Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Britti

Aloittaja Kokkonen, 18 maaliskuu 10, 11:12:42

« edellinen - seuraava »

eeko

Jees tänks, hieno peli.
Noita vanhoja ei kyllä enää löydä mistään.
Mikäs malli tuo nyt on, kahdella putkella ja
kansiventtiilit. E?
-eeko

hapi

Malli on F, ei paljon eroa E:hen. Tämä on ollut Helsingin seudulla ainakin vuoteen 1967, jolloin poistettu rekisteristä. Viimekesänä rekisteröin uudestaan liikenteeseen. Valitettavasti ei saanut vanhaa rekisterinumeroa, kun se on käytössä suzuki mopedissa ja jossain chevy vanissa, ennen sai kun oli eri ajoneuvoluokka, ei enää  :(
British MCC Vierumäki

eeko

Siis F on De Luxe ja E on Standard.
Tommoinen muuten löytyi:
http://www.mattsb.com/Ariel/ariel29sb.htm
-eeko

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kokkonen

Ensin luulin että sylinterin rivoitus on joku optinen harha, parin silmälasien vaihdon jälkeen päädyin kuitenkin toteamukseen, että nuo rivat ovat ilmeisesti noin luonnossakin.  :)
Mulle aiemmin täysin tuntematon merkki. Nimikin on italialainen  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hessu

Onkohan nega ollu väärinpäin. Harvinaista jos jakopää on vasemmalla.
Vai tuleeko jollain mieleen yhtään prätkänmottia missä jakopää olis vasemmalla.

Kokkonen

Kyl ton taustalla olevan auton rekisterinumero on ihan oikein päin ja viereisen pyörän tankissa lukee "Honda".
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

erakko



Kyl se jakopää taitaa olla vasemmalla. Outoa.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kokkonen

Pieni Googletus kertoo merkistä seuraavaa:

LainaaStarting as an offshoot of what was originally a French manufacturer of aero engines, ‘British Anzani’ built radial engines before and during World War I, before branching into car and motorcycle engines after the war. British Anzani v-twins were used in a small number of British motorcycle marques, but are perhaps better known for being a favoured powerplant for racing versions of the Morgan three-wheeler cyclecar.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Hemuli

Putket on luonnollisestikin silkkaa parhautta - kuivuu pyyhkeet saunareissun jälkeen rivakasti kun pujottelee ne tohon kuivaustelineeseen ja päräyttää twinin käyntiin ;D.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Etupääsat pitää ankkuroida liinoilla ettei ihqujen putkien ja hoijakan painost keuli katolleen jo paikoillaan?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jude

http://www.czombieblog.com/2012/03/cz-bikes-from-past.html

Hyvä pläjäys kuvasatoa Cycle Zombies poikien rakentamista fillareista vuosien varrella.
On siella H-D:takin mutta diggailevat kyhäillä paljon brittejä.

TTa

#253

http://2.bp.blogspot.com/_TCIlper-aMQ/TGUR78CDkyI/AAAAAAAADKY/OEH_ZydMLrM/s1600/Purple-Triumph-%2767-2.JPG


Mahtavat värit, runkolinja ja matkustajan sitsi. Putki on ainut mikä vähän pistää silmään, muuten kyl viimosen päälle!

Kiwi

Ei toi putki muuten, mutta ku on samalla sivulla ton edellisen kanssa... ;)