Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannun kannet

Aloittaja Markus76, 31 toukokuu 10, 21:01:47

« edellinen - seuraava »

Markus76

Huolen aiheena olisi pannun kansi ongelma..etupytyn imuseeti oli poikki ja puoleksi imukanavassa, ja ohjuri oli tietysti poikki myös...olisko kellää hyvää lääkettä krooniseen kansi pulaan vai pitääkö viedä koneistamolle täytettäväksi? vai ostaako uudet kannet..? Jos uudet niin mitkä? minkä tekemiä kansia porukat suosii..Tai kenties jollai olis ylimääräiset kannet...?
-Panheads mc-

Hemuli

Jos nyt ei ole niin pussihousu puritanisti että vain tehtaanosa kelpaa niin kannattaa laskea aika tarkkaan remonttiin menevä rahamäärä. Ja ottaa huomioon että senkin jälkeen ne on edelleen vanhat pannun kannet.

Tähän asti 99% porukasta lienee käyttänyt STD:n kansia, liekö siitä syystä että muita ei ole tainnut olla markkinoilla? Mites nyt kun S&S tekee sitä omaa P-sarjalaistaan niin käykö ne kannet "oikeisiin" pannuihin?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Juhana H

STD on kaiketi laittanut lapun luukulle, viime vuonna?
Eli vaihtoehdot ovat S&S ja V-twinin myymät ...
Ensimainitut edellyttävät kaikenlaisen muunkin mukavan hommaamista ja
V-twinin tavarat voivat olla mitä hyvänsä :(

Eli josko esim.etsisit ebaysta parittoman suht.ehjän etukannen?
Ehjiä ylimääräisiä ei lienee juurikaan tarjolla,siis Suomessa.

btw:Mikäs tuon tuhoutumisen oli aiheuttanut?

Soikkeli

STD poistui keskuudesta viime vuoden lopuilla. Nyyh  :'(

S&S kannet ei sovi pannun omiin sylintereihin. Öljy nousee tankoja/nostajia pitkin eli saa ostaa nekin sylinterien lisäksi uusiksi.
Kansissa rullakeinut.

V-twin luettelossa jotain taiwan kansia jotka on aika suoria kopioita alkuperäisestä mallista.

Juhanalla olikin nopeammat sormet...
C.O.G. 
Lifemember

erakko

Ääni Std:n kansille. Kyl niitä vielä näkee eGayssa myynnissä,tosin harvenemaan päin ja hinnat nousussa.. Tietty nekin on shovelin imusarjalle eli jos ajattelee tyyliin pannu pannuna ni vaikeaksi menee.  :o
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Markus76

Joku kairamies portannu imukanavan lattian aikasta ohueksi joskus, niin nyt päätti lohjeta alta ja katkonut seetin ja ohjarin..ei pitänyt sen ihmeellisempaa kilinää tai kolinaa kun normaalisti.Mutta puristukset katosi kuumana ja ei potkimalla suanu tulille.venttiili välystä rupesin säätään niin kierros tolkulla piti löysätä...niin arvelin että jotain muutakin on vialla ku kantava vena! :o
-Panheads mc-

Danny

Kyseleppä V-twin Citystä, viimeksi kun siellä kävin oli ainakin yhdet ylimääräiset käytetyt pannun kannet tarjolla.

Juhana H

http://www.headhog.com/

Eli tossa ois linkki alan spesialistiin.

Markus76

Tänään viety kannet koneistamoon ja yrittävät tehdä parhaansa.. mutta ostaisin kunnostus kelpoiset kannet joka tapauksessa. loimaalla ei ole käyttettyjä kansia.. replicoita ois tarjolla..s&s:stä ei tietoa käykö pannun origineeliin sylinteriin.
-Panheads mc-

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Mopopoika

Jatketaan tähän aiheeseen:

Missä hinnoissa tollaiset uudet Pannun kannet ovat?
Ajot loppui tänään kun kone lakkasi pyörimästä. Pikkasen ehdin purkamaan ja kun katsoo takapytyn pakoaukosta sisään niin näkee ohjurin mutta ei venttiilin vartta  :'(

Huomenna puran koneen että näen vikaa tarkemmin.

Spöke

Noi mun STD:n pipot oli alle tuhat taalaa tyhjänä. Ebaystä. Vippasetin löysin samasta paikasta karvan päälle kahteenhunttiin. Venat, jouset, kopat ja pultit mieltymysten mukaan. Mut kyllä niihin puolitoista kiloeuroa uppoaa. Elämä on.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Raimo-Raato

Oisko siellä käynyt samoin kuin allekirjoittaneella. Venttiilinvarsi väsynyt ja katkennut lautasen juuresta. Oliko kovakin pauke kun hajos? Melko varmaan ainakin paon seeti saanut osumaa sen verran että vaihtokunnossa. Noin niiku hyvällä tuurilla  ;)
A.K.A. Rambe

Mopopoika

Kyl se vähän rusahti. Illalla pitäis tietää mitä on paskana.
Taitaa tulla vähän kiire kun on reilu pari viikkoa lähtöön.... ???

Natking

Jatketaas nyt tata kun asiaan liittyvaa on jo mainittu.
Tuli rukki ostettua mika tarttis kannet, paikallaan nyt shovelin hatut mutta.....
Eli mitenkas toi kansitilanne on nykyaan? STDlta saa taas kansia mutta hinnat on vahan suolaiset, noi akkiseltaan kattoen. ~$1600 pari ilman vippoja.
Mitenkas sitten noi VTwin kannet, onkos ne ihan sontaa vai vaan tuuri pelia mita sattuu kohdalle?
Just trying to be different (like everyone else)