Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

zodiac brain box

Aloittaja kalju, 09 maaliskuu 10, 22:07:44

« edellinen - seuraava »

kalju

onko kokemuksia brain boxista, mahtaako olla hintansa arvoinen? Englannista oon kattellu, n.250 puntaa kustantaisi, onko paha?

Hemuli

Helppohan tuollaisella on sähköistää pyörä, ei tarvitse ylimääräisiä releitä tai sulakkeita kun kaikki on siellä boksin sisällä. Miinuspuolena sitten jos joku yksittäinen piiri kärähtää niin menee koko laite vaihtoon.

Jos olet yksittäistä boksia tilaamassa niin kannattaa varmuuden vuoksi kysyä hinta myös kotimaasta, ei tule välttämättä kovin suurta säästöä kun lasketaan postikulut päälle.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

SanttuS

Tere,
Mulla olis tollanen boxi ( uusi ja käyttämätön )...on tällä hetkellä tyhjänpanttina. Voisin myydä poiskin.
Jos on kiinnostusta, niin lähesty vaikka YV:llä.
-Santtu-
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

kalju

voisinhan mä sen ostaa. koitin laittaa yv:tä mut eihän tää voorumi mua minnekään näköjään päästä.

Röpöttäjä

Boxi on pieni, vesitiivis ja hyvä. Ittellä 2 vehkeessä. Hyvät ohjeet. Piuhoissa muutama tarpeellinen sulake valmiina. Johdollinen versio mukavin asentaa. Suosittelen. Hinta  Suomessa 245-276 euroo eli ei kande kaukaa hakee.