Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

petejiiii

takaisin asiaan

jockeyjournalista anastettu

twinspeed

Laitetaan nyt yksi mainio sportsterikin (pohjoiskalifornian tyyliä), kun on niin mainio pyörä ja otos... englantilaista tekoa muuten

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Don Quijote

Bike Exifillä hauska juttu "12 steps to building a Caferacer" ja jutun kuvituksena on varsin tyylikäs sporty. Onko tuo nyt sitten cafe vai trackeri, aivan sama oikeastaan mulle... Tyylikäs! Itse jutussa ei muita sportyja ollutkaan.

http://www.bikeexif.com/building-a-cafe-racer

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 18 maaliskuu 14, 07:59:31
Onko tuo nyt sitten cafe vai trackeri, aivan sama oikeastaan mulle...

Itseasiassa kaikki racing-tyyliseks rakennetut katumopot jotka ei ole raasereita, on kaferaasereita jos sanan orkkis tarkoitusta miettii. Racingki lajista riippumati. Sporty o tyylikäs.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Don Quijote

Liittynee aiheeseen jotenkin, eli TC-Bros. on alkanut myydä omia jäykkäperäkittejään sportyihin. Hinnat kohdallaan ja laatu vaikuttaa hyvältä. Jos joku on moista suunnitellut  8)

http://www.tcbroschoppers.com/harley-sportster-chopper-and-bobber-parts/frames-fenders.html

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

saattas olla muuten SR500 tankki tossa... ;D
Flatheads!!!

Hemuli

Frendi teki vähän vastaavantyyppisellä tankilla ja käytti japaninpyörän leveämmän tunnelin hyväkseen rakentamalla rungon päälle öljytankin. Täyttökorkki näkyy tankin edessä.

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 25 maaliskuu 14, 13:10:44
Onpas hieno :)

Aikalailla, mut tuossakin noi muumiokääreet pakoputken päällä tökkii mua silmään ja pahasti, korkee kanttiset aluvaneet sen sijaan on jees.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

flhx

^ samaa mielta, samoin noi pakoputkien linjaukset on mun mielesta aika hirveet. Nayttaa etta on vahan viime hetken"oho, meinas unohtua" fiiliksella tehdyt, ei oo yhtaan linjakkaat. Muuten kylla ihan ok mopedi.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Natking

Mites tälläinen Enklantilais huumori uppoo kansaan?
Just trying to be different (like everyone else)

eeko

Lainaus käyttäjältä: Natking
Mites tälläinen Enklantilais huumori uppoo kansaan?
Liikaa teetä ja keksejä (tai sitten jotain alea?).
Aika outo sanoisin.
-eeko

ay20

Nyt on kyllä aivan väärä osasto!
Äkkiä joku siirtäkööt tuon Eriskummallisimmat härvelit- osastoon :D

Jack

mitä mitä..., tuohan on tyypiollinen brittirakennelma tuolta aikakaudelta. Tosin en oo ihan varma mut saattaa ne tehdä edelleen samanlaisia.

Hörökorvat ja nazit kyllä kilpailee kansakuntina tyylitajuttomimman rakentelijakansan tittelistä.  Noin pääsääntöisesti. Onhan sielläkin erikoisyksilöitä.
Flatheads!!!

Spöke

Ui saareen työkalupakki selässä ja yritä siellä sitten rakentaa moottoripyörä. Ei se helppoa ole. Tosin ei selitä niitä sakujen tekeleitä.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa