Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Lojaalisuudesta.....

Aloittaja koovee, 08 maaliskuu 10, 10:28:52

« edellinen - seuraava »

janne63

Neljäs kesä lähtee nykyisellä ja on sen verran tullut tuota kunnostettua että taitaa pysyä perheessä vielä piiitkään  ::)

Soikkeli

Pannu 13 vuotta ja 12 sama johtajatar, toinen noista on vähän ajettu  :P
C.O.G. 
Lifemember

casey jones

3 kesä alkamassa harrikka puolella ja samalla mennään..shovelin tahoin shovelin sain..

hdkaide

64-rautapää tuli perheeseen 15v. sitten. tuli seottua 1200 evo porsteriin jossain vaiheessa, mut se evo lähti kiertoon. rautapää taitaa pysyä niin kauan kuin henki pihisee. 74-rautis työn alla, siihen saa startin, sit kun ei enään pysty polkemaan käyntiin vanhusta ;D

koovee

Finnbikers:ien kulkuvälineistö on pysynyt tämän ( tosin suhteellisen epätieteellisen tutkimuksen ) omistajillaan n: 8,9 vuotta.... Keskustelin aiheesta harraste gollegoiden kanssa ja lipsahdimme asiasta toiseen. Eli puheen aiheeksi nousi teknisen tietämättömyyden/kokemattomuuden aikaan saamat ongelmat harrasteen alkuvaiheessa . Itseltäni muistan ajalta "joskus", huomattavasti ennen intenäättiä, toilailuja esim :Boyer sytkän kanssa. Tuloksena puolikas muovipussillinen palaneita boxeja javascript:void(0);. Tai eräskin kiroilua ja hikeä kirvoittanut tuplakurkku S&S:n asennus taivaan vanhaan rautapäähän......Eipä ole tainnut ikinä ainakaan enempää bensaa mennyt moisessa koneessa.. (muuhun ei tainnut ollakaan vaikutusta javascript:void(0);

Smokie

Mulla on tuo rautis ollut vuodesta 2004 ja tuskin se enää mihinkään lähtee. Se tuli vähän vahingossa mulle vaihtokauppojen myötä mutta se kyllä otti heti paikkansa ;D Otin sen vain ja ainoastaan siksi kun se oli kuulemma täysin kunnossa mutta 150 metrin koeajon jälkeen 4 vaihde alkoi pomppimaan pois päältä. "myyjä" sanoi että se oli justiin vaihtanut öljyt jotka ei vissiin olleet sopivat, mutta koska luotin kaverin puheisiin ja kaupat oli jo tehty niin annoin asian olla. Myöhemmin selvisi että kaveri oli saanut öljynvaihdossa halkaistua vaihteensiirtäjän rummun "ratsastajan"... >:(

Noista kommelluksista, joskus manasin kun TAAS meni heti remontin jälkeen vaihteiston pääakselin shimmi paskaksi. Soittelin Guru Rintamäelle joka kysy mitä öljyä oon käyttänyt vaihteistossa. "Jaa mitä öljyä?" Siinäpä selvis että tuo mun pyörä oli muutettu kone ja loota omille öljyilleen... No oppia ikä kaikki.. Pari shimmiremppaa myöhemmin opin että siinä shimmissä todellakin täytyy olla se "kieli" joka estää sen pyörimisen.

Näistä sais varmaan ihan oman aiheen aikaiseksi, ihan vaan siksikin ettei kaikkien tarvisi tehdä samoja mokia kukin tahollaan...

Mopopoika

Sama Sportsteri vuodesta -02 ja pysyy edelleenkin(luulisin) mulla vaikka tuli Pannu hommattua (sekin todennäköisesti pysyy mulla pitkään).
Vaimo vaihtui muutama vuosi sitten mut nykyinen pysyy (toivottavasti) vielä pitkään. ;D

Ei muuta kuin kovaa ajoa (kevättä odotellessa).......

B 50

Kun vuosirenkailla ei henkselit pauku, niin käännettäiskö näin että koskaan en ole moottoripyörää(kumpaakaan.. ;D) myynyt, tahi muutenkaan pois luovuttanut. ;) Tai ajanut jousiperäisellä..

Arsi

Taitaa olla kahdeksas vuosi samalla sovelilla menossa..emännän kans 21 vuosi..emännän sportti on tainnu olla kolmisen vuotta perheessä ja nyt vasta kappaleina... :P

Jukka

Lainaus käyttäjältä: B 50 - 13 maaliskuu 10, 11:10:47
/.../ käännettäiskö näin että koskaan en ole moottoripyörää (kumpaakaan.. ;D) myynyt, tahi muutenkaan pois luovuttanut. ;) Tai ajanut jousiperäisellä..

Tuo on ihan hyvä lähestymiskulma. Siis: hanki kunnollisia ja pidä ne.
OT: jousiperä? Hmm. Olen kuullut puhuttavan sellaisesta.

Psycholasse

Kun ei oo noita dirikka kursseja tullu käytyä  niin  joutuu  aina rahottamaa uutta askartelun kohdetta edellisellä  vehkeellä. Edellee harmittaa(vituttaa) kun "jouduin" myymään jytärin pois jonnekkin tampesteriin meni. "Päätuomari"  on pelannut samassa kaukalossa jo yli kymmenen vuotta käytösrangaistuksia on jaettu mutta match penaltyä ei ole (vielä)tullut.

Lasse

Antti S.

Mulla on myös ollut sama pyörä kohta 8 vuotta.Mikään keräilyharvinaisuus tai muutenkaan ihmeellinen malli 73' FLH shoveli ei todellakaan ole.Muttei sitä raaski myydäkään,kun on noinkin kauan jo pyörinyt nurkissa.Jos jotakin muuta fillaria alkaa tekemään mieli jossain vaiheessa,niin tuskinpa tuo myyntiin menee sittenkään.

shoveltimppa

Kahdeksas vuosi tulee mullakin FX shovelin kanssa kesällä täyteen ja se on mun ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa pyörä. Vaihto ei ole tullut mieleen mutta toisen pyörän voisi sille kaveriksi ottaa.

013

ekan jytän ostin -98. toinen valmistu vuos sitten, osat siihen on ollu useita vuosia.
rautiainen haettiin talliin vaimon savagen kaveriks viime talvena.
vaimo tuli mukaan kuvioihin kymmenisenvuotta sitten.

pari kyykkä fillaria on tullut ja mennyt niihin ei paljoa kiintynyt, hei napista käyntiin ja perille samalta istumalta. mitäs hienoo siinä on?

toisin on näitten "vanhojen" kanssa, koskaan ei tiedä kuinka käy.
Kommellukset, niistähän ne tarinat tulee...
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Jensen

Shoveli ollut mulla nyt 3 vuotta ja nyt se on myös Suomen rekkarissa. Kuva 1089.mpg  Kawa on ollut mulla jo vuodesta 2001. Hyvin se on toiminut mutta viime keväänä laturi kärvähti ja vaihdoin ja sitten säätäjän myös . Ajettu 68 tonnia ja polttaa jo vähän öljyä. Pitäis vaihtaa männänrenkaat ja hoonata ja tiivistää.
           Kawalla aattelin tämänkin kesän ajaa. Olkoot tuo Shoveli varapyörä.
           Meikä on semmonen Kawa äijä. En mie nuista uusista perusta mutta ne vanhat. Kuva 005.mpg