Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

hienoa ja kiitoksia

Aloittaja Jack, 04 maaliskuu 10, 10:10:35

« edellinen - seuraava »

Jude

koitetaan...tarkoitus oli et nyt se on valmis, sitten repes norrtäljen reissulla tankin etu kiinnike, enkä halunnu alkaa maalaamaan uudestaan, tankki vaihtoon..nyt sitten tulossa samaan stuukkiin alienista tehty, iskareina feikit, eli strutsit, hojakkakin on väännetty ja kiillotusta vaille, siihen on parempi pistää kilpi ja takavalo, pysyy vähän kapeempana, änkkärit vaihoin trumpetteihin ja aloin vääntää skiniä king&queeniä, (vähän kuin josh kurpiuksen chopperissa) eli pohjautuu tohon aee chopperssin malliin. penkki tosin vielä vaiheessa ja menishän se noilla vanhoillakin..Mähän siis olen ihan märkäkorva näissä mc hommissa, harrastus alkoi noista 60 luvun vespoista 15v sitten ja työkseni tein maalauksia pärriin sun muihin, sitten hommasin britti projektin joka lepää edelleen tallin lattialla..teki mieli kovempaan ajoon ja hommasin ton jytärin, oli muuten ihan sika ruma 80 luvun suomi customi!!

rodchop

Tuossa (hovimaalarini Juden) Jytäriiii ;D
HOG Forever Forever HOG

013

ohhoh kiitoksia tästä, ulostaudun kaapista heti  ;D
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jack - 04 maaliskuu 10, 10:10:35...Ja jos siitä on nyt 10 vuotta kun japsiraudalla ajoi, ei sitä tarvitse tunnustaa ;D...

Joo oli mullakin deeteejammu joskus nuorena :D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jensen

Myin Panheadin ja ostin  Honda Magna v65 TV commercial  Propleema oli se että poliisikin tiesi että pyörä on häijy.  ;D Aina vihaisena mulkoilivat kun tällä ajoi ja kyttäsivät.
              Niin myin tämän ja ostin jytäjammuromun.. Kaikki rahat meni siihen.. Tällä vakiopyörällä on raapaistu 10.84 varttimaili. Hyvin nappasi keulan pystöön..
           Honda builds a motorcycle mean enough for
those guys who are tough enough to dip your
heart out with a wooden spoon.  Niin ja yleensä kyykkyäijät ei ikinä uskoneet että Custom voi olla nopea. ;D  Gleason turned in a 10.84 second, 124.82 mph shot
with the Magna. That's about 0.04 second quicker
than he managed on the GPz1100 while coaching
Homchick on ten second riding. The total run of
Gleason's times on our test unit V65 were as
follows: 11.29 @ 120.48; 11.14 @ 124.82; 11.13 @
124.48; 10.92 @ 124.48; 10.87 @ 125.17; 10.91 ©
125.17; 10.86 @ 125.00; 10.90 @ 124.65; 10.95 @
124.30; 10.91 @ 124.82; 10.84 @ 124.82.

Pietari

En oo kaapissa juurikaan ollu mutta emännälle pahimpaan pyöräkuumeeseen nikkaroitiin tuollanen Honda, 80-luvun japskit on kummasti edullisempia kuin samanikäset harrikat...olis muuten vaikka myynnissä.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Artsi - 04 maaliskuu 10, 13:16:23
Aikoinani  kaapissa tuollaisen rakentelin ja ajelin monta vuotta( en kaapissa) ;D
Tolla ja kaapilla sit väänsin kaupat V2:sta!
Hyvä mopo, voisin vaikka laittaa uudestaan!!

Savage on kyl erittäin hauska peli kun niin kevyt ja suoralla putkella äänetkin varsin hilpeät. Exälle hankin jokunen kesä sitten tuollaisen ekaksi pyöräksi. Aina oli suu hymyssä kun sillä itse ajelin.

