Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

dyna 2000i sytkä

Aloittaja Jappis, 30 toukokuu 10, 15:02:08

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Periaatteessa jos sytkä ei ole ihan tolkuttomasti pielessä niin helpommin lähtee vähän myöhäisellä - liian aikaisella kone joutuu taistelemaan itseään vastaan kun mäntä on vielä tulossa reilusti ylöspäin kun palotilaan jo pukkaa kipinää. Vähän myöhäisellä sytkällä taas kone tuntuu lähtevän kuin itsestään käyntiin kun mäntä on jo lähes yläkuolokohdassa tai jopa sen yli sytytyshetkellä. Toki siinäkin raja vastassa kun ei enää lähde käyntiin. Myöhäisellä sytkällä taas menetetään tehoja kun palotapahtuma jää vajaaksi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

sporttivartti

Kävin viikko takaperin säädättämässä pyörän (-98 "iso" XL) dynossa Prätkäpajalla, pääsuutin vaihtui Mikunin 42:ssa 150 > 170, tehokäyrästä tuli nätti tasainen kaari edeltävän röpölöisen kaaren ylle. Kuulemme ylärekisterissä oli käynyt kovinkin laihoilla seoksilla ennen. Vääntöjä ei jostain syystä saatu mitattua, jotain vaikeuksia kierroslukujen luvussa tms :P Havaitsin tänään että Dyna 2000i oli ollut peruskäyrälle asetettuna eli se Curve 2. Napsautin äkäisimmälle ennakolle dip-kytkimet eli Curve 1:een, hyvin toimii nakuttamatta ja tuntuu varsin äkäiseltä, tekis mieli pitää tuossa asennossa mutta oisko taas periaatteessa säädön paikka sitten vai pitäskö vaan tarkkailla tulppia... Jotenkinhan se hyvissä säädöissä oleva kone pitäisi nyt saada pilattua.

Elwari

Hmm, rautapää taitaa tykätä reilusta ennakosta? Dyna 2000i on nyt kiinni single firenä. Wisecon 10-puristeiset männät on koneessa, nokista ei kyllä ole tietoa. Perusennakon säädin ns. korvakuulolta siten, että startatessa jo välillä antoi pienen takapotkun ja siitä sitten ihan karvan verran myöhäisemmälle. Nyt on jyrkin käyrä käytössä, enkä minkäänkaista nakutukseen viittaavaa onnistu missään oloissa saamaan esille. Pitäisiköhän maksimiennakkoa saada vielä enemmän kuin 35 astetta...? Ja e84 laite on kyseessä...

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Elwari - 24 lokakuu 11, 17:21:53
Pitäisiköhän maksimiennakkoa saada vielä enemmän kuin 35 astetta...? Ja e84 laite on kyseessä...

40 astetta on sen normaali ennakko. Itse olen laittanut sen sinne strobon avustuksella ja ei senpuoleen ole ollut ongelmaa. Käy ja kiertää....
Meillä Crane HI4 jossa on asetus sähkö/kautta kiksille, jolloin tuo mahdollinen ensi kierroksen takapotku jää pois nappistarttiasennossa.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

mr.bobber

#19
Lainaus käyttäjältä: Jappis - 30 toukokuu 10, 15:02:08
Olisko tietoo niiden dyna 2000i sytkän kuuden kytkimen asennoista shovelissa ilman voessia kun potku käynnistys on käytössä vai onko niillä mitään eroa sähkö starttia käytettäessä. Nyt kytkimet on off asennossa paitsi 2 on asento...josko käynnistys potkimalla  helpottuisi.

mulla näköjään syttypuolella samat asetukset dynassa, voisko paukuttelu johtua tästä motikasta? Vai petäti virtalukosta? Mites tollasts dynaa pystyy itse säätelee? vai kummitteleeko uusien tulppien laittaminen?
se minkä voit tehdä huomenna, tee ylihuomenna

Evolution

Mitenkäs tämä dyna 2000i säätö oikein meni? pyörä 1200 sporster -97. single fire puola. Miten tuo voes johto kytketään kun voes ei ole käytössä?? eilen haeskelin yläkuolokohtaa etupytystä mistä tuli vastaan yksi pyöreä merkki ja käänsin virran päälle jonka jälkeen punainen ledi syttyi palamaan. Nyt jos ruvetaan sytkä yksikköä kääntämään niin pitääkö ledin ruveta vilkkumaan jolloin on oikeassa kohdassa vai miten tämä toimii. Kiitos jo etukätään  :) niin ja kiksiä ei ole.

Temes

Ymmärsinkö tuon ohjeen oikein että tuon sytkän voi kytkeä esim. Fxr vakio puolalle? Pitäisi sytkä vaihtaa vm88 fxr:ään ja kaikki tieto ja vinkit olisi enemmän kuin tarpeellisia.

Kiwi

Singlefirenä ei pysty vakiopuolaa käyttämään mutta dualfire ominaisuus tuostakin löytyy eli vakio puolaa voi käyttää.