Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

hienoa ja kiitoksia

Aloittaja Jack, 04 maaliskuu 10, 10:10:35

« edellinen - seuraava »

Smokie

Laihemmalle??? Tuliko ajatuskatkos vai menikö viritys väärään suuntaan ;D Oli tuosta varmaan puhettakin mutta se on vähän tälläistä kun on eri pää kesät talvet. Vai miten se nyt meni..

Dyno alkaa olla hyvässä iskussa, just virittelin kiinni A1 purkin eli nyt saa MAP ja lambda arvot perinteisten käppyröiden kaveriksi. Pakokaasuimurikin alkaa olla inhimillinen, suurin osa savusta menee jo ulos. Ei muuta kuin EFE vinkumaan ja nokka kohti pohjanmaata.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Blower1 - 11 maaliskuu 10, 19:22:44

Tärkein meinasi unohtua.
Suuret kiitokset ylläpidolle uskomattoman avarakatseisesta tempauksesta!
Hienoa huomata, ettei itse ole ainoa kieroon kasvanut ja kerettiläinen.

Tämä on ja oli erittäin tärkeää ja hienoa, todellakin. FinnBikersilla on mainio tilaisuus antaa kerettiläisille tilaa ja antaa kaikkien kukkien kukkia. (vaikka ne voikukat kitketäänkin)
Tärkeinta kai lienee, että rakennetaan niita choppereita ja bobbereita ennakkoluulottomasti.Näillä vehkeillä kun saattaa saada lisää harrastajia tähän ukkoutuvaan harrastajakuntaan.
(Edelleenkään en katso japsikustomien kromikotkaosastoa suopeasti, ja fighter/bomber osasto olkoon mun puolesta siellä pommikonefoorumilla. Ja mullahan ei ole mitään tekemistä ylläpidon kanssa. Pidetään homma vaan lapasessa, ja pysytään siinä perusasiassa, niin saadaan pitää tämä nurkka)

Nyt saatan saada kiveä, mutta mielestäni mikään ei ole säälittävämpää, kuin juuri tuolta muualta luin, vapaasti lainaten: moi olen make 45v. olen juuri toteuttamassa 20 vuotta kytenyttä haavetta omistaa harrikka...ja plaaplaaplaaplaa. Ei stans mitä luusereita...Pistää miettimään ihmisten prioriteetteja.

tähän ihan älyttömän hieno SR400

Flatheads!!!

Make

Lainaus käyttäjältä: Jack - 11 maaliskuu 10, 20:51:32
moi olen make 45v. olen juuri toteuttamassa 20 vuotta kytenyttä haavetta omistaa harrikka...ja plaaplaaplaaplaa.

Sanos muuta. Mulla ei menny ku 10 vuotta.  ;D ;D ;D  Ainoo mitä voin puolustukseni sanoa on se, että tosiaankin sen omistan minä eikä rahoitusyhtiö.  8)

T:Make

Edit: Enkä mä vetäny Jack hernettä nenään, mulla on vaan tapana naureskella itselleni, on sitten kivempi lähteä sovintoa tekemään oluttuopin ääreen, jos vaikka loukkaannun.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kiiski

[/quote]
Nyt saatan saada kiveä, mutta mielestäni mikään ei ole säälittävämpää, kuin juuri tuolta muualta luin, vapaasti lainaten: moi olen make 45v. olen juuri toteuttamassa 20 vuotta kytenyttä haavetta omistaa harrikka...ja plaaplaaplaaplaa. Ei stans mitä luusereita...Pistää miettimään ihmisten prioriteetteja.
[/quote]
No tossa kohtaan nyt ei vielä mitään älyttömän säälittävää ole Jack!
Mutta sitten kun viikon päästä on H-D paitaa ja lapasta,nahkaliiviä ja klubi--tunnusta paikat pullollaan ja tituleerataan itseä BIKERIKSI, niin silloin mielestäni säälittävän tunnusmerkit täyttyvät.
Biker on käsittääkseni henkilö joka ensisijaisesti motoristi, vähän niin kuin Hitsari on henkilö joka hitsaa,ei henkilö joka on joskus hitsannut tai hitsannut tänään ensimmäistä kertaa.

Kihveli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 12 maaliskuu 10, 09:06:39
Biker on käsittääkseni henkilö joka ensisijaisesti motoristi, vähän niin kuin Hitsari on henkilö joka hitsaa,ei henkilö joka on joskus hitsannut tai hitsannut tänään ensimmäistä kertaa.

Mutta onko se hitsari joka rakentelee tallin pimeydessä hitsauskonettaan, mutta ei oikeen koskaan hitsaa sillä kun se on aina siellä tallin lattialla levällään.  ;D
Ohittaminen kannattaa aina

Kiiski

Ei, se on hitsauskoneen korjaaja ja sitäkin vain jos saa koneen kuntoon.

Smokie

Se on sitten varmaan sama kuin vastaavalla tavalla moottoripyöriä harrasteleva elikkäs mekaanikko.

Blower1

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 11 maaliskuu 10, 20:45:04
Laihemmalle??? Tuliko ajatuskatkos vai menikö viritys väärään suuntaan ;D Oli tuosta varmaan puhettakin mutta se on vähän tälläistä kun on eri pää kesät talvet. Vai miten se nyt meni..

