Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

pikkulätän jakaja

Aloittaja -wla-, 13 maaliskuu 10, 11:15:15

« edellinen - seuraava »

-wla-

Moro!
Tuli vaan mieleen et kävisikö -60 pannun jakaja -42 pikkulättään niinku melki heittämällä? Tai kävisikö jostain muusta vehkeestä?

Hemuli

Nyt liikutaan heikoilla jäillä mutta jotenkin on jäänyt mielikuva että rautapään jakaja sopisi paremmin? Pannussa taitaa olla liian pitkä jalka.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

-wla-

Ok. Eikä sitä jalkaa varmaan pysty/kannata vaihtaa. Mulla on se tilanne et lätyskässä magneetto, pannussa jakaja ja ne pitäs saada vaihdettua toisinpäin. Luulin et noita lätyskän jakajia pyöris nurkissa mut yllättävän tiukas meinaa olla.

Kiiski

Siihen lätyskään menee heittämällä rautiksen jakaja. Vaikka mallia keskipako!

-wla-

Kiitti tiedosta semmoinen onkin varmaan helpompi löytää. Mulle on ihan sama mikä jakaja on jos pyörän vaan saa pelaamaan ja pannuun mankun =)

tyg

Tarkkana sitten niiden rautapään automaattijakajien kanssa.
Säätävät liikaa ennakkoa Lättään.

Kiiski

Käytännössä mahdotonta, kun säätää täyden ennakon merkkiin kärjet aukeamaan, niin että keskipakolimpuista säätö tapissa. Ainoa ongelma mitä siitä seuraa on käynnistäessä liian myöhäisellä oleva sytytys, mikä tuskin vaikuttaa noin matala puristeisissa koneissa. Jos nyt kuitenkin tuntuu että ei toimi niin kuin pitäisi, niin keskipakolimppujen liikerataa on helppo lyhentää. Sit jos hipoilu kiinnostaa niin laittaisin vielä Jan Willem Boonin myymän elektronisen sytkän mikä tulee kärkien paikalle jakajaan. Nerokas laite hinta jotain 80â,¬ ja toimii muistaakseni 4-16v jännitteellä, joka tapauksessa sama kikkare toimii 6 ja 12v vehkeissä.
Tehty ja kokeiltu tuntus toimivan!

hdkaide

tere. olisko mitään muistikuvaa siitä elektronisen sytkän komponentista, joka tulee kärkien tilalle, että millä numerolla se on myynnissä JWB:llä?

Kiiski

hdkaide

kitoos. helpottaa huomattavasti hakemista. niilläkun on muutama osa myynnissä ;)

Alf

Vastaava löytyy kans tiedätte kyllä mistä...

V-TRONIC-kärjetön sytytys kärkisytytyksen tilalle. Voit asentaa tämän alkuperäisen jakajan sisään ilman ulospäin näkyviä muutoksia. Sopii sekä 6V että 12 Voltin järjestelmiin. 1936-47 Big Twin lättäpäät, 1936-47 Knucklehead-moottorit sekä 1938-47 WL, WLA, WLC malleihin.
Mulla käytössä early shovelissa, tuntus toimivan.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Alf - 01 huhtikuu 11, 22:26:46
Vastaava löytyy kans tiedätte kyllä mistä...

Ööö, mistä?  ::)
A.K.A. Rambe

Alf

Ei viittis mainostaa, mut Mannelta löytyy.

Hemuli

Ja niinku Rampe ei muka tienny ::)... Kyllä hyviksi tiedettyjä firmoja saa (ja pitää) mainostaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

davidson

Lainaus käyttäjältä: -wla- - 13 maaliskuu 10, 11:58:46
Ok. Eikä sitä jalkaa varmaan pysty/kannata vaihtaa. Mulla on se tilanne et lätyskässä magneetto, pannussa jakaja ja ne pitäs saada vaihdettua toisinpäin. Luulin et noita lätyskän jakajia pyöris nurkissa mut yllättävän tiukas meinaa olla.

Vaihtaisin kernaasti mun lätyskään magneeton, jos kiinnostaa.