Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Moottoreiden hintatasot ja saatavuudet.

Aloittaja ma^ko, 05 lokakuu 10, 19:20:55

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Onko HD:n koneita saatavina "uusina varaosina" tai "tehdaskorjattuina vaihtokoneina"  tms ja ei siis uusia TC-koneita vaan EVO BT tai EVO-Sporster ja kaasutin koneina Sportyt. En siis tarkoita RevTech, S&S tms koneita vaan ihan HD:n omia. Jos on saatavilla niin minkälsessa hintatasossa. Mä olin niin kauan välis ilman pyörää et ei mitään käsitystä mokomista, '90-luvun alkupuolella sai EVO-koneita ihan kohtuu hintaan mutku se on mennyttä vuosituhatta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jyrggä

noita shoveleita liikkuu hintaan 1500-3000e. Pannut tuntunu olevan sitte jo 2500e ylöspäin. sporttien koneita harvemmin näkyy, mutta pari on viime aikoina ollut jossain kaupan hintahaarukkaan 1000-1500e (vai menikös se Jensenin rautis vielä halvemmalla?).
Evoja kuulemma jaellaan ilmaseksi.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

jyrggä

No perkeles, jotenkin tuli sivutettua tuosta ekasta viestistä kohta "uusia". Pitäskö jo hommata ne klasit..
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

ma^ko

Eli EVOa saa hintaan 3,3-4k$ riippuen ulkoasusta. Sportyä ei saa?

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 05 lokakuu 10, 21:03:24
Evoja kuulemma jaellaan ilmaseksi.

Hmnn... mä voisin ottaa muutaman vastaan... ilmaseks.

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jensen

Mie myin Rautapään koneen 500e. Maksoin itte 800e. Ei niitä vain ole kaupan näkynyt. Yksi Tornion mies yritti vielä 500e:stä tinkailla ja lopputulos oli että en sitä hänelle halunnut enää myydä ollenkaan kun minusta halvasta vielä tinkimään ja en tykännyt. :)
              Koneen mukana oli title. Ei ollut varastettu. Kytkin ja enska puuttui ja sain enskakopan vasta myöhemmin. Ois siitä saanut varmaan enemmänkin?  No tarttin rahhaa yhteen pyörään.