Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Britti

Aloittaja Kokkonen, 18 maaliskuu 10, 11:12:42

« edellinen - seuraava »

Jack

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 07 huhtikuu 10, 22:15:31
1953 BSA A10 Cafe Racer, Aussi....

mikä se tuosta tekee cafe racerin?
Flatheads!!!

Kiiski

#16
Lainaus käyttäjältä: Jack - 08 huhtikuu 10, 08:03:34
Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 07 huhtikuu 10, 22:15:31
1953 BSA A10 Cafe Racer, Aussi....

mikä se tuosta tekee cafe racerin?
Satula, klip-onit ja pakarit. Tajuutsä? Niin ja takatapit ja ärjy kone!

Jack

no en kyllä ton kohalla.... mun mielestä toi on, enpäs sanokkaan.  :-\

sitäpaitsi tossa ei oo klipareita vaan ace bar.
Flatheads!!!

Kiiski

Niin mikä se on ? Sikamakee? Kaikkien Cafe racerien ei tarvii olla alsan värisii. Jack pikkasen suvaitsevaisuutta!

Jack

#19
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 08 huhtikuu 10, 11:16:32
Niin mikä se on ? Sikamakee? Kaikkien Cafe racerien ei tarvii olla alsan värisii. Jack pikkasen suvaitsevaisuutta!

mun mielesträ toi on melkeen orkkis johon on vaihdettu pari osaa...

meni muuten hetki et löysin jonkun muun kuin alsan värisen BRITTI kuppila fillarin. Koska olen tunnettu suvaitsevaisuudestani ja antaa kaikkien kukkien kukkia asenteestani, tässä Cafe Racer, muun värisenä.


no joo, onhan tossakin alsaa....
Flatheads!!!

Kiiski

Tilanne alkaa Jack olee näiden vehkeiden osalta sitä et orkkis suurinta kustomii! Kaikki tai ainakin suurin osa kivellä korjattuja mä ite mallisia makeita missä ei toimi mikään. Toi vaikuttaa ihan soivalta peliltä ja mä en niin asiantuntija et voisin sanoo et mitä tehty ja millasesta aihiosta? Eikä se nyt munkaan mielestä mikään tajuttoman hieno ole mut ihan hieno kuitenkin.

Jack

enhän mä sanonutkaan ettei se olis hieno, Starbucks coffee shoppia saa vaan hakee
Flatheads!!!

akrapu

Tässä olis minusta maukas 'more go than show'-laite.
- akr

Kiiski

Tässä vähän tukea aikaisemmalle postaukselleni.

JaZZo



tossa on mielestäni sen verran rokkenrollia että sen kehtaa linkittää tänne. tämmöset on alkanu näkymään unissa viimeaikoina..  ::)
Shovelpiä

akrapu

Olisko tää sitte kaffilaraaseri ?
- akr

Natking

Onkos kellaa kuvaa Laurilan(?) 1000cc Hurricane Tridentista? Se on kylla varmaan vuosisadan britti, ei pelkastaan viikon!
Just trying to be different (like everyone else)

Kokkonen

#27
En tiedä onko tämä kysytty Hurricane, mutta kuvasin tuon Puriaisissa joskus 94 -95 ???

Kuva on huono, mutta pyörä on upea!
Edit: Sain kuvasta hieman paremman version



Saako Tridenttiin jotain 1000 cc sarjoja?
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kokkonen

Itävaltalaisten Blech & Drüberin hieno Norton kopteri, "Walton". Paljon hyvin tehtyjä yksityiskohtia ja pyörä näyttää vielä ajettavaltakin.
Tankki on alumiinia, kuten myös takalokasuoja, johon öljysäiliö on integroitu. Linjat kupariputkea, juotetuin messikiliitoksin. Etuhaarukka on tekijoiden omaa tuotantoa, neljä tuumaa lyhennettu Bitubon iskari sisällä. Etujarru on Grimeca rumpu, takana levy Nissinin puristajalla.
Pyörät: edessä 3.00 x 21, takana 2.75 x 21.
Kone on vakio 829cc Norton

Hieno!

Kuvat: Huber Verlag, Custombike-lehti



"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

rieska

Tuota itävaltalaisten laitetta tuli ihmeteltyä livenä Daytonassa, varsin hienosti toteutettu!

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!