Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

hienoa ja kiitoksia

Aloittaja Jack, 04 maaliskuu 10, 10:10:35

« edellinen - seuraava »

Jack

Kiitoksia ylläpidolle tästä.

Tänne voisi laitella kyssäreitä, kuvia, yms, mitä nyt tulee mieleen.

Kiinnostaisi tietää myös onko japsiraudan rakentelijoita joukossa paljon? Vaikka aikaisemmin mainitsemani Gravel Crew'n tai Brat Stylen tapaan? Enkä nyt tarkoita rakentelulla sitä, että viragoon pultataan kultakotkia tai tai Louis'ilta ostettuja hapsutuppeja. (niille hommille on oma foorumi, Custom Union) (Jätettäiskö noi valmiit kustomit joita on sitten vähän "jalostettu" sinne CU'hun?? Ja jos siitä on nyt 10 vuotta kun japsiraudalla ajoi, ei sitä tarvitse tunnustaa ;D)

Japsiraudoissa on se mukava puoli, että vanhemmat aihiot on suhteellisen halpoja, jolloin voisin kuvitella, että uutta verta voisi tulla mukaan rakenteluhommiin helpommin kun alkupanostus ei ole päätä huimaava. Mielikuvitusta vaan peliin.

Tässä on mun yritelmä, tosin tuostakin on jo jotain muuttunut. Runkomuutoksia mietitään.

Jack
Flatheads!!!

Hemuli

Heh :D... Nyt vaan kaikki kaapista ulos ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

Pakko tunnustaa että on tullut pyörittyä erilaisilla japanialaisiin keskittyneillä foorumeilla viime aikoina. Törmäsin myös Jackin Inkkariin eräälläkin saitilla  ;) Tuntuu olevan tuolla isossa maailmassa ihan yleistä, että ne jotka rakentavat, rakentavat vähän kaikkea ilman ennakkoluuloja ja ahdasmielisyyttä. Monella tuntuu olevan harrikkaa ja japsia sulassa sovussa omassa tallissaan.

GS Suzukia tai LTD Kawaa olen katsellut aihioksi, niitä 2-pyttyisiä. Niitä saa reilulla tonnilla ja tekniikka on simppeliä ilmajäähdytteistä. Mikäpä ettei, yhden basket-case-rautis-aihion hinnalla saa kolme-neljä ajokuntoista japanialaista rälläköitäväksi. Kyllä niissäkin rakennettavaa riittää ja köyhän on pakko tyytyä halpaan. Pitää ensin saada kyllä talli kuntoon ennen uusia projekteja...

Malliksi Kawa W650, mielestäni hieno:

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Lycanth

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 04 maaliskuu 10, 10:16:21
Heh :D... Nyt vaan kaikki kaapista ulos ;D...
Entinen kaappilainen ilmoittautuu  ;D

Kevari-iän jälkeen alko kuume tulemaan ja piti customi laitella. Opiskelijabudjetilla sitten tuli -79 tuutti laitettua jota pari talvea näpräsin parempaan iskuun. Viime keväänä sitten tuli myytyä pois.

Kerettiläisyys kiinnostaa joten seuraavaksi brittimopo alle.

Smokie

Oho, kaikkee sitä näkee netissä ;D No tullaan kaapista ulos oikein raamit kaulassa, mulla on 8 japsipyörää ::) Tuossa "käyttis", loput oikeastaan on pilalle tärveltyjä visijonäärisiä projekteja.

Artsi

Aikoinani  kaapissa tuollaisen rakentelin ja ajelin monta vuotta( en kaapissa) ;D
Tolla ja kaapilla sit väänsin kaupat V2:sta!
Hyvä mopo, voisin vaikka laittaa uudestaan!!
Hiljaa hyvä tulee tai sitten EI !!

jakke

tällä tuli aloteltua.. ja vois tämmösestä jonkun rojektin joskus tulevaisuudessakin ottaa..

Jude

Tällänen jytäri..tää kait on sitä bratstyleä? pienillä muutoksilla ens kesänä...tankki, lamput, penkit, stonga, putket..

Piese

Jaa, ite pidän kawasakin isoa zetoria kaapissa, en itteeni ;D

Eikös toi Smokien kawasaki löydy uusimmasta bomber-magazinesta?

Smokie

Joo. Hyvin on taas uhottu, kehuskelin rakentavani talven aikana puoli pyörää uusiksi ja oon jo ottanut ilmanputsarin irti! Enää jäljellä loput ???

Jensen

Tuossa tuo käyttökava. Ajanut tällä jo vuodesta 2001. Vajaa 50 tonnia minun käytössä. http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2e8fg+tomppa-esimerkkikansio.html Vaihdoin tuon nimimerkin kun kun mulla oli tuo Shovelhead 1984.  Jensen nimimerkki tulee urheiluautosta nimeltä Jensen. Oli tuossa lehti pöydällä jossa kuva ja juttu Jensenistä niin siitä nimen nappasin..
             Mie haluan vielä toisen Kavan kun mulla 1980 luvulla oli 2 kpl nuita Z 1000 LTD Kavoja joilla karauttelin täälä Lapin perillä. On ollut myös yksi legenda Z 900 Kava. Nyt olen aatellut GPZ 1100 tai Z1000 tai ST 1100. Semmosen vielä ostan.. Mulla on myös yksi Honda romu. 1100 Shadov.
             Oli virheliike ostaa ;D se.. Kova pyöräkiima ja piti saada mutta enpähän tiennyt että Honda on huonontanut pyörien laatuaan kertakäyttöiseksi.. Lohkot tarvis mutta maksaapi 2000e ja ei mitään järkeä kun ehjän pyörän saa 3000e.  Sielä se maalikammoissa lojuu Sporster moottori paikalla mutta ei ole vielä koneen kiinnityksiä. Saa virittää Harrikkaa aikalailla että 80 luvun Kavan rönkkää.. Olin nuori tuohon aikaan..  kawasaki 1100 spectre

Jensen

TY

Oma budjetti honda jostain 10 vuoden takaa.

jesse

juu löytyy täältäkin  :o
tuo olis kyllä nyt myynnissä...

muutaman talven olen tuota rakennellut... ja kesät ajellut
aika työläs harrastaa japseja kun mitään ei ole saanut valmiina
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Jack

juden jytäristä voisi kattoa isompaakin kuvaa,,,

Jotain tuollaista on minulla aina takaraivossa kun puhutaan japsin Boppaamisesta/Choppaamisesta

J
Flatheads!!!