Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Japsien kulttipyörä customit ja chopperit

Aloittaja Kokkonen, 11 maaliskuu 10, 11:40:47

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Hondan CB 750 ja Yamahan XS650 tulivat molemmat kuuskytluvun lopulla markkinoille. Hondan nelikko oli seitkytluvulla varsin suosittu custom â€" ja chopper voimanlähde ja Jammu  pääsi myöhemmin myös hyvin piireihin mukaan. Molempiin masiinoihin sai mukavasti monennäköistä palikkaa, jotta customi kulkisi vielä rivakammin. Taitais vieläkin löytyä?
Honda CB:n kohdalla on tainnut käydä niin, että olemassa olevia yksilötä entisöidään, mutta ei enää customoida? Valmistusmääristä päätellen aihioita pitäs kyllä löytyä. Ja mihin muualle ovat hävinneet nuo -70 nelikkorakennelmat?
Uudemmat nelikot menee vissin fighter tyyliin ja rottalookkiin? Mun mielestä nekikkoochopperit oli hienoja, mut missä ne nyt ovat?
XS650:sta sensijaan rakennetaan yhä..?
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Tällaisen bongasin viime syksyn Walkkaswapin pihalta - Haminan hidalgon ameriikantuomisia...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

petejiiii

Tuutti löytyy Tampereelta - kulkee kuulemma kovaa. (huomaa lepuutustappien paikka - ei ota tolppakorot kantatessa asvalttiin!)

rodchop

Mä en tajuu mikä mua perverssillä tavalla viehättää näissä :o (ehkä se et on niin övereit)
Jos mulla ois joku vanha japsi raaseri, ni mä voisin jopa väsää siitä tollasen bosozoku,n Kate ylös...
HOG Forever Forever HOG

Smokie

Sitten vaan hammaslääkärin maski naamalle ja liikenteeseen musisoimaan bosozokun kanssa. Juutuubista löytyy ihan älyvapaata revittelyä.

70-luvun windjammer kate olis varmaan hyvä lähtökohta. On noi omalla tavallaan aika hauskoja pelejä.

Jude

Tota punasta hondaa tuli kuolattuu kun oli myynnissä, joku noissa vaan kiehtoo..Hondan nelari on mun mielestä yks hienoimpia motteja tohon 70´s tyyliin, muu pyörä jos vaan pysynyt mahd. kapeana, sitten kromattu kone 8). Tämäkin miellyttää silmää...Noita japskien rakennelmia ku kattelee niin aika ennakkoluulottomasti vääntelee näistä uusistakin, tää on joku 250 virago..

rodchop

Kuulostaa tutulta. Mullakin ainakin 3 kaveria ostanu Stormista sen viimeisen dragon ruumisarkku tankin ;D
HOG Forever Forever HOG

Choppers_Forever

Tämmönen tuli haettua Ruåttista. Seissy varmaan kultaiselta hippiaikakaudelta. Mutta lähti toimimaan. Nyt asustelee JKL:ssä...?

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Choppers_Forever - 11 maaliskuu 10, 15:18:50
Seissy varmaan kultaiselta hippiaikakaudelta. Mutta lähti toimimaan. Nyt asustelee JKL:ssä...?

Joo niin mullakin. Olisko  kuitenkin niiltä ajoilta kun Miami Vice oli kuuminta hottia?

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Jensen

Ei sovi unohtaa Kawasakin legendaarista Z 900 mallia ja jo muistan kun olin  alakoulun luokilla 70 luvulla niin kylillä oli tämmönen Z 900. Hieno brutaali ääni jäi mieleen. Nopea myös. Ei ne muut Japsit miltään kuulostaneet. Kawa se oli jotain. ;)
             Veikkaan että syksyllä kun hinnat putoaa niin hommaan Kawan . :P  http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/Kawasaki%20Bikes/images/Kawasaki-Z900.jpg

Kaaleppi

Kaveri valmisti cb500:sta muutama talvi takaperin näppärän pikkukustomin.
Laite on todella hauska ajettava, kevyt ja ketterä.

Jack

Kaalepin kaverin cebari on asiallinen...näitä lisää ja kadut täyteen...tennarit jalkaan ja skeittilauta selkään (ihan vaan reksvisiitaks, emmä osaa skeitata) ja menox.

J
Flatheads!!!

Jarkka

Tää video on mun mielestä loistava, joka aamu kun lämmittää koneen tohon tyyliin niin naapurit on tyytyväisiä.
?DVD???1

reiska

Lainaus käyttäjältä: Jarkka - 12 maaliskuu 10, 15:59:56
Tää video on mun mielestä loistava, joka aamu kun lämmittää koneen tohon tyyliin niin naapurit on tyytyväisiä.

Ei vittu purskahti tuon takia kahvit näppikselle.
Mitähän noilla liikkuu päässä?
Joo ei renkaat pojilla kulu ja on vähänajettuja pyöriä.