Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

-väiski-

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 04 syyskuu 12, 09:27:24
...mutta mun mielestä tota on vähän sääli pilkkoa.

Tähän on pakko yhtyä. Omasta mielestä yksi hienoimmista pyöristä mitä olen saanut ihailla.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

leafhill

Vattenpasseja on monen laatuisia  ;)

Flake maalattu spåran tankki, vanhan koulun rengastus ja pitkä sissy. Jos näiden osien kanssa runko on vaaterissa, niin näyttää mun mielestä vähän väärältä. Sellainen selkeä keulinta sopiis mun mielestä tähän stuukkiin. Aikoinaan en tykännyt keulivista rungoista, mutta sitten kauhukseni huomasin, että ne vaan näyttää paremmalta. Kun antoi itselleen "luvan tykätä", on kunnon keno ollut parhautta.

Oli miten oli, mutta Rezi tekee just niiku haluaa ja se on pääasia.  :)

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 04 syyskuu 12, 09:27:24
Pitäähän sitä immeisillä olla puuhasteltavaa......mutta mun mielestä tota on vähän sääli pilkkoa.
Tässä ollaan asia ytimessä, puuhasteltavaa pitää olla ;D Jos näille rakennetuille vehkeille löytyis asialliseen hintaa nopeasti ostaja, niin toki hankkisin uuden projektin. Samat pyörät vaan notkuu nettimotossa kuukaisikaupalla ja pyyntihinnat senkun tippuu. Mulla on tässä tuttu pyörä toimivalla tekniikalla, eli taidan jatkaa tämän modaamista. Toki jos joku lukija olis tämän bobberina kiinnostunut ostamaan, niin yv:tä kehiin. Kasaan tämän parissa tunnissa spårakeulalla bobberiksi.

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 04 syyskuu 12, 09:27:24
Mitä tulee rungon keulimiseen sekä stretsaamiseen, kehotan lukemaan ja ymmärtämään jäsen Punasulan nuolenpääkirjoitukset tarkoin. Maltillisella stretsillä ja keulimisella saa paremman ulkonäön ohella myös paremmat ajo-ominaisuudet.
Mistä nuo Punasulan kirjoitukset löytää?


Jack

Jäsen Tex Willer varmaan tarkottaa mua  ;D

Lyhyet kommentit tässä samassa ketjussa...
Flatheads!!!

Lexus

Mulla olis yks Bad Boyn springer haarukan pääosat jotka on vääntyneet.Siinä vois olla aihio koska ne pitää poikki laittaa kuitenkin, niin samalla jatkat niitä.
Olis ainakin paremman näköinen kuin toi DNA:n.
Puuttuvia osia saa kyllä netistä vaikka kuinka.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Rezi

Runko keulii bobberlookissa sentin. Takarunko 9cm, kampiakselin kohdalta 10cm. Ehkä tuohon vois säätää sentin tai kaksi lisää keulimista.

Tässä 11cm kampeakselin kohdalla. Aika hemmetin paljon huonomman näköinen suoraan sivulta kuin aikaisemmista kuvakulmista. Niskaanpolkaistu.


Tässä aika överi 18cm kampiakselin kohdalta. Pöljä keuliminen, putket roikkuu.. mutta stuukki ei olis enää niskaanpolkaistu. Hippikopteriin keuliminen sopii, mutta kun pyörä ei ole rakennettu hippikopteriksi. Lähinnä nuo putket...


Näitä suoraan sivulta kuvia kun katselee, niin shopperkuume hiipuu. En tykkää paljon stretsatuista choppereista eikä tuo niskaanpolkaistuistukaan hääviltä näytä... Ehkä sittenkin lyhyt ja pysty sprinkku. Bobberin näppärä käsiteltävyys ja mahdollisuus avaraan ajoasentoon apella. Chopperiin pitäis kuitenkin laitta joku matala tanko ja keskitapeilla ajoasento on helposti mallia honda monkey.

Tässä vaiheessa pitää olla avoin kaikille vaihtoehdoille. Taidan pitää parin viikon tuumaustauon ennen puukkosahan käynnistystä.

Kokelin samalla hoijakan eri asentoja irroitaamalla lokarin etu- ja keskiosasta. Ignooratkaa hoijakka.

Kovin palkon pidempää pyörää ei mun pikku pajassa mahdu rakentamaan. Nyt jo lähes seinästä seinään ;D

Tuusulan T-Bone

Keskitapit eivät kuulu chopperiin.
Long John Stroker

ma^ko

Mun mielestä toi vaatii about 3-4" stretsii jos tuota toteuttaa, eli täytettäväks tuon 11-18cm välin avaruudella rungon äärien välillä. Tuo 18cm maavarallinen keulinta on liikaa mut yläkorkeus ja kulma ok. Eiku vanuttamaan tai tyytyy lyhkeeseen keulaan, ihan kuten itsekkin totesit. Mikään ei kyllä pakota matalaa tankoa tsopperiinkaan.

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 04 syyskuu 12, 14:04:49
Keskitapit eivät kuulu chopperiin.

Eihän ne kuulu mihinkään, raaseriin kuuluu taakse viedyt ja customiin/tsopperiin eteen viedyt... mut jotkut vaan sitkeesti tykkää niistä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

leafhill

Anteeksi jo etukäteen  :D

Kiwi

Katoopa tota suht vaaterissa olevaa runkoa, siihen eteen se sentti-kaks lisää korkeutta, keula kiinni vähän "luontevammin" ja avot. 4" lisää pituutta springeriin. Silleen ku tekisit, nii tankki pitäs laittaa takasin hyllylle ja laittaa spöran orkkis tankki tilalle. Jos enemmän keulivaa meinaat, nii tuollahan oli siitä tankin asennosta muutama ohje...

Rezi

Hienoa kuvaeditointia!!! Osaispa itekki niin ei tarttis värkätä mekaanista mallinnusta ;D

Hippikopterihan tuo on, mutta kun mä en tykkää hippikoptereista.

Jack

Ei toi mikään hippi oo, se on short-Chopper.
Flatheads!!!

ma^ko

Ja keulii mun mielestä hieman liikaa, tuolla keulinta asteella terttis muutakin hippiä vastapainoks, K&Q jne... mut se parista neljään tuumaan vanutusta rungolle ni hövä tulloo.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Jack

S-H-O-R-T Chopper

Se on seuraava askel matkalla bobberista hippi/happokopteriin.

Eli 60-lukunen stuukki ennen piripäiden aikaa  ;D

tossa yks määritelmä, en ehkä kaikkea allekirjoita
http://www.bobberrepublic.com/motorcycles/About_Short_Chops.php
Flatheads!!!