Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viimesen 3vuosikymmenen Knuckle!

Aloittaja Kiiski, 09 maaliskuu 10, 19:17:39

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Kaikki on silkkaa näpertelyä tän rinnalla! Pete Hill T/F KnuckleHead
Jos joku ei siis tiedä niin kyseessä ahdettu  nitro-Knuckle mikä ruletti 80-ja 90- luvulla jenkeissä, daami kuvissa on Peten vaimo ja tiimipäällikkö. Käytti öölarin orkkis lohkoja ja kannet hevisti modifioidut orkkikset. Ehkä kaikista kovin.

Tuukka

Kuulostaa kohtalaisen hereältä... Jäsen Hessu kirjoitteli jossain yhteydessä moottoreista joissa on lyhyt sytytyslanka. Kysymys herää onko tässä yksilössä sitä lainkaan??? Kyllä tollasilla vehkeillä ajellet on niitä karuimpia sällejä kaikista. 
C.O.G.

Kiiski

Pete Hill on ainakin viisinkertanen maailmanmestari 80-90-luvun taitteesta. Mä luulen että sen vehkeet on ollu suht varma toimisia,ei se muuten olis onnistunu.  On se varmaan ollu heinäseipään kokonen piikki lihassa, kahden hengen nitrotiimi Knucklella vastaan Gary"Tator"Mooren tupla-evo koneiset ja muut tätä päivää edustavat rekka-tiimit. Se oli melkosessa media-pimennossa kaiken lisäks, muiden vehkeitä esiteltiin Easyriderissa ja Hot Bikessa vähän väliä,  kun pete se vaan veteli samalla vehkeellä minkä kehitystyön alottanu jo kuuskytluvulla ja nimee näky vaan tulosliuskoissa ykkösenä. Aivan äärettömän kova äijä!

Miikka

Kunnioitusta herättävä kokonaisuus, tiimi ja laite.

Kiiski

Joskus vuonna räkänokka Hessua korpes kun se jäi kun nalli kalliolle kun nelosvaihteella lähti kiihdyttää ja sillä oli kuitenkin 10 kuutiotuumaa isompi kone. Mä yritin sanoo sille et noilla Andrewsin kisa nokilla ei tee yhtään mitään näissä Knuckle hommissa, no eihän se tietenkään mua silloinkaan heti uskonu. Mut sit mä sanoin et kysytään Pete Hilliltä se varmaan tietää ja eiku kirjettä kirjottaa, mähän sen kirjeenkin jouduin kirjottaa, kun oon lukion käyny. Sehän vastas et Sifton 450 ja Leineweber joku en muista tarkkaan, Hessulla varmaan se kirje raameissa jossain tai ainakin pitäis olla. No nyt on Hessulla 450 Sifton sama kun mulla ja isompi kone ja silti se jää, ihme juttu! ;D Hessu vieläkö korpee?

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 10 maaliskuu 10, 12:56:44...No nyt on Hessulla 450 Sifton sama kun mulla ja isompi kone ja silti se jää, ihme juttu! ;D Hessu vieläkö korpee?

Sulle pitäis laittaa lisäpuntteja kun oot tollainen hippiäinen, vois vähän ajat tasoittua ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Joo, moottoripyöräily vaarallinen laji pari kertaa meinannu kuolla nälkään. Nykyään kyllä pitää jo pudottaa et pääsee kisapainoon.