Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kiikalaan testaamaan teoriaa käytännössä!

Aloittaja Kiiski, 05 maaliskuu 10, 13:08:29

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 06 maaliskuu 10, 23:30:47
Kiiski, puhuin NAISEN pyörästä - itse rupesit siihen tyttöjenpyörätouhuun :D... Eikä siinä mitään että nainen sillä ajaa mutta kun se ajaa vielä niin pirusti että siinä on moni karvanen karjukin ihmeissään. Ehkä mun pitäisikin lähettää se tonne Kiikalaan, mä voin jäädä himaan lastenvahdiksi 8).
Kuhan heittelin löylyy! ;D

Hemuli

Pistetäänkin tästä vaimojen välinen, anna Trumppa rva L:lle ja katotaan miten se pärjää meidän mammaa vastaan...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Mä oon joskus vuosituhannen alussa hävinnyt lähdön skootteritytölle!! Mä voin ajaa naisia vastaan jos muita alkaa jänskättämään, mua ei pelota enää mikään! ;D

Lyytinen

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 06 maaliskuu 10, 23:57:03Mä oon joskus vuosituhannen alussa hävinnyt lähdön skootteritytölle!!

Tästäpä tuli se mieleen kun kerran liikennevaloissa odottelin sopivaa väriä niin sitten rupes jokin ihan ihme ääni kuulumaan. Olin, että justiisa joo, mikähän helevetti nyt laukes. Niin samalla sekunnilla viereistä kaistaa pitkin joku tirruutti skootterilla. Silloin tunsin itseni hölmöksi. Tai siis vielä normaalia enemmän.

Kiiski

Muijia ei voi sotkea tähän, menee liian vakavaksi. Tilanne lähtee lapasesta saman tien ja sitä ei halua kukaan!
Muija on ollut ajamassa Kiikalassa ja se piti siitä ihan liikaa, riittää kun yks rikkoo vehkeitä perheessä.
Kalusto-stressi painaa muutenkin jo päälle! :(

rodchop

Hitto kun tuo vasta elokuussa! Mulla alkaa duunit Kesän jälkeen elokuun alku puolella viimeistään 9.8. Sen jälkeen aika pahasti jumissa myös lauantaisin. Vai onko tuo mahdollisesti sunnuntaina?
Halu ois kova lähtee, mutta elokukuulle mahdoton mitään lupaa >:(
Pystysköhän joutsan yhteyteen sille lentokoneiden hätälasku suoralle jotain vastaavaa värkkäämään?

Edit. Esim. Katukisa tyypinen jossa toimis lähettäjänä kaunis neito pikku ruutulippu bikineissä!
startti tapahtuis siitä kun yläosat irtoo... voishan niitä joku yrittää kellotellakin & mittaa huiput. Periaatteella kuka eka maalissa. Jos saman ikäst kalustoo ni vois lähtee esim 5,sikin pyörää samaan aikaan? Maalissa tietty vastaava lipun heiluttaja kuin lähdössä. ;D
HOG Forever Forever HOG

Kiiski

Tämä viesti vain yleisiä huomioita vuosien saatossa ja henkilökohtaisia mielipiteitä, että älkää loukkaantuko.
Jos oikeesti innostaa, niin löytyy aikaa.
Jos virittelee niin onhan se järkeenkäypää käydä ponnistamassa, miten onnistu viritykset.
Dyno laput ihan kivoja mutta ei kerro mitään kuski+pyörä kokoonpanosta, nykyään paljon vehkeitä liikenteessä missä 100+ cid ja ihan hienosti niistä pääsee ohi motarilla kun vetelee ihan lain sallimissa rajoissa.Muakin on pari kertaa pyydetty ajamaan kun omistaja ei ole itse halunnut/uskaltanut/ kerinnyt? Kai se olis ollu jälkeenpäin hienoo nykii baarissa aikakorttia taskusta ja leuhkii paljon menee varttimaili?
Musta pelkkä nokan vaihto on hyvä syy käydä kellottamassa vehje, musta nää lähtee käyntiin ja tuntuu toimivan jutut on vähän hanurista.
Aina löytyy niitä joilla on vaihto koneet, 30 slicksiä ja kymmenpäinen varikkotiimi heti kättelyssä, parempi keskittyä vaan omaan tekemiseen ja itsensä voittamiseen aluksi, puolisekunttia kun tiputtaa omaa aikaa niin tulee ihan voittaja olo vaikka naapuri kaistalla olis menty kuinka lujaa tahansa.

