kauhuissaan tai ihmeissään että kunnei edes lakkaa päällä, sehän ruostuu..  ::)
Shovelpiä

Leksa

Juuri laitoin omaa pyörää kasaan ja kas kummaa nehän on kuin samasta muotista :D

baadmw

tollane löytyy pihasta. kellään muute tietoa laitteesta, itte ostin kesällä.

Jack

mielestäni tuo ei täytä viikon Sportsterin kriteerejä.... :o
Flatheads!!!

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Jack - 28 elokuu 11, 17:43:31
mielestäni tuo ei täytä viikon Sportsterin kriteerejä.... :o

Joo ei tosiaankaan. Olen edelleen sitä mieltä, että Finnbikers-sivuille pitää saada "Järenten pyöriä haukuttavaksi" topiikki. Kuka aloittaa?

Soikkeli

Saiskos laittaa muitten pyöristä kuvia vai pitääkö laittaa oman kuva arvostelun alttarille?  ;D
C.O.G. 
Lifemember