Mua puhuttelee erityisen paljon 70-luvun rivinelos japsit. Varsinkin rottatyyliset. Suurena motivaattorina Mad max leffat:

Mad Max Motorcycle Gang

Mad Max 2 Opening Chase

Itsellä ollut ja on Kawan GPz1100 -82 ja Z650 -77. Noiden hankintaan ei kumminkaan liity mitään merkkifanaattisuutta vaan sattui saamaan halvimmalla kun piti saada uutta pyörää alle  :)
A.K.A. Rambe

Jensen

Ostakaa pois minua kiusaamasta.. Ei ole fyrkkaa. :P http://www.blocket.se/kiruna/Kawa_1000_25671767.htm?ca=1_10&w=1 10000 kruunua niin lähtis kun on vaihtokin,

-wla-

Tämmöinen honda oli joskus ennen kuin siirryin takaisin lättäpäähän. (Eka oli k-750 =D)

Blower1

Ostin viitisen vuotta sitten orkkiskuntoisen -86 Suzuki GSX 1100 EFE:n, jota olen aavistuksen verran modannut.
Ajeltuani sillä vuoden verran nykyisessä kunnossaan myin pannun pois ja ostin vesibulun tilalle.
Nyt ajellaan vuorotellen kahdella pyörällä pää edellä   ;D

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Blower1 - 10 maaliskuu 10, 14:04:57
Ostin viitisen vuotta sitten orkkiskuntoisen -86 Suzuki GSX 1100 EFE:n, jota olen aavistuksen verran modannut.

Hiano! Vaan mistäs vuodesta lähtien noiden tonnisatkujen giksereiden motit on tehonkestoltaan niitä pomminvarmoja? Mopoiässä ainoo iso pärrä josta sai tuolla hevonkorvessa oli kaverin isoveljen 1100 gsx-r ja siitä lähtien on ollut mielessä että joskus pitäisi sellainen omistaa. Ittenihän mä tosin semmottisella tappasin...
A.K.A. Rambe

Blower1

GSXR:istä en tiedä, mutta EFE oli(on) aikanaan yks kestävimpiä koneita. Vakio sisäkaluilla kestää hyvin tuonne 200 hp saakka ja kampiakselia vahvistamalla jopa 400 hp.
Eiköhän noi viimeisimmät 1100 GSXR:ätkin kestä reipasta ahtamista.

Smokie

GSXR kestää vakiona jonnekkin 300-400hp väliin, kytkintä pitää tietty hipeltää ettei luista. Simppeli homma, pari lautasjousta lisää niin toimii. Bandit sama homma mutta vinohampainen ensiöveto alkaa jossain vaiheessa haittaamaan. 200hp menee näköjään ilman ongelmia, en tiedä missä on yläraja. Näin siis "ruuvikansikoneissa" vanhemmista en tiedä.. Tommonen 200hp Bandit on kyllä aika leka, melkoinen suddailuvehje ja oikein persettä kuumottaa ajellessa tulikuuma ajokortti takataskussa ;D

Smokie

Ootkos Blower1 muuten vaihtanut sen portatun ahtimen? Mikäli olet niin paljoko vaikutti bensakarttaan?

Blower1

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 11 maaliskuu 10, 19:10:39
Ootkos Blower1 muuten vaihtanut sen portatun ahtimen? Mikäli olet niin paljoko vaikutti bensakarttaan?

Laitoin sen paikoilleen jo viime keväänä. Vaikea sanoa paljonko se vaikutti, kun samalla tuli porautettua kone millin isommille männille ja vaihdettua Yoshimuran stage 1 nokat.
Joka tapauksessa bensakarttaa sai säätää runsaasti laihemmalle kautta linjan. Alkukesästä vaivannut 3000 rpm nykiminenkin poistui, kun seosta laihensi.
Nyt tulevana kesänä on pakko tulla ihmettelemään sun kalustoa ja dynottamaan mopo sun dynoon.

Tärkein meinasi unohtua.
Suuret kiitokset ylläpidolle uskomattoman avarakatseisesta tempauksesta!
Hienoa huomata, ettei itse ole ainoa kieroon kasvanut ja kerettiläinen.