Smokie

Jeps, drag on tosi hauskaa puuhaa etenkin aluksi. Ekana päivänä jos vaan pääsee ajamaan ja jaksaa tahkota lähtee ajasta 1-2 sekuntia kun saa vähän hommasta kiinni. Onpa toki näitäkin nähty jotka lähtee parin vedon jälkeen kiukus kotia, "**ttu tään piti kulkee matalia kymppejä" ;D Ei se nyt niin vakavaa oo.

Toisaalta, mulla on ehkä jotain 150 lähtöä takana ja vieläkin metsästän sitä ensimmäistä että vois olla TÄYSIN tyytyväinen eikä tarvisi selittää ja marista että kun tapahtu taas sitä ja tätä. Jotkut on tässäkin lajissa sellaisia ärsyttäviä lahjakkuuksia ketkä vetää kylmiltään vehkeen rajoille asti ja pystyy toistamaan vedon alle 0,05 sek tarkkuudella vaikka 10 kertaa peräkkäin.

Kiiski

Jep, tuttu tunne aika harvoin sitä on ollu tyytyväinen omiin suorituksiin. Aina jotain, missailee vaihtoja, kytkin luistaa, pito irtoilee aivan liikaa,keulii!!!?? eniten kuitenkin ottaa pannuun jos ajaa huonommin kuin edellis vuonna.

Raimo-Raato

No hitto. Meikä on välittömästi valmis tuommottiseen ja kusettamaan kaikki.  ;D
Mitenhän saatais Juhana innostumaan laittamaan suomen nopein rautis nippuun niin mä voisin sit kusettaa senkin.  8)
A.K.A. Rambe

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 07 maaliskuu 10, 12:49:11...musta nää lähtee käyntiin ja tuntuu toimivan jutut on vähän hanurista...

Täysin samaa mieltä, kunhan vaan yllytän hulluja ;D... Viivan jälkeen vasta nähdään kenellä vehkeet toimii. Ja voin luvata että otan turpaani kunnolla kun radalle lähden - en ole nimittäin koskaan moista kokeillut.

En silti malta olla laittamatta tätä 8)... Kausi 2010 on nyt avattu - säätöähän toi vielä vaatii, prötää aika lailla mutta on se kaikkien vastoinkäymisten jälkeen hienoa että kaikki mahtuu pyörimään ja kone käy noinkin hyvin.

100307 Testride.wmv
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

No nyt olis jo korkee aika. Sitäpaitsi aina on joku joka tulee corvetella mäkiauto skapoihin ja on aidosti yllättynyt kun voittaa! ;D

akrapu

- akr

TEKE

Lainaus käyttäjältä: akrapu - 08 maaliskuu 10, 12:42:37
Ja ajankohtahan on 21.8.2010 alkaen klo 10.30. Lisätietoa Riverside Cruisersien nettisivuilta:

Jesh. Samaan aikaan rockkifutikset hesois. Ei tarvii siis alkaa häppeilemään kun on kunnon syy olla poissa. ;D

Mut joo ,suosittelen kaikille käydä edes kerran elämässä vetäsemäs aika.

Smokie

Elokuun loppu on niin kaukana ettei mitään rajaa. Eikö vois ottaa varaslähtöä, onhan Kiikalassa säpinää jo aiemminkin? Tällä menolla mun pyörä valmistuu vasta noin 18.8 tai vähän myöhemmin >:(