Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

bikerpig

Muistaakseni noita letkuja on värjätty joskus menestyksekkäästi Dylon vaateväreillä, jolloin näkyy vielä läpikin.

välly

Eikös se idea vähän kärsi, jos laittaa värjättyä letkua?? Sehän se on hienoo, kun bensa näkyy letkussa ja bensahan on kauniin väristä ja kaiken lisäksi rimmaa hyvin messinkiin...
Nopeat moottoripyörät ovat vain ohimenevä ilmiö!

filtteri

se idea kärsii pahasti,kyllä sen bensan pitää näkyä muuten se vastaa ajatukseltaan hiilikuituteippiä.letkunpäät vaan jollain holkkikauluksella jemmaan ni hjyvä on.

Rezi

#813
Mun on ihan pakko laittaa kuva vain kertoakseni mielipiteeni, että Sporster-tankki on ihmiskunnan historian hienoin bensasäiliö :)

Rezi

#814
Puuhastelin bensamillarin äärellä. TYGin huoli lakan kärsimisestä bensasta oli erittäin aiheellinen. Mulla on desilitra bensaa tankissa ja bensan höyryt sai lakat pehmenemään putkennatsojen suulta vaikkei kosketusta bensaan vielä ollut. Siispä kuorin lakat ja maalit pois putkennatsoista ja laitoin letkun paikoilleen.


Tilasin 24MX:lta punaista letkua ja vaihdan sen tähän jos siitä letkusta näkee läpi.


Klipsiletkunkiristimet ostin paikallista Spare Wheelistä.

Edit typo

Tuusulan T-Bone

Vedä noihin maalipintojen saumoihin ihan snadisti epoksiliimaa.
Long John Stroker

trumpetti

tuo tankki on kyllä hieno

Tuna

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 01 huhtikuu 12, 11:44:42
Vedä noihin maalipintojen saumoihin ihan snadisti epoksiliimaa.
Itse kanssa vedin tankinkorkin alle pellin ja maalin saumaan epoksiliimaa ja hyvin on höyryt pysynyt sen jälkeen maalin alta pois!

Rezi

Punainen bensaletku osoittautui täysin läpinäkymättömäksi. Ei siis optimiratkaisu bensamittariin ;D Laitoin epoksiliimaa maalin saumaan ja täsmäsin kirkkaan letkun paikoilleen.

Letkuun asennettavan pienen messinkisen bensahanan ostin Stormilta reilulla kympillä. Metrin kieppi bensaletkuksi tarkoitettua kirkasta letkua samasta kaupasta oli kalliimpi. Suodatin Biltemasta muutamalla eurolla.


Bensan ulostulon laitoin jostain käsittämättömästä syystä tankin vasemmalle puolelle. Järkisyytä siihen en löydä vaikka olen yrittänyt keksiä. Hauska huomata, että letku täyttyy välittömästi kun lirauttaa bensaa tankkiin. Kun tästä bensa loppuu, niin se kans loppuu ja pyörää on turha tien poskessa heilutella.



Kiwi

Ostit biltemasta bensan suodattimen, mutta otit sitten ton version mistä näkee läpi? Se läpi-näkemätön versio on paljon hienompi... Toi bensahana on kyllä näppärä. Ja omasta mielestä toi ulostulo justiin pitää olla vasemmalla, niinhän se Linkert oikeaoppisesti sijoitetaan vasemmalle puolelle... ;D

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 03 huhtikuu 12, 17:49:45
Bensan ulostulon laitoin jostain käsittämättömästä syystä tankin vasemmalle puolelle. Järkisyytä siihen en löydä vaikka olen yrittänyt keksiä.

On siinä ainakin sellainen järki että jos on bensat vähissä ja pyörä seisoo jalallaan, saa sen pienelläkin bensamäärällä käyntiin ja ehkä pääsee vielä ajamalla tankille. Vasemmalla se lähtö on omassakin ja ihan harkitusti, juurikin em. syystä.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Rezi

Löytyihän niitä järkisyitä vasemmalla olevalle ulostulolle ;D Arvostan läpinäkyviä bensalinjoja ja suodatinta viimekesäisen härdelin jälkeeen, kun värkkäilin tämän tästä tienposkessa tankista irtoilevien kreemisuikaleiden kanssa.

makela68

Toi on Rezi hieno pyörä,niin kuin ne Intikatkin jotka teit,älä lisää enää mitään,mun mielestä aletaan olla siinä rajoilla,että alkaa olla liikaa yksityiskohtia ja koristelua,etenkin kun toi väri on nyt vahva ja  pyörän nimen mukainen.

Kaiken kaikkiaan very nice!!!

Rezi

Lainaus käyttäjältä: makela68 - 03 huhtikuu 12, 20:51:47
Toi on Rezi hieno pyörä,niin kuin ne Intikatkin jotka teit,älä lisää enää mitään,mun mielestä aletaan olla siinä rajoilla,että alkaa olla liikaa yksityiskohtia ja koristelua,etenkin kun toi väri on nyt vahva ja  pyörän nimen mukainen.

Kaiken kaikkiaan very nice!!!
Kiitos ja ollos huoleti, ei tähän enää mitään sälää tule. Pyörä on nyt valmis. Kävin eilen illalla vain ruuvilukitteen kanssa läpi pultit ja mutterit varmistaakseni, että kaikki on varmasti kunnolla kiristetty eikä osia tipu tielle heti eka reissulla. Laitoin peilin kiinni ja herkistelin huonosti palauttaavaa sisäkaasua. Nyt vain odotellaan lämpimiä ajokelejä.

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker