Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Japsien kulttipyörä customit ja chopperit

Aloittaja Kokkonen, 11 maaliskuu 10, 11:40:47

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Noi Bozukot on paikallisia pahiksia ja yakuzan juoksupoikia ainakin jaappanin lehdistön mukaan? Alunperin toi idea tossa hommassa on vetää muutama prätkä rinnakkain ja tulpata liikenne ja koko ajan pitää tota sinfoniaa ja sit kun joltain palaa vati, niin vetää joukolla pataan. Netistä löyty juttuu, kun joltain kuorma-auto kuskilta oli menny hermo ja ajanu yli parista tyypistä. Noita voi olla liikkeellä parisataakin yhtä aikaa. Poliisi yrittää kitkeä tota hommaa, miksköhän?
Antais poikien harrastaa! Tota samaa rakennus tyyliä on autoissaki, aika villin näkösiä laitteita!

Kokkonen

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Jake

Lainaus käyttäjältä: reiska - 12 maaliskuu 10, 16:18:04
Joo ei renkaat pojilla kulu ja on vähänajettuja pyöriä.

Se oli sitte mun vuoro roiskia kahvia..  ;D ;D

Smuige

Tässä myös japanialais-choppereista tykkäävää porukkaa...

8)

Kiiski

On se helvetin hyvä et toi homofobia on meikäläisellä helpottanu huomattavasti sitten nuoruus vuosien. Jos tekis vaan asioita mitä ne ei tee niin jäljelle jäis vaan lastenhoito!
Niin tai sit näin. mä olen ollu maanrakennus firmassa töissä, mulla on ollu chopperi, on vanha poliisipyörä ja jeeppi=Emähomo!
Lainaus käyttäjältä: Smuige - 16 maaliskuu 10, 13:22:00
Tässä myös japanialais-choppereista tykkäävää porukkaa...

8)

Jack

Ja mulla on intiaani...pussihousut...poliisinahkatakki...farkut...maastopuku...stetsoni...nahkaliivi.

Taidan olla homompi :P

Jack
Flatheads!!!

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Jack - 16 maaliskuu 10, 13:48:44
Ja mulla on intiaani...pussihousut...poliisinahkatakki...farkut...maastopuku...stetsoni...nahkaliivi.

Taidan olla homompi :P

Jack
Taidat olla oikeassa!
Kiitti Smuige!! Heti alko äijien identiteetit horjuu!

Jarppia lainaten! Se viimeisenä nauraa kuka kädellä puskassa.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jack - 16 maaliskuu 10, 13:48:44...Taidan olla homompi :P

Jack

Hei, mitä me ollaan Harzan kanssa sanottu niistä sun polveen ulottuvista jatsareista?  ;D ;D ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

Flatheads!!!

akrapu

Lainaus käyttäjältä: reiska - 12 maaliskuu 10, 16:18:04
Lainaus käyttäjältä: Jarkka - 12 maaliskuu 10, 15:59:56
Tää video on mun mielestä loistava, joka aamu kun lämmittää koneen tohon tyyliin niin naapurit on tyytyväisiä.

Ei vittu purskahti tuon takia kahvit näppikselle.
Mitähän noilla liikkuu päässä?
Joo ei renkaat pojilla kulu ja on vähänajettuja pyöriä.

Toihan yrittää selvästi imitoida Ace of Spades-biisin kitarakomppia !
- akr

Smokie

Mä oon maanrakennusfirmassa ajanut pillaria missä oli 20 litrainen V8 ja turbon halkaisija oli yhtä iso kuin reikäleivän! Oli melko hetero olo.

Kaaleppi

Tässä yhdistyy kivasti kulttipyörä ja customi.

Olisi mielenkiintoista päästä ottamaan tyypit.

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Jensen

Tämmösta haaveillut 4:ksi pyöräksi..  Jotenkin se vain on niin miehekäs. Kuskilla farkut jalassa. Turbo Kawasaki  GPZ 1100 turbocharged