Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

hieno foorumi

Aloittaja NL, 24 helmikuu 09, 21:41:18

« edellinen - seuraava »

Santtu

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 03 maaliskuu 09, 15:28:05Oon tässä miettinyt jotta voiskohan tänne perustaa uuden osion johon aktiivisemmat vois linkittää vaikka MMAF:n palstalta uutisia lakimuutoksista yms? Silloin ois mulle itselle kaikki tarpeellinen saman foorumin alla. Laiskuuttani käyn niin harvoin mmaf:n palstaa tavaamassa...

MMAF:n foorumia voi lukea RSS:llä ja jos tää Finnbikers tukee syndikointia (kunhan Jarppi joskus jaksaa vääntää niin sitten ainakin tukee) niin onnistuu. Siihen asti voit lukaista MMAF:n ja Finnbikersin sekä suurimman osan eri siteista samalla uutislukijalla. Tässä nämä ekat linkit:
...ja tuolla type parametrilla voi sitten muuttaa RSS tai ATOM jos esim. oma www-selain / puhelin ei tue RSS2:sta. Ja nokkelimmat huomaavat, että tuolla board -parametrilla voi valita omaan lukulistaan vain sen taulun joka täällä kiinnostaa...

MMAF:n osalta pätee samat säännöt kuin muillakin tauluilla: Jos siellä ei köäydä keskustelemassa niin juttu kuolee pois. Mitä ilos MMAF:n sivuista sitten olisi?

Tuusulan T-Bone

Pikkusen on varmaan hankalaa laittaa sellaista foorumia, jossa olisi vain ja ainoastaan se, mitä kukin itse sattuu tarvitsemaan... :)

Mun mielestä täällä on kaikki tekniikkapuolen hommat hyvin jäsennelty ja mahdollisuus kuvien lisäämiseen sen kuin parantaa kokonaisuutta. Nahkatakin ostamisesta, lompakkobikerhoodista ja sen sellaisesta en välitä itse lukea mitään, joten siinäkin mielessä tämä on minulle hyvä paikka - huumoripläjäyksillekin kumminkin on oma tilansa.

Lakiosaston tapahtumista voi lukea MMAF:n taululta, jos asia kiinnostaa. Jonkinlainen ristiinlinkitys tänne ei välttämättä ole haitaksi, mutta hyvää tekniikkaosaston jäsentelyä ei sovi sotkea tunkemalla sinne Hirveän Mielenkiintoisia Analyyseja pykälien syvimmästä olemuksesta.

Semmoinen dilemma tästä kyllä syntyy, etten itse aina oikein tiedä, pitäisikö jokin asia kirjoittaa tänne vai MMAF:n taululle vai molempiin.
Long John Stroker

Webmaster

MMAF:n foorumin kirjoitusten tai uutisoinnin automaagista linkitystä ei ole tänne valitettavasti tarkoitus tuoda.
Se, että Finnbikers hallituksesta 100% on myös MMAF:n aktiiveja, ei tarkoita sitä, että tämä foorumi olisi MMAF:n toimintaan suoranaisesti liittyvä.
Jos haluaa nopeasti lukaista MMAF:n uutisia ja lakiin liittyviä juttuja niin tuossa sivupalkissa tulee olemaan tuo MMAF:n linkki josta napsauttamalla sinne pääsee nopeasti  ;)
Tällä hetkellä siinä pyörii Helsinki Bike Show mainos.

Haluamme pitää tämän foorumin käytön mahdollisimman mutkattomana ja keskittyä täällä rakentelun parissa hääräämiseen. Kerätä teknistä tietoa, ideoita, kuvia ja elämyksiä, joita esim. pitkinä talvi-iltoina tallissa viriää. Ja luoda sillä tavalla kaikista muista alan suomenkielisistä keskustelu foorumeista erottuvaa tarjontaa.

Kuten Santtu ja Mr.T-bone tuossa ideaa kiteyttää, niin lisään tähän vielä sen, että meidän yhteisillä rakentelukokemuksilla tästä saadaan kaikille varmasti toimiva, hyvä ja tiedoltaan kattava foorumi.

Yhden henkilökohtaisen mielipiteeni haluankin tuoda tässä samalla julki.
En tule suvaitsemaan minkäänlaista paskanjauhantaa toisten rakentamista laitteista tai kenenkään mielipidettä siitä, jos toisten rakentelutyyli tai tavat ei miellytä.
Sellaiset tulen armotta poistamaan.

Kaikkea tätä ei kuitenkaan tehdä liian tosissaan, kulmat kurtussa vääntäen ja huumoria unohtamatta.

Foorumin tarpeelliset ja uudet tekniset "lisäpalvelut" naputellaan pikkuhiljaa käyttöön kunhan ehdin ja ideoita on paljon, mutta juttu kerrallaan.

Ja ei kun takaisin tallille pannua rakentamaan... :D

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 05 maaliskuu 09, 19:50:21...Yhden henkilökohtaisen mielipiteeni haluankin tuoda tässä samalla julki...

