Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

hieno foorumi

Aloittaja NL, 24 helmikuu 09, 21:41:18

« edellinen - seuraava »

NL

Hienon saitin olette saaneet aikaiseksi. Sainpa aikaisiksi rekisteroitya, kiitos kutsusta.
ihan helmi, kun saa liittaa kuvia suoraan tarinaan, eika tarvitse linkitella.

/NL

Hemuli

Kiitos kehuista, eikös sitä sanota että kun itse tekee niin saa sellaisen kuin sattuu tulemaan ;D ?

Hienostihan tämä on lähtenyt liikkeelle, oikeastaan paljon paremmin kuin uskalsimme odottaakaan. Jo ensimmäisten viikkojen aikana on nähty todella hienoja kirjoituksia monista eri aiheista - kiitoksia kaikille tähän mennessä kirjoittaneille ja myös kaikille tuleville kirjoittajille.

Mites NL Sportsteriprojekti? Joko ensi kesänä ruovitat Norrtäljen nurmikot pilalle :D ?

Edit: Tuollahan se näköjään jo olikin projektialbumeissa, hyvältä näyttää!
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

NL

Eiköhän sportsteri kasaan saada kesän mittaan. Nortäljestä en tiedä. Kunhan nyt saisi tallin ympäri ajettua ensin :)
Tuli perheenlisää viime viikolla joten aikaa on taas himpun verran vähemmän.
Sporttiproggis on kestänyt niin luvattoman kauan, että kyllä se täytyy ajoon saada pian.

/Niilas

Hemuli

Jaahas, olikos se jo sitten toinen vai muistanko väärin? Onnea joka tapauksessa, sitä tarvitaan...

Täällä ollaan jo pahimman yli ja nyt kerkiää vähän jo rakentelemaankin, on toi oma sporttiprojektikin kohta puolitoista vuotta kestänyt.

Terroristo

Onhan tää sen verran asiallisen tuntuinen voorumi että täytyihän se rekisteröityä.
Kiitokset vaan Hemulille vinkistä,en mä tätä muuten ois hiffannu  :-[

maick

Juu, erittäin hieno ja kehityskelpoinen foorumi, kiitokset työmyyrille!
Ja tulee ihan tarpeeseenkin.

Yksi kysymys olisi. Laitettakoon se tähän kun en parempaakaan threadiä keksinyt:
Onko mulla joku asetusvipstaaki väärin, kun projektikansiossa en näe yhtään esim. Jarpin projektin kuvia? Tekstin mukaan niitä siellä välissä kaiketi pitäisi olla... Joissain topiceissa kuvat kyllä näkyy ihan ok.

Täytynee jossain vaiheessa itsekin laittaa viime viikolla aloitettua sporttiprojektia esille muiden iloksi  :) Se onkin mun eka alusta-loppuun ja kokonaan uusiksi projekti...

maick

Lainaus käyttäjältä: maick - 26 helmikuu 09, 17:59:45

Yksi kysymys olisi. Laitettakoon se tähän kun en parempaakaan threadiä keksinyt:
Onko mulla joku asetusvipstaaki väärin, kun projektikansiossa en näe yhtään esim. Jarpin projektin kuvia? Tekstin mukaan niitä siellä välissä kaiketi pitäisi olla... Joissain topiceissa kuvat kyllä näkyy ihan ok.

Hitsin pimpulat, otetaas heti takaisin. Kuvat tulivat näkyviin kun niitä lukee kirjautuneena sisälle. Muuten siis ei... Eli vikaa-vikaa- vikaa oli täällä päässä  ::)

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: maick - 26 helmikuu 09, 18:03:02Kuvat tulivat näkyviin kun niitä lukee kirjautuneena sisälle. Muuten siis ei... Eli vikaa-vikaa- vikaa oli täällä päässä  ::)

Kyllä, juuri näin. Foorumin liitteeksi ladatut tiedostot (jpg, pdf ja rtf) näkyvät vain foorumille rekisteröityneille.

Hienoa huomata, että mielenkiintoisia kirjoituksia alkaa pikku hiljaa tulla lisää ja kiitämme kehuista.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: maick - 26 helmikuu 09, 18:03:02...Kuvat tulivat näkyviin kun niitä lukee kirjautuneena sisälle. Muuten siis ei... Eli vikaa-vikaa- vikaa oli täällä päässä  ::)

Juuri näin, kuvien näkyminen toimiikin eräänlaisena "kannustimena" rekisteröitymiseen samoin kuin sisäänkirjautumiseen aina viestejä luettaessa. Kun niitä lukee kirjautuneena on myös helpompi vastata kuin jos vaan ulkopuolisena selailee...

Soikkeli

Haiskahtaa samalle että ensimmäinen on aina "ilmainen" ;)
Ja paljon onnea ja viestejä uudelle kotisivulle.
C.O.G. 
Lifemember

Raimo-Raato

Joo on tää foorumi kyllä hyvin lähtenyt liikkeelle ja nyt jo pullollaan kaikkea itseäni kiinnostavaa asiaa joka oikeesti hyödyllistä ja jota tuskin olisi tullut koskaan opittua (ja unohdettua :P)jos asiat ei olis näin selkeesti esillä. Ja sit kun vielä selkeet osiot niin vähemmän mielenkiintoiset asiat on helppo sivuttaa. Niin ja suur kiitos teille guruille jotka jaksatte tietojanne tuoda meidän rahvaan luettavaksi. Loistavaa!
A.K.A. Rambe

Kaaleppi

Samoilla linjoilla.
Kiitoksia vaan.

Pete67

Tosi jees juttu! Kuten jo edellä mainittu, helppo etsiä tietoa kun on hommat selvästi laitettu esille!

Jukka

Finnbikers noussee hiljalleen lentoon, ja foorumi lienee kokonaisuudessaan ollut jäsenille positiivinen kokemus.

Väki kaiketi mielenkiinnolla odottelee kuvioiden kehkeytymistä ...

Raimo-Raato

Oon tässä miettinyt jotta voiskohan tänne perustaa uuden osion johon aktiivisemmat vois linkittää vaikka MMAF:n palstalta uutisia lakimuutoksista yms? Silloin ois mulle itselle kaikki tarpeellinen saman foorumin alla. Laiskuuttani käyn niin harvoin mmaf:n palstaa tavaamassa...
A.K.A. Rambe