Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Britti

Aloittaja Kokkonen, 18 maaliskuu 10, 11:12:42

« edellinen - seuraava »

Webmaster

Onko noi Royalin Öhlinsit oikeesti oikein päin? Vai voiko ne laittaa kummin päin haluaa?

Mä en ole nähnyt noita kuin tämän kuva mukaisesti asennettuna ja silmä on jotenkin tottunut ne näkemään aina näin.



Oppet

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 15 tammikuu 12, 16:33:17
Onko noi Royalin Öhlinsit oikeesti oikein päin? Vai voiko ne laittaa kummin päin haluaa?

Mä en ole nähnyt noita kuin tämän kuva mukaisesti asennettuna ja silmä on jotenkin tottunut ne näkemään aina näin.




Mo

Kyllä niitä voi asennella kuinpäin vaan, syynä yleensä "vääRinpäin" asennetuissa on että on hinkannu johki kiinni tai ei muutenvaan mahdu.
Oikeinpäin asennettunahan pyörässä on vähemmän jousittamatonta massaa.

streamliner

Nitro 500cc Vincent Comet. Varttimaili alle 9 sekkaa.

Jezuz



Hillitöntä kauneutta! Tosin pörster kanisteri hiukan tökkäsee.

_Juha_


helmi. hyvin toimii pörsterin kanisteri tossa 8)
too fast to live    too young to die

jumpero


juluma

I don't have a short temper.
I just have a quick reaction to bullshit.

_Juha_

too fast to live    too young to die

Rossi

Tyylikäs ja moderni Bonneville-paketti.



Lisää kuvia Bonnefication'in blogisäikeessä.
?Blogi?

Redneck

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

shoveltimppa

Erinomainen video, äijillä on hyvä meininki ;D

Raimo-Raato

Tosta Johnista tuli niin meikän idoli!  :o Tehdäänkö Smokie vastaava video 30 vuoden päästä jos ollaan vielä elävien kirjoissa silloin.  ;D
A.K.A. Rambe

Smokie

Voi juma, meinasin justiin tulla hekottelemaan samaan ;D Paitsi että tällä kaahauksella oon tuon näköinen jo 10 vuoden päästä. Ehkä tosin kestää 30 vuotta ennenkuin saan dynon sähköt ja savukaasun poiston samalle tasolle mitä noilla. Kun mä oon kerran putkimies niin oo sä toi Eric Idle. Hyvä meininki äijillä.

Raimo-Raato

Sopii. Ja kalustonahan on sit tietty rautapäät!
A.K.A. Rambe

Smokie

Pidetään International Finnish supercharged Ironhead association järjestön kokous siinä samalla. Toivottavasti ei tuu enempää jäseniä että vältytään kuppikunnilta.