Dyno alkaa olla hyvässä iskussa, just virittelin kiinni A1 purkin eli nyt saa MAP ja lambda arvot perinteisten käppyröiden kaveriksi. Pakokaasuimurikin alkaa olla inhimillinen, suurin osa savusta menee jo ulos. Ei muuta kuin EFE vinkumaan ja nokka kohti pohjanmaata.

Ei tullut ajatuskatkosta, vaan Innovaten laajakaistalambda  ;D

Montako kilometriä muuten pitää vuodessa ajaa mopolla, että muuttuu mekaanikosta bikeriksi  ;) ?

Kiiski

No mä arvasin et alkaa hirvee saivartelu, kun vähän aihetta sohasee. Motoristi ehkä vähän suppee sanavalinta ja huonosti kuvaava. Tarkoitin tyyppiä joka rakentelee ja AJAA säätää ja vääntää ja pulaa näiden vehkeiden kanssa ympäri vuoden, vuodesta toiseen. Helpottais kun uskaltais antaa esimerkkejä, mutta ei viitsi aiheuttaa hirveitä vitutus kohtauksia suuresti arvostamilleni ihmisille.

Jep, ja monasti tuon edellä mainitsemani sivutuotteena saattaa syntyä mekaanikko.
Vuosi liian lyhyt aika muuttua bikeriksi vaikka ajais 50.000km.
En tituleeraa itseäni bikeriksi olen enempi liikkeellä asenteella jota parhaiten kuvaa" Stadin kundi prätkällään neulaa nostattaa, nahkatakki niskassaan minkä saanut on faijaltaan, ollaan aina ollakseen aina DIIVAILLAAN"

Choppers_Forever

Onpahan noita laitteita ollut vaikka mitä. Yhden HD:n rinnalla kaikkea mitä vain voi keksiä. MZ:sta isoihin japseihin.  Niitä sitten värkkäilty, ajeltu ja myyty. Nyt mutkateitä tallissa odottelee nato-ohjus ( mun mittakaavassa ),  ZZR 1100 Kawa, olikos siinä 150 heppaa. Toi on teharilla, josko siitä sen 160 saisi. Pian selvii, kun menee säätöön ja penkikiin.

Viime kesänä mutkapyöränä oli GSX-R 750 faitteri, mutta se sai mennä. Oli aika loppu se peli ja fixaaminenkaan ei innostanut. Ja poliisi tykkäsi siitä hiukka liikaakin. Ennen kopterilla pysäyteltiin koko ajan, nyt sitten faitterilla. Polliisit oli sitten ihmeissään kun kypärän sisältä paljastuikin vanha karvanaama, eikä posliiniposkinen pikku pomperi.  Silloin kohtelu muuttui huudosta inhimilliseen.

Shovelilla ei vaan pysy mutkateillä mukana. Koitettu on, ja metsä meinasi kutsua springerin nytkyessä ja rumpujarrua painellessa. Matka-ajossa jammaillessa se on aivan mahti laite. Tai sitten mä en vaan osaa ajaa mutkaa :) Lompakko ei ( vielä ) kestä Bulua hoitaa takaisin talliin. Lightningia on hiukka ikävä kyllä. Sillä oli hauska päästää mutkaa...

Jack

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 12 maaliskuu 10, 09:06:39
tossa kohtaan nyt ei vielä mitään älyttömän säälittävää ole Jack!
Mutta sitten kun viikon päästä on H-D paitaa ja lapasta,nahkaliiviä ja klubi-tunnusta paikat pullollaan ja tituleerataan itseä BIKERIKSI, niin silloin mielestäni säälittävän tunnusmerkit täyttyvät.

Niin, jäi tuo jatkumo mainitsematta, tuohan on selviö...
Pitäs ehkä tarkentaa, tää on vaikeeta, mutta pitääkö kaikesta avautua kaikille (joo, mä tiedän mähän avaudun tässä just kaikille)? Pitääkö oma elämä ja halut kirjata naamakirjaan tai jonnekkin muualle internaattoriin kaikella kansalle luettavaksi? Eikö voi ensin jutella kavereitten kanssa naamatusten ja sitten kun se pahin innostus on mennyt ohi, miettiä avaako mielensä kaikille?
Mä haluun pyöritettävät lankapuhelimet, kirjeet, telexit, kunnollisesta kankaasta tehdyt farkut, ja pienemmän maailman takasin. Nih.
Johan taas tuli... mä lopetan hetkeksi
J
Flatheads!!!

jesse

provosoiduin  ::)
poistan kommenttini :o
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Kokkonen

Kuka on Biikkeri ja missä määrin, mikä tekee kenestäkin sen ja kuka yleensäkin sen tittelin ansaitsee tai taikka haluaa jne… on loputon keskustelukohde. Jos sitä joku haluaa edelleen pohtia, niin sille on parempi avata oma aihe, tässä se menee alkuperäisestä kauas.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 12 maaliskuu 10, 12:18:49...Jos sitä joku haluaa edelleen pohtia, niin sille on parempi avata oma aihe, tässä se menee alkuperäisestä kauas.

Eihän kukaan halua - eihän? Tämä foorumi ei kaipaa sitä vääntöä ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski