Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Valokuvia

Aloittaja Hessu, 10 maaliskuu 09, 12:01:19

« edellinen - seuraava »

Hessu

Oon yrittänyt etsiä kuvia netistä orgis shoveleista. Noista 80-luvun vehkeistä.
Mutta ei kyllä onnistu multa. Eli löytyiskö shoveli orientoituneilta linkkejä. Orginaalien kuvia.

Webmaster

Olet varmaan jo ehkä tätäkin galleriaa selaillut, mutta täällä saattaa joukossa olla "orggis" shoveleita.

http://www.shovelhead.us/gallery/index.htm

Hemuli

Mulla on yksi shovelihistoriikki himassa, täytyy kurkata löytyykö sieltä tarvitsemiasi pussihousukuvia...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hessu

Ok. Tää ei oo mikään kiire juttu. Noi linkin kuvat hyviä joo, mutta kun niissä ei oon mitään mainintoja vehkeen kondiksesta.

jykä

Minulla olisi alkuperäinen FXE 1200 vm.80. Siitä saa kuvia jos on tarvis.
T: JK

Hessu

Kiitti tarjouksesta, mutta hakusessa on nimenomaan FLH malli. En älynny sitä erikseen mainita.
Melkosen harvinaisia vehkeitä muuten tollaset 80-luvun alun shovelit. Tehdas kun oli melkoisen kuralla ja kauppa ei käynyt. Tollasta 83 FLH shovelia on valmistettu muistaakseni vähän toista tuhatta kappaletta. Kun aattelee, että muistaakseni mun 46- rystyäkin on valmistettu noin 15 tuhatta! Saatikka pannuja 50-luvulla. Kymmeniä tuhansia.

Make

http://philsellers.com/gallery/bvmm/harley_davidson/1981_flh_80_he/index.html

Edit:Originaaliudesta en mee takuuseen, jossain museossa toi yksilö pönöttää.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ZZ

Tällä hetkellä on tallissa pannun kaverina museorekisteröity -77 FLH. Voin sen yksityiskohdista laittaa kuvia, jos se ei ole liian vanhaa mallia ajateltuun tarkoitukseen.

ss125

Netistä löytyvistä kuvista en tiedä, mutta pöytälaatikossa on tehtaan esite matkamalleista vuodelta -83 ja yleisesite kaikista BT malleista vuodelta -82. Tallissa pölyttyy myös museorekisteröity -82 FLH jos siitä jotain apuja löytyis...
Kerro mitä kuvia kaipaat, niin yritetään auttaa.