Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Suomalaista choppervientiä

Aloittaja Hemuli, 05 maaliskuu 09, 20:36:50

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 07 huhtikuu 12, 07:38:04
Bongasin tälläisen http://quadcambastards.blogspot.com/ blogista. Hemuli ei vaatimattomana miehenä itse ole tänne kehdannut laittaa....

Hemuli on ollut sen verran juhlatuulella koko viikonlopun että ei ole ehtinyt vielä tänne kehumaan ;D ;D...

BSH on mulle yks parhaita alan lehtiä ja oman pyörän saaminen sinne viiden sivun artikkelina on ihan helvetin iso juttu. Todella mukava yllätys!

Katoin itsekin tota ajokuvaa ja kun ensin näin sen kännykän näytöltä niin hämmästyin että oonko tosiaan noin paljon lihonut ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mirka

eikös scanbikes ole spöken pyörä esittelyss myös. . .
Tuo hemulin pyörä juttu on hieno ja pyörähän myös.....

Kokkonen

Saksalaisten kiinnostus sumalaiseen pyörärakentamiseen jatkuu ja edelleen kyseessä on Custombike lehti, nyt numero 3/12, jossa esiteltiin Akun K570 luomus.

Pyörä en kieltämättä aika extreem. Siinä on haettu ennenkaikkea mataluutta eikä kompromisseista ole varmaan edes keskusteltu. Suunnittelun lähtökohtana oli, jotta korkein kohta ei saisi olla 75 cm ylempänä. Satulakoskeus on 35 senttiä!
Pakoputkia, sen koommin kuin jalkatappejakaan ei ole, joten pitkän matkan taittaminen asettaa retkelle omat haasteensa.

Itse pidän tästäkin luomuksesta, jossa mitkään viranomaisten tahi muiden perinteisten ja rajoittuneiden rakenneratkaisujen ei ole annettu estää luomisen vapautta. Näen tässä myös aitoa kapinaa ja protestia.

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Mopopoika

Hemuli rokkaa jälleen BSH:ssa !!
Poimittu http://quadcambastards.blogspot.com/ blogista.

Hemuli

Tajuskohan ne itsekään mitä menivät tekemään? Saman kaverin pyörät kahden kuukauden sisään lehdessä. Tai sitten mä oon vaan niin komee että sisäsiittoisen saarivaltakunnan hörökorvaiset lehtikeisarit ei vaan voi vastustaa mua ;D. Joka tapauksessa aivan helkkarin hieno homma, olisivat nyt ees julkaisseet noi tekojärjestyksessä...

Pitäisköhän lähettää BSH:n porukalle kuva miltä toi pyörä näyttää tänä päivänä ;)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Lawless

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 05 toukokuu 12, 09:50:51

Itse pidän tästäkin luomuksesta, jossa mitkään viranomaisten tahi muiden perinteisten ja rajoittuneiden rakenneratkaisujen ei ole annettu estää luomisen vapautta. Näen tässä myös aitoa kapinaa ja protestia.

Erinomaisen hyvin sanottu(!) - komppaan! ;D

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 15 kesäkuu 12, 23:03:20
Pitäisköhän lähettää BSH:n porukalle kuva miltä toi pyörä näyttää tänä päivänä ;)...

Varsinkin se ku runko tyhjänä persus irtileikattuna olis hyvä...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

_Juha_

tää sama kaverihan rakensi myös sen näyttävän v-maxin. et joo talenttia on.

mutta ei enää kiitos fat tire sontaa ;D
too fast to live    too young to die

DX

kessu

Ne on nyt in Amerikassa, ja Manninen aikoo tuoda sellaisen Suomeen. Maltan tuskin odottaa. ;D

petejiiii

Mike LeCoq

Uusimmassa Back Street Heroesissa, Petri Ruususen Amor Triumph. Itselle ihan uus tuttavuus, eikä sovi mun tyylitajuun mutta ompahan hienosti rakennettu ja ainakin persoonallinen laite. Juttukin oli hieman Dice -tyyliin happoinen, "Huudi" -juttuineen.

Kokkonen

Saksalainen Custombike jatkaa suomalaisten kalustojen esittelyjä. 6/2012 numerossa on kuuden sivun runsasti kuvitettuartikkeli Lävin BSA B 33:sta. Myös kokoaukeman kuva Homegrown Choppers rakentajista, mukana myös ilmeisesti Chemical Choppersin Isto K. Olen tunnistavinani kuvasta myös itse Lävin ja Juden. :)

Seuraavassa lehden numerossa, 1/2013,  on luvassa juttua P Ruususen nelikko Hondasta.

Lehti levittää tällä toistuvalla suomalaisten rakentajien pyörien esittelyillä positiivista Suomi-kuvaa Eurooppaan. Lehden levikki on suuri, se on arvostettu ja lehti on myös varsin tukeva, nytkin 163 sivuinen. Ensi vuonna lehti alkaa ilmestyä kuukausittain, kun se tähän asti kolahti postilaatikkoon kuusi kertaa vuodessa.

Hienoa työtä pyörien rakentelijat. Teidät on huomattu ja työtänne arvostetaan!!
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kokkonen

Ja edelleen saksalainen Custombike lehti on kyseessä, numero 1/13, jossa Petri Ruususen Funky Star Honda CB750 on päässyt etusivulle ja sisällöstä löytyy juttua viiden sivun verran kuvineen.

Ja samasta aviisissa on neljännessivun artikkeli Scandinavian Custom näyttelystä Köpiksestä, jonka ainokaisessa kuvassa on mun mielestä Juden BSA Digger. Tekstissä ei valitettavasti mainita kuvan pyörästä mitään. Harmi.
Tom W