Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mistä järkihintaista pulverimaalausta eteläsuomessa?

Aloittaja Hemuli, 19 lokakuu 10, 08:08:27

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Kävinpä ihan huvikseni eräässä tunnetussa pääkaupunkiseudun pulverimaalaamossa kysymässä rungon hiekkapuhallus+maalaus hintaa. Tiesin että ko. puljun hinta on noussut viime vuosina rajusti mutta kyllä yli kolmesataa euroa on aivan liikaa >:(.

Pulverimaalaamoja on lähes joka lähiössä mutta harva tarjoaa myös hiekkapuhalluspalvelua - onko tällaista paikkaa jossain järkietäisyydellä Helsingistä?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mirka

Eikös se samankadun varrella olevan taximo myös pulverimaalaa ja edullisemmin. Näin olen kuullut
Ja hiekanjyvä yhteenliittymä hiekkapuhaltaa etc vieress.
Jos nämä ei ollut niitä kalliimpia

Hemuli

Sanotaanko näin että jos Taximo olisi viimeinen pulverimaalaamo maan päällä niin sitten vedän Miranolia pensselillä ;D - yhden rungon siellä maalauttaneena en voi suositella paikkaa kenellekään.

flhx

Saattaa mennä taas perinteisesti lujaa lepikkoon, mutta joskus muistelisin tuolla tehdyn jotain runkojen käsittelyjä. Sitä en muista että oliko hiekkapuhalluksia jne mutta kysyvähän ei tieltä eksy, navigaattoria käyttäen kylläkin.

Z-Metalli, Tervakoski

019-769720, 0400-928300

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

mirka

uote author=Hemuli link=topic=2402.msg15692#msg15692 date=1287468015]
Sanotaanko näin että jos Taximo olisi viimeinen pulverimaalaamo maan päällä niin sitten vedän Miranolia pensselillä ;D - yhden rungon siellä maalauttaneena en voi suositella paikkaa kenellekään.
[/quote]

Olen myös kuulllut aiemmin tuollaista, mutta nyt olen kuullut aivan päinvastaista tänä vuonna. Samalla lailla elekosta olen kuullut huonosta ja hyvästä. Hinnat siellä kai nousi ylöspäin.

Halpa ja hyvä oli hyvinkääll tai jossain siellä päin, mutta hän taisi jäädä eläkkeelle.

Juvakka

Mikä on "järkietäisyys"... ::)

Ruokolahti, Etelä-Karjala, Hyvärinen puhaltaa ja naapurissa Arttu pulveroi.

http://www.hyvarinenoy.fi/

ASU-KALUSTE OY. Osoite: MYLLYLAMMENTIE 6 56100 RUOKOLAHTI. Puh: 05 4742370.
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

ss454

Oletko kysellyt Viron puolelta hintoja? Ainakin auton ruostesuojauksessa tullut säästöä sen verran, että kannattaa siellä käyttää. Voin kyllä seuraavalla reissulla selvitellä tuollaisia paikkoja, mutta menee tuonne marraskuun alkuun.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 19 lokakuu 10, 09:00:15

Miranolilla ja pensselillä tulee ihan hyvä. Kuivuminen kestää vaan hiukan aikaa....
Kokemusta on.

Jack
Flatheads!!!

xlh82

Tuolta peltilehmä foorumilta on tullu kehuja vanteiden osalta.
Itse en ole ko. paikkaa käyttänyt joten eos.

Klaukkalassa
http://www.tj-ferrum.fi/

alla hinnoista mitä oli keskustelussa
Hinta alkaa kyllä olla kohdallaan.

Aluvanteiden hiekkapuhallukselle ja jauhemaalaukselle tulisi hintaa 170
EUR + alv 23% ~ 209 EUR.
Jos vanteissa on renkaat päällä, niin irrotuksesta veloitetaan 15 EUR +
alv 23% ~ 18 EUR.

Hemuli

No toi Ferrumihan on jo kalliimpi kuin ensimmäisessä viestissä nimeltä mainitsematon yritys :o...

Olishan se mukava jos maalaamo löytyisi noin 50 km säteellä stadista, ei tolla kolkottavalla volkkarilla uskalla kovin paljon pidemmälle lähteä...

ma^ko

Kaveri joka puhalluttaa ja maalauttaa elinkeinonsa vuoksi jatkuvasti tavaraa oli sitä mieltä että FSP on paras. Söderkullassa sijaitsee eli se alle 50km Tsadist toteutuu, hintatasosta ja ylipäätään yksityisten palveluhalukkuudesta ei mitään tietoa, kuten ei hintatasostakaan, kysymällä selvinnee.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Lehtonen

Hyvinkäällä sahanmäessä kuulemani mukaan pulverimaalaamo, vastapäätä hiekkapuhallusfirma.  Kehuttu,että hinta laatu kohtaa..

JPP

Pikkuosille oon käyttänyt Eastwoodin myymää jauhemaali"ruiskua". Tulee tasaista jälkeä ja asennusvalmis heti jäähdyttyään. Kätevä myös kun ei tarvi tinnerien kanssa läträtä vaan lopuksi lakaisee lattian ja putsaa "ruiskun" paineilmalla.

Soikkeli

Tattarisuolla puhallutin rungon viime talvena 75e, 150e olisi ollut pulverin kanssa.
Polkimet 10e kpl pulverilla.

Vielä vähan jäi kaivelemaan maalaaminen taas peltikatto maaleilla. Hyllyssa olisi ollut 1L. matta vihreää.
Niin huoletonta ja classisen kaunista pintaa.
C.O.G. 
Lifemember

Joksa