Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Lojaalisuudesta.....

Aloittaja koovee, 08 maaliskuu 10, 10:28:52

« edellinen - seuraava »

koovee

Kävipä pienessä mielessäni tälläinen aatos. Nykyisen kulutushysterian aikakautena moottoripyöräilevän kansanosan kalusto tuntuu vaihtuvan kerrassaan hämmentävää tahtia. Tästä huolestuneena, haluaisinkin kartoittaa pitkäikäisimpiä Kuljettaja - Pyörä suhteita. Tarinoitahan löytyy kyllä ,jopa elinkaaren kestävästä yhteistoiminnasta, vailla sen kummempaa pohjaa. Joten yksinkertaisesti: Kelläs on on ollut pisimpään sama HD/Britti pyörä ajossa ?

Kokkonen

Olen ollut tuossa huono...
NykyShoveli 1340 vuodesta 2003, ( Ns taxfreeTC vuodesta 2006
Vaimolla sama Rautapää vuodesta 1998.
(ja sama kotiporsas vuodesta 1990  ;D)

Enää en vaihda vaihda pyöriä enkä vaimoa  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

mopopoika -65

Pirkkalassa vaikuttaa AP (vaimo kutsui Pyriksi, taisi olla Ari) jolta ostin muutama vuosi sitten yhden kaasarin tukiraudan rautikseen. Hän esitteli -84 uutena ostamaansa FXRT -matkadynaa. Pyörä oli lähes orkkiskuosissa ja mittarissa taisi olla pitkälti yli 100 000 kilometriä. Koneen avaamista varmuuden vuoksi suunnitteli ja alkuperäiset ketjutkin vaihtui vasta sadan tonnin kieppeillä (kiitos suljetun voitelun). Pyörä oli Suomen ensimmäisiä evoja ja on yhä hänellä.

Itse ekan pyörän ja tokan vaimon hankin vuonna 2001. Pyörä tuntuu vaihtuvan neljän vuoden välein ja tämän vaimon ajattelin pitää  8)
Aake
XLH -84

Jack

Pannu oli -'85 -'02 (muistaakseni se meni kaupan vasta -02)
Manitou'ta aloin rakentaa  -00, taitaa jäädäkin mulle.
sama nainen vuodesta -90. Mä oon huono vaihtamaan.

J
Flatheads!!!

Kiiski

Hyvä lisää aiheita missä pääsee keulittelee! Mun neljäs prätkä ja toka H-D on ollut mulla vuodesta -90. Saa mennä aika huonosti pidemmän aikaa, että se lähtis luiskaan.

mikira

Eukko ja Sportsteri tuli samana vuonna 2004 ei kyllä ihan samaan aikaan, saa nähä kumpi säilyy kauemmin.

Tuota ennen tuli vaihdettua pyörää joka toinen kesä kun ei sopivaa löytyny, onhan mulla nyt tuo yhen kesän ajettu dyna kakkospyöränä josta pitäis päästä eroon.

Kihveli

Minä oon vähän nöösipoika vielä näissä tuohuissa, ostin ekan kakspyöräsen vasta vuonna -95, se sama HD on edelleen. Rinnalla ollu sitte muuta tuoreempi, mutta ei yhtään yhtä hyvää.
Ohittaminen kannattaa aina

Hemuli

Mä en edes harkitse lähteväni mukaan tähän keskusteluun ;D...

p.s. Haluuko kukaan ostaa Sportstereita/Buellia? :D :D :D

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Tää on siinä mielessä hyvä aihe että vanhat jarrut pääsee pätee, ehkä ainoa iän tuoma etu! ;D Mähän en siis ole vanha jarru, rajusti alle viiskyt.

rodchop

Vuosina 86-02 yhteensä 6 mantsa/crossipyörää. 02-riitti rapaleikit  (jolloin sekosin lopullisesti)
kun hankin sportyn joka löytyy vielä toistaseks?

Ilmeisesti vuosi 90 on ollut pitkien pari suhteiden kannalta suosiollinen, mullakin tulee ens joulukuussa 20v täyteen ton mun paremman puoliskon kanssa ::)
Miten se nyt meni?  Se nyt vaan on niin pojat että ei se vaihtamalla parane :P
HOG Forever Forever HOG

erakko

Tuo nykyinen pyörä on ollu vajaa 5 vuotta.. tjtn. Eikä kyl ole minkäänlaisia ajatuksia myydä/vaihtaa.
Se toinen vaihtui reilu vuos sitten lopullisesti(toivottavasti), ja vasten sanontaa vahtamalla paranee.  ::)
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

JaZZo

-04 hommasin nykysen sportsterini. sitä ennen pörräsin ducatilla. mitäpä tuota vaihtamaan ku samat tappelut ja vittuilut joutuu kuitenki kokemaan sen seuraavan kanssa eikä noi uudet värkit nappaa pätkääkään.  ::)

muijat sen sijaan vaihtuu..  ;D
Shovelpiä

tikkimies

tjaahas , että tämmöstä kysellään........no tota noin, jos äkkiä laskee niin taitaa olla kymmenes h-d ja viides vaimo menossa.......mut puolustuksena täytyy mainita et on tota ikääkin kyllä jo tarpeeksi kertynyt että on sitä kerinnytkin ......näköjään...... 8)
Hard working--HarD biking

Hemuli

Pyörät on helppo rakentaa mieleisekseen, siinä ei mene kuin yksi talvi. Naiset taas ::)... Siksipä on tullut pidettyä yhtä saman kanssa jo seitsemäntoista vuotta ;D.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

Nykyinen Buell taitaa olla nyt kolmatta vuotta hallussa, kolmas isompi pyörä mulla. Vanhempaa kalustoa tekisi kyllä mieli sille kaveriksi.
Ameriikan pyöriä aloin harrastaa 2003, edelliset olikin jo piikkivuosilta ;D

Rouvan kanssa ollaan oltu kimpassa jo yli 20 vuotta, mitäs sitä hyvää vaihtamaan 8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.