Äläs nyt Jarppi vallan tiukkapipoksi ala ;D ...

Tuolla jenkkifoorumeilla näkee usein kuinka jengi ylpeänä postailee kuvia jostain aivan KAMALAN näköisistä hirvityksistä ja sitten ylpeänä selittävät kuinka jessejameskin kalpenee heidän taitojensa rinnalla. Siihen sitten parikymmentä tyyppiä tyytyväisenä taputtelee selkään ja kehuu rakentajaa maasta taivaisiin. Seurauksena että hän oikeasti kuvittelee olevansa hyväkin seppä ja jatkaa pyöräparkojen raiskausta.

Sitten on paikkoja missä potkaistaan armotta kasseille jos erehtyy tuomaan näytille jotain sekasikiötä josta ei todellakaan tiedä kummasta päästä se pissii. Rakentavan kritiikin jälkeen tekijä itsekin tajuaa misä mentiin pieleen ja joko poistuu takavasemmalle harkitsemaan ratkaisujaan uudestaan tai sitten katoaa muuten vain kuvasta.

Eli kyllä pitää hyväksyä negatiivinenkin palaute omista tai muiden rakennelmista, turhanpäiväinen nillitys jostain määrätyn rakentelutyylin perseydestä tms. on tietysti aivan suolesta. Tää on vähän harmaata aluetta, koitetaan kestää kaikenlaista kommenttia kunhan se ei lähde lapasesta vittuilun puolelle. Itse ainakin tulen kyllä antamaan muutakin kuin kehuja jos siihen aihetta on.

Ugh - olen puhunut.

Ja pari iloista naamaa vielä perään...  :D  :D  ...nnnnoooiinn...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

b12

Hieno juttu tämä foorumi. Kun ei ole itellä tuo lontoo mikään vahvin.. :-[
Nämä HD jutut on viellä aika tuoreita, muuten pärrien kanssa tullut touhuttua 30 vuotta.
Vedetää happea kesä ja ajellaan tuoreella matkalehmällä. Syksyllä tulee varmasti kysymyksiä ,Ei enää yhtään talvea ilman rakennus-sarjaa. kiitos jo etukäteen kaikille foorumin työmyyrille.
FLHT. KTM 690E

Arsi

Joo hieno on foorumi ja tulee varmasti käyttöön..minkäs kokonen tuo kuva saa olla tuonne profiiliin?
Tuosta kun hakee koneeltaan näppärästi kuvan ja muokkaa profiilia niin tilttiinhän se menee eli pienempää kuvaa ilmeisemmin tarvis.
Hitto kun on näppärä näitten vehkeitten kans.. ::)

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: Arsi - 07 maaliskuu 09, 18:17:42..minkäs kokonen tuo kuva saa olla tuonne profiiliin...
Terve Arsi,

Avatar kuvan koko on max leveys 130px (pixeliä) x max korkeus 85px (pixeliä)
Kuvan tiedostotyyppi mielellään png, gif tai jpg ja kuvan tiedoston koko max 249kbit
Suurempi kokoisen kuvan pitäisi skaalautua automaattisesti oikeaan kokoon.
Jos ongelmat jatkuu, niin laita avatar kuvasi minulle sähköpostilla webmaster@finnbikers.fi osoitteeseen, niin voin tarvittaessa auttaa sen muokkaamisessa kohdalleen.

T:Jarppi

tippala

Oho, nyt vasta tämän foorumin hokasin, ja hetihän piti rekisteröityä. Kiitos H:lle ja J:lle ja kaikille
muillekin foorumin puuhamiehille! Tästäkin tulee varmasti päivittäinen vierailupaikka.
-Jari

shoveltimppa

Jees, hyvältä vaikuttaa uusi foorumi. Kiitokset puuhamiehille!

timoteus

Hieno homma ja selkeälukuinen,hyvät värit  8)
minäkö normaali ? ite oot normaali

Röpöttäjä

Lapanen pystyssä "morjesta tänne kaikille". tänne näkyy tuppautuvan väkee yllin kyllin. Hienot sivut. Vielä kun virallinen sätti saadaan jonniin jouyavan pulisemiseen, niin alkaa illat kulumaan mukavasti.

Jukka

Lienee huomion arvoista sekin, että foorumin nimessä on 'bikers', kun yhtä hyvin ja tyypillisesti voisi olla 'bike' tai 'harleyjotakin'.
Siis nimeen ei ole nostettu mitään moottoria tai tuotemerkkiä vaan se kuski .

t-mies

Joo, hieno homma tämä ja voimia koko tiimille vuosiksi eteenpäin. Siinä on sarkaa sekä sisällössä että infran ylläpidossa. Toivottavasti homma täällä pysyy positiivisena. Kiitos.

TipiL

noniin, löysin sitten minäkin tänne  ;)

HileD

Kyl määki jos muukki!  ;D
Ohan tääl jo tullu poikettu mut ei ole ollu mitään järkevää sanottavaa ennen....
Eikä ollu nytkään...

Hyvin jäsennelty ja selkeä voorumi!