Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

akseliväli ??

Aloittaja grön, 14 syyskuu 10, 20:41:46

« edellinen - seuraava »

grön

paljonko akseli väli saa poiketa otteesta? olen tässä pitkin kesää kiristelly ketjuja ja mittasinpa piruttain akselivälin niin poikeamaa löytyy kyllä ja voihan se olla että ketjutkin on hippasen pitemmät. säätöä kyllä löytyy kumpaankin suuntaan mutta onko sillä väliä heitääkö se 10 tai 20 cm  ??? toi heitto ei johdu kuitenkaan ketjuista  ;) epäilen että kirjotus virhe kontorilla

Hemuli

Jos se heittää ketjunsäätövaraa enemmän niin kyllä siitä äkkiä tulee passitus muutoskatsastukseen. Oletko ihan varma siitä kirjoitusvirheestä, oletko itse aikanaan katsastanut akselivälin muutoksen vai onko pyörä ollut tuollainen jo sinulle tullessaan? Itse veikkaisin että joku myöhempi muutos on jäänyt konttorilla käyttämättä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

grön

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 14 syyskuu 10, 21:24:25
Jos se heittää ketjunsäätövaraa enemmän niin kyllä siitä äkkiä tulee passitus muutoskatsastukseen. Oletko ihan varma siitä kirjoitusvirheestä, oletko itse aikanaan katsastanut akselivälin muutoksen vai onko pyörä ollut tuollainen jo sinulle tullessaan? Itse veikkaisin että joku myöhempi muutos on jäänyt konttorilla käyttämättä.
kyllä pyörä on ollu tolanen olen tehnyt pieniä muutoksia mutta en ole muutanu mitään isompaa eli onko nyten siten niin kun pyörä on tuotu suomeen niin sitä ei ole katsastettu asian mukaisella tavalla myyjä oli saanu sen kyllä kilpiin

Juvakka

Ei tuo väärän mitan merkkaaminen taida niin harvinaista olla...
Ystävälläni oli rekisteröintikatsastuksessa merkitty akseliväli kymmenen senttiä pidemmäksi, joten oli pakko reikata ettei sorru laittomuuksiin. ;D
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Tuusulan T-Bone

Pitää miettiä, kummassa päässä mittaa kannattaa seisoa... ;D
Long John